Ενα βασικό στοιχείο όμως που δέν πρέπει να ξεχνάμε είναι οτι ο ΑΒ σίγουρα θά επιδιώξη να μειώση όσο το δυνατόν περισσότερο την "πολυτυπία" που δέρνει εδώ και αρκετά χρόνια την ΟΑ.
Οπότε,IMHO,όποιον τύπο (μεταξύ Boeing/Airbus) επιλέξη γιά τά medium range δρομολόγια,τό λογικό είναι να επιλέξη και τό αντίστοιχο μοντέλο τού ίδιου κατασκευαστή γιά τα long range.Δηλαδή άν είναι π.χ. 737NG,νά επιλέξη και κάτι σέ 757 ή 767 ή,(μέ τήν αντίστροφη λογική) αφού υπάρχουν τά 340 γιά τά long range,νά επιλέξη καί 320/321 γιά τά medium.
Δέν ξέρω βέβαια άν τά 737NG είναι "συμβατά" μέ τά 757/767 στόν ίδιο βαθμό που τά 340 είναι μέ τά 320/321,αλλά εν γένει μιά τέτοια φιλοσοφία επιλογής (δηλαδή δύο όσο τό δυνατόν συμβατότεροι τύποι) θά ήταν η κατάλληλη γιά τά μεσαία καί μακρυνά δρομολόγια.
Καί από εκεί καί πέρα,άλλος ένας (αλλά μόνο ένας) τύπος γιά τά εσωτερικά (κάτι που να έχη μέν αρκετή χωρητικότητα,όχι τρείς κι'ο κούκος δηλαδή,αλλά καί νά μπορή να κατεβαίνη σέ καμμιά Κάσο/Κάρπαθο κλπ ώστε εκτός από τά μεγάλα καί γκλα-μουράτα νησιά νά εξυπηρετή και τά "άγονα").
Οπότε,μέ τρείς τύπους μόνο (που οι δύο απ'αυτούς θά είναι συμβατοί ώστε να γίνεται και crew pooling άν χρειαστή),η εταιρεία έχει "καθαρίσει" όλο τό φάσμα αποστάσεων.