Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
MerNion,cool your jet's man is gonna be a nice day.
 
Συμφωνώ με τον Mernion. Να κλείσει αυτή η παρένθεση άμεσα και η συνέχια της συζήτησης να γίνει ΜΟΝΟ στα ελληνικά.
 
Ακούγεται πάντως ότι υπάρχει η περίπτωση να χρησιμοποιήσει και κάποια από τα ιδιόκτητα 734 αρχικά,μέχρι να ολοκληρωθούν οι παραδόσεις των 319.
Αληθεύει αυτό?
 
Να αγοράσει α/φ από την παλιά ΟΑ εννοείς; Γιατί ιδιόκτητα δεν θα είναι σε καμία περίπτωση!
Εγώ ξέρω ότι δεν θα πάρουν ΤΙΠΟΤΑ από την παλιά, παρά μόνο τα dashάκια για μικρά αεροδρόμια!
Νομίζω ότι και πάλι στην αρχή θα τους συμφέρει το leasing όπως φαίνεται ότι και έπραξαν με την hamburg και την flyBe. Δεν νομίζω να τους συμφέρει να κρατήσουν α/φ της παλιάς, ειδικά αφού φαίνεται ότι θέλουν να έχουν μόνο τρεις τύπους (A320 family, Q400 και τα dash από την παλιά)!
 
Πράγματι δεν είναι της MIG τα 734.
Εννοώ κάποια από τα ΒΚΑ-ΒΚG (για 4 κομμάτια ακούστηκε) τα οποία αποτελούν ιδιοκτησία της τωρινής Ο.Α και τα οποία θα χρησιμοποιήσει μέχρι την εξεύρεση και των υπολοίπων Airbus.
Φυσικά αυτό δεν είναι επιβεβαιωμένο γι αυτό και έθεσα αυτή την ερώτηση,μήπως κάποιος γνωρίζει περισσότερα.
 
Αν δεν τα αγοράσει μέχρι τον Οκτώβριο, θα βγουν κι αυτά στο σφυρί μαζί με τα υπόλοιπα περιουσιακά στοιχεία της παλιάς ΟΑ με την εκκαθάριση... Δεν πιστεύω να τους συμφέρει να το αγοράσουν, όσο και να κάνουν αφού είναι παλιά, θα τους χρειαστούν έτσι κι αλλιώς για λίγο καιρό (μέχρι να έρθουν τα δικά τους) και είναι και διαφορετικός τύπος από αυτά που επέλεξε η νέα ΟΑ. Επίσης, μου φαίνεται ότι είναι απόφαση marketing να παρουσιάσουν μία νέα εταιρεία με νέο στόλο στο νέο ξεκίνημα. Παρόλα αυτά καλό θα ήταν να ακούσουμε από κάποιον που γνωρίζει αν ευσταθούν αυτές οι φήμες!
 
gmmour":1r9zqj9k said:
Νομίζω ότι και πάλι στην αρχή θα τους συμφέρει το leasing όπως φαίνεται ότι και έπραξαν με την hamburg και την flyBe.

Οι συμφωνίες είναι με την Airbus και την Bombardier. Η Flybe έδωσε τα slots παραδόσεων για τα καινούργια Q400NG στην OA και ώς αντάλλαγμα πήρε 4 τα wet lease για ένα χρόνο(με ανακοίνωση ότι η συμφωνία είναι με την MIG για την Olympic Air για προφανείς λόγους marketing). Δεν υπήρχε κανένας άλλος λόγος για το wet lease. To ίδιο έχει συμβεί και με την Airbus. Η MIG ζητάει Α/C εδώ και τώρα. Η Airbus προσπαθεί να δώσει αεροσκάφη και ως dry-lease για το τώρα αλλά και να βρει slots διαθέσιμα για παραδόσεις καινούργιων A320 από άλλους πελάτες ( που δεν τα καίγονται κιόλας όπως η hamburg ) σχετικά γρήγορα.
 
Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει τι θα γίνει με τα Α340 της Ολυμπιακής. Ξέρει κανείς αν θα αγοραστούν από τη νέα εταιρεία; Υπάρχει πρόθεση να γίνονται υπεραντλαντικές πτήσεις στην ΟΑιρ; Δεν τολμώ να φανταστώ ότι θα αφήσουν τα καταπληκτικά slots Νέας Υόρκης και Γιοχάννεσμπουργκ να πάνε χαμένα (εννοώ να μην χρησιμοποιούνται)...
Άλλωστε τα 340 ταιριάζουν με τη νέα πολιτική που θέλει Airbus-family.
 
Εχουμε ξαναπει ότι 99% η νεα ΟΑ εχει ηδη συμφωνησει με την Delta για το δρομολόγια της Νέας Υόρκης, με την Delta να παραχωρηει εως το 50% των θέσεων της πτήσης της, με το δεδομένο ότι η Delta θα χρησιμοποιεί το slot της ΟΑ ώστε να μη το χάσει η ΟΑ...Τωρα για λεπτομεριες σε λιγο θα ειναι ολα διαθεσιμα, καθως πρεπει να ανακοινωθει τι θα γινει με τα εισιτηρια των επιβατων που ηδη εχουν κλεισει.
 
Επειδή η Olympic Air έχει ήδη αρχίσει την παραγγελία νέων αεροσκαφών, το παρόν topic δεν έχει πια νόημα. Η συνέχεια στο topic περί στόλου της νέας ΟΑ.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top