Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Και λογω της ωρας προσγειωσης, εχει και πολυ καλες συνδεσεις με πτησεις αλλων εταιριων!Πρακτικα μπορεις να πας σε οποιο μερος της Αμερικης θελεις(κυριως γνωριζω για την ΑΑ που την εχουμε φορτωμενη στο συστημα λογω της συνεργασιας με την ΟΑ).
 
dab4coins":3eepottx said:
Να κάνω μια ερωτησούλα(λίγο χαζή,το ξέρω) το σλοτ της Νέας Υόρκης τι το κάνει τόσο πολύτιμο?Είναι πχ οι ώρες πολυ βολικές?

To slot είναι πολύτιμο γιατί μεταξύ άλλων δεν υπάρχουν άλλα διαθέσιμα. Το ίδιο ισχύει και για το LHR. Η ζήτηση για slot στα δυο συγκεκριμένα αεροδρόμια είναι μεγάλη και κοστολογείται από τις αεροπορικές εταιρείες "χρυσάφι". Τώρα για την ΟΑ το δρομολόγιο έχει πληρότητα πάνω απο 90% και είναι ίσως το πιο κερδοφόρο για την εταιρεία.
 
Disclaimer: Παιδιά, δεν έχω σχέση με το αντικείμενο, εκτός του γενικότερου ενδιαφέροντός μου! :D

Υπέθετα όμως, ότι θα ήταν λογικό δεδομένου ότι η Aegean έχει full-Airbus στόλο, η Boeing να προσπαθήσει να περάσει δικά της αεροπλάνα στον (τεράστιο :mrgreen: :mrgreen: ) στόλο της Ολυμπιακής... Προφανώς το μέγεθος του στόλου είναι μικρό, αλλά ακόμα και για μια μικρή παραγγελία και μια σχετικά μικρή αγορά όπως αυτή που θα εξυπηρετεί η Ολυμπιακή υπέθετα ότι η Boeing θα προσπαθούσε να "έχει" μια από τις δύο εταιρίες.

Πέραν αυτού.... υπάρχει περίπτωση αντί για τα τωρινά 340 να έρθει κάτι μεγαλύτερο; Εννοώ.... χρειάζεται; Ή και τα τωρινά μεγάλα είναι; Προφανώς όταν λέω μεγαλύτερο δεν εννοώ κανένα A380 :mrgreen: :mrgreen: Αλλά Α346.... ή κάποιο 777.... ή και 747?

Επίσης... μακροπρόθεσμα.... δηλαδή εξαιρώντας το θέμα πιστοποιήσεων για 2 κινητήρες (αφού άλλωστε κάτι τέτοιο φαντάζομαι θα μπορούσε να λυθεί με μια ενοικίαση κάποιων Α340 ή 747 or anything) υπάρχει οποιοσδήποτε λόγος να προτιμηθούν μικρά Α340 από αντίστοιχα Α330 ή 777?

Καλό βράδυ ;)
 
Νομίζω ότι καλό θα είναι να γίνεται συζήτηση με γνώμωνα τα σημερινά αντικειμενικά δεδομένα χωρίς ουτοπίες, δηλαδή για ενα καταρχήν νοικοκύρεμα της εταιρίας σε πλαίσια regional και συμμαχιών διότι οι καιροί των πέντε ηπείρων πέρασαν πλέον ούτως ή άλλως , όπως διαμορφώθηκαν οι αερομεταφορές παγκοσμίως !
 
Μα αυτό ακριβώς είναι το νόημα της ερώτησής μου :) Επειδή δεν ξέρω, ρωτάω τι μεγέθους αεροπλάνα πρακτικά χρειάζεται/αντέχει η σημερινή ΟΑ (ή και με βάση κάποια λογική αναμενόμενη ανάπτυξη) για τις long haul της.
 
Σύμφωνα με απόλυτα εξακριβωμένες πληροφορίες, η Boeing (Commercial Airplanes Division) έχει στείλει πολυμελή ομάδα στην Αθήνα και βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την Ολυμπιακή. Στην εν λόγω ομάδα παρέχεται στήριξη (κυρίως νομική) και από στελέχη της Boeing Integrated Defense Systems που έχουν "κατασκηνώσει" στην Ελλάδα προς στήριξη του F/A - 18 E/F που παίζει πια ΠΟΛΥ γερά για την Π.Α.
 
Mike_":3t4sfnii said:
προς στήριξη του F/A - 18 E/F που παίζει πια ΠΟΛΥ γερά για την Π.Α.

:shock: ολοι ξερουμε οτι η επομενη παραγγελια μαχητικων θα αφορουν eurofighter.αρκετα τα εχουν παρει οι γερμανοι μαζι μας με τα υποβρυχια και τα αρματα.δεν μασ παιρνει αλλο. η προθεση ειναι για ef-2000 και μαλιστα ειναι διακομματικη.σορρυ για το οφ-τοπικ
 
Mike_":12pzes1f said:
Σύμφωνα με απόλυτα εξακριβωμένες πληροφορίες, η Boeing (Commercial Airplanes Division) έχει στείλει πολυμελή ομάδα στην Αθήνα και βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την Ολυμπιακή.

Στενό μαρκάρισμα από τη boeing δηλαδή? Θα περίμενα με τον technical manager να γέρνει η πλάστιγγα προς την airbus. Θα έχει suspense θέμα. Γνωρίζει κανείς περίπου πότε θα παρθούν οριστικές αποφάσεις για τους τύπους, καθώς ο χρόνος περνά?
 
δεν ξερω καθολου απο τεχνικα αεροσκαφων αλλα δεν καταλαβαινω γιατι ολοι λενε AIRBUS και AIRBUS. ειναι καλυτερα τα AIRBUS απο τα BOEING ?και βλεπω πχ διαφημησεις "Ηρακλειο-Μοσχα με Α320".ε και? προσωπικα δεν μου λεει τιποτα. δηλαδη αν ηταν Ηρακλειο-Μοσχα με Β738 θα ηταν χειροτερα ? το AIRBUS διασφαλιζει απο μονο του κατι ?οτι ειναι καινουργιο το αεροπλανο ή οτι δεν θα εχει τεχνικα ?οκ καταλαβαινω επειδη η AIRBUS ειναι ευρωπαική εταιρεια την προτιμουν στην Ευρωπη.
οποιος γνωριζει περισσοτερα ας με διαφωτισει.ευχαριστω.
 
Ούτε καλύτερα είναι, ούτε από μόνο του διασφαλίζει κάτι. Φαντάζομαι σε κάποιους τομείς υπερτερεί το ένα, σε κάποιους το άλλο και έτσι οι εταιρείες σύμφωνα με τις δικές τους ανάγκες διαλέγουν τύπο. Αυτό που είπα είναι ότι με το νέο technical manager που ήταν στην Α3 όταν παρήγγειλαν Airbus, θα περίμενα να γέρνει η πλάστιγγα προς την Airbus. Ίδωμεν.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top