Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Πάντως θα σας χρειαστεί στα 340 όσοι πάτε εκεί docORL,οπότε τον συμφέρει καλύτερα να επιλέξει 737ΝΓ,παρά τα 320.Πολύ θα μου άρεσε να δω 737ΝΓ με winglets,σε ελαφρώς εκσυγχρονισμένα χρώματα Ολυμπιακής...
 
Ενα βασικό στοιχείο όμως που δέν πρέπει να ξεχνάμε είναι οτι ο ΑΒ σίγουρα θά επιδιώξη να μειώση όσο το δυνατόν περισσότερο την "πολυτυπία" που δέρνει εδώ και αρκετά χρόνια την ΟΑ.

Οπότε,IMHO,όποιον τύπο (μεταξύ Boeing/Airbus) επιλέξη γιά τά medium range δρομολόγια,τό λογικό είναι να επιλέξη και τό αντίστοιχο μοντέλο τού ίδιου κατασκευαστή γιά τα long range.Δηλαδή άν είναι π.χ. 737NG,νά επιλέξη και κάτι σέ 757 ή 767 ή,(μέ τήν αντίστροφη λογική) αφού υπάρχουν τά 340 γιά τά long range,νά επιλέξη καί 320/321 γιά τά medium.

Δέν ξέρω βέβαια άν τά 737NG είναι "συμβατά" μέ τά 757/767 στόν ίδιο βαθμό που τά 340 είναι μέ τά 320/321,αλλά εν γένει μιά τέτοια φιλοσοφία επιλογής (δηλαδή δύο όσο τό δυνατόν συμβατότεροι τύποι) θά ήταν η κατάλληλη γιά τά μεσαία καί μακρυνά δρομολόγια.

Καί από εκεί καί πέρα,άλλος ένας (αλλά μόνο ένας) τύπος γιά τά εσωτερικά (κάτι που να έχη μέν αρκετή χωρητικότητα,όχι τρείς κι'ο κούκος δηλαδή,αλλά καί νά μπορή να κατεβαίνη σέ καμμιά Κάσο/Κάρπαθο κλπ ώστε εκτός από τά μεγάλα καί γκλα-μουράτα νησιά νά εξυπηρετή και τά "άγονα").

Οπότε,μέ τρείς τύπους μόνο (που οι δύο απ'αυτούς θά είναι συμβατοί ώστε να γίνεται και crew pooling άν χρειαστή),η εταιρεία έχει "καθαρίσει" όλο τό φάσμα αποστάσεων.
 
Φίλε Hastaroth δεν αποτελεί πολυτυπία το να έχεις A/C από διαφορετικούς κατασκευαστές για τα Long haul και Short haul δρομολόγια. Πολυτυπία θα ήταν να έχεις στόλο με A320 και Β737 ταυτόχρονα ή αντίστοιχα Α340 και Β767. Το σοφό θα είναι να γίνει επιλογή αεροσκαφών με βάση καθαρά την απόδοση τους στα συγκεκριμένα δρομολόγια που θα επιλεχθεί να πραγματοποιούν. Η εκπαίδευση των πληρομάτων είναι ένα κόστος εφ' άπαξ. Μια φορά γίνεται και είσαι ok. Η επιλογή όμως μη αποδοτικού A/C θα την πληρώνεις συνέχεια.
Προσωπικά πιστεύω ότι πλέον η νέα ιδιωτική εταιρεία απαλαγμένη από όποιες μικρο-πολιτικές πρακτικές του παρελθόντος θα επιλέξει τους σωστούς τύπους A/C για να κάνει πιο αποδωτικά την δουλειά της. Τα πληρώμτα θα τα βρεί. Επίσης μην ξεχνάτε ότι η νέα εταιρεία ξεκινάει από το μηδέν όσον αφορά τον εξοπλισμό. Τα αεροσκάφη της παλιάς ΟΑ αν θέλει θα τα πάρει. Το ίδιο ισχύει και για τα Α340 που ανήκουν στο υπουργείο Οικονομικών.
 
Το θέμα είναι ότι θα έρθουν νέα αεροσκάφη τα οποία όπως και να το κάνουμε τα έχουν επιλέξει.. Ας περιμένουμε να δούμε τι θα έρθει και μετά το συζητάμε..
:great:
 
manos_p":8bkhrqgw said:
Το θέμα είναι ότι θα έρθουν νέα αεροσκάφη τα οποία όπως και να το κάνουμε τα έχουν επιλέξει.. Ας περιμένουμε να δούμε τι θα έρθει και μετά το συζητάμε..
:great:

Και δυστυχώς,θα αυξηθούν οι τιμές των εισιτηρίων...
 
Whaaaaaaat?????Που το εβγαλες αυτο το συμπερασμα??Αν αυξησει τις τιμες χαθηκε απο την αρχη!Εκτος αν ειναι κανονισμενο κατι κατω απο το τραπεζι.Αλλιως θα ειναι αυτοκτονια απο την αρχη να κινηθει ετσι!
 
Μια και η εταιρεία πρόκειται σε λίγους μήνες να κάνει reboot/format και restart από μηδενικής βάσης, πιστεύει κανείς ότι υπάρχει περίπτωση να ασκηθούν έμμεσες πιέσεις προς τους νέους ιδιοκτήτες (για πολιτικούς/οικονομικούς λόγους), με μία λέξη: εκβιασμός, ώστε να προτιμηθούν κάποια αεροσκάφη από κάποια συγκεκριμένη χώρα, έναντι κάποιων άλλων από κάποια άλλη χώρα; Δηλαδή ο πρόεδρος/πρωθυπουργός/λόμπι κάποιας χώρας να ασκήσει πιέσεις προς τις διαχρονικά υπερήφανες κυβερνήσεις μας, ώστε να πιέσουν εκείνες με τη σειρά τους το νέο ιδιοκτήτη να επιλέξει αεροσκάφη της εταιρείας Β έναντι των αεροσκαφών της εταιρείας Α;

Μη μου πείτε ότι δε συνέβαιναν αυτά...
 
Και ο νέος ιδιοκτήτης γιατί να υποκύψει στις πιέσεις των κυβερνήσεων. Τους χρωστάει χάρη? Μάλλον το αντίθετο.
 
Στις μέρες μας, με την έντονη παγκοσμιοποίηση σε όλους τους κλάδους της βιομηχανικής παραγωγής, πόσο μάλλον στην αεροναυπηγική, είναι πολύ 'ντεμοντέ' να σκέπτεται κανείς με όρους της δεκαετίας του '60. Σήμερα ένα Α319 με κινητήρες ΙΑΕ έχει πολύ μικρότερη 'πρόσθετη' αξία για τη Γαλλία απ' ότι ένα ...737-700. Πολλά υποσυστήματα φτιάχνονται και στις δύο πλευρές του ατλαντικού, και η 'πόλωση' είναι πια ξεπερασμένη.
 
Η χαρά και η υποχρέωση των πολιτικών που ξελάσπωσε ο Βγενόπουλος από άλλον ένα άγονο-αποτυχημένο διαγωνισμό με τεράστιο πολιτικό κόστος γι αυτούς,είναι τόσο μεγάλη,που δε νομίζω ότι τους "παίρνει" να του υποδείξουν οτιδήποτε πλέον!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top