Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Από όσο γνωρίζω η επιλογή των Α340 έγινε με πολιτική παρέμβαση από την E.E. πίσω στην δεκαετία του 90. Η ΟΑ είχε παραγγείλει Β767-300 κατόπιν εισήγησης από την ένωση μηχανικών-τεχνικών και μάλιστα είχε δώσει και προκαταβολή στην Boeing η οποία στην πορεία χάθηκε αφού η παραγγελία ακυρώθηκε. Ένα σημαντικό μειωνέκτημα του Α340 το οποίο προέκυψε αργότερα ήταν ότι ειδικά για το δρομολόγιο της Νέας Υόρκης δεν μπορούσε λόγω ταχύτητας πτήσεως και Turn-Around time ένα αεροσκάφος να ολοκληρώσει την διαδρομή πηγαινε - έλα μέσα σε ένα 24ωρο. Πράγμα που μπορούσε να το πετύχει το Β742 και το Β767. Ειδικά όταν υπήρχε ανάγκη επέκτασης λόγω ζήτησης το συγκεκριμένο δρομολόγιο να γίνεται καθημερινά αυτό δεν ήταν δυνατό με τον υπάρχοντα τότε αριθμό Α340. Και αυτό είναι ένα θέμα στην επιλογή νέου αεροσκάφους για την γραμμή της ΝΥ. Η προσφορά θέσεων ανά εδβομάδα είναι πολύ μεγαλύτερη αν έχεις daily flights με ένα π.χ. B767 ή Α332 250 θέσεων παρά 4 πτήσεις την εδβομάδα με ένα 744 των 390 θέσων.
 
Κάτι τρέχει με την σχέση MIG και Αράβων ,αυτό διέρρευσε σημερα. Δεν έχουν κοινή άποψη και σχέδια φαίνεται.
 
773ER":1ytg732x said:
Από όσο γνωρίζω η επιλογή των Α340 έγινε με πολιτική παρέμβαση από την E.E. πίσω στην δεκαετία του 90.
speculation, δεν είναι καθόλου δεδομένο αυτό!!

773ER":1ytg732x said:
Η ΟΑ είχε παραγγείλει Β767-300 κατόπιν εισήγησης από την ένωση μηχανικών-τεχνικών και μάλιστα είχε δώσει και προκαταβολή στην Boeing η οποία στην πορεία χάθηκε αφού η παραγγελία ακυρώθηκε.

Πρώτα-πρώτα η παραγγελία ήταν για 3 767-200ΕR, τα οποία και κατασκευάστηκαν (πήραν μάλιστα και κωδικό 767-284), αλλά τελικά κατέληξαν στη Νότια Αμερική (Avianca & AeroMexico). Η παραγγελία αυτή μετατράπηκε στην παραγγελία των 737-400. Δεν χάθηκε.


773ER":1ytg732x said:
Ένα σημαντικό μειωνέκτημα του Α340 το οποίο προέκυψε αργότερα ήταν ότι ειδικά για το δρομολόγιο της Νέας Υόρκης δεν μπορούσε λόγω ταχύτητας πτήσεως και Turn-Around time ένα αεροσκάφος να ολοκληρώσει την διαδρομή πηγαινε - έλα μέσα σε ένα 24ωρο. Πράγμα που μπορούσε να το πετύχει το Β742 και το Β767. Ειδικά όταν υπήρχε ανάγκη επέκτασης λόγω ζήτησης το συγκεκριμένο δρομολόγιο να γίνεται καθημερινά αυτό δεν ήταν δυνατό με τον υπάρχοντα τότε αριθμό Α340. Και αυτό είναι ένα θέμα στην επιλογή νέου αεροσκάφους για την γραμμή της ΝΥ. Η προσφορά θέσεων ανά εδβομάδα είναι πολύ μεγαλύτερη αν έχεις daily flights με ένα π.χ. B767 ή Α332 250 θέσεων παρά 4 πτήσεις την εδβομάδα με ένα 744 των 390 θέσων.

Κάθε άλλο, το δρομολόγιο γινόταν κανονικά. Η πτήση διαρκεί γύρω στις 9 ώρες, και φθάνουν για ένα διπλό δρομολόγιο σε ένα 24ωρο. Σίγουρα το 340 πετά λίγο πιο αργά από το 747, αλλά αυτό ισχύει και για το 767!! Μάλιστα το 767 είναι κατά τι πιο αργό από το 340. Και επιπλέον, τόσο το 340 όσο και το 330 έχουν ακριβώς την ίδια επιχειρησιακή ταχύτητα. Μόνο το 777 πλησιάζει την ταχύτητα του 747, και σε τελική ανάλυση οι διαφορές στην επιχειρησιακή ταχύτητα δεν είναι τόσο σημαντικές για να γίνει θέμα. Οι διαφορές είναι στο κόστος ανά πτήση (σημαντικά επιβαρυντικό για το 747) και στο seat mile cost.
 
george_a":3joctylz said:
speculation, δεν είναι καθόλου δεδομένο αυτό!!
Μπορεί, άλλωστε είπα από όσα γνωρίζω. Εσύ πως εξηγείς δηλαδή την αλλαγή στην παραγγελία παρόλες τις εκθέσεις των αρμόδιων τμημάτων της τότε ΟΑ για την αγορά των 767? Η μήπως είναι και αυτό speculation...???

george_a":3joctylz said:
Κάθε άλλο, το δρομολόγιο γινόταν κανονικά. Η πτήση διαρκεί γύρω στις 9 ώρες, και φθάνουν για ένα διπλό δρομολόγιο σε ένα 24ωρο. Σίγουρα το 340 πετά λίγο πιο αργά από το 747, αλλά αυτό ισχύει και για το 767!! Μάλιστα το 767 είναι κατά τι πιο αργό από το 340. Και επιπλέον, τόσο το 340 όσο και το 330 έχουν ακριβώς την ίδια επιχειρησιακή ταχύτητα. Μόνο το 777 πλησιάζει την ταχύτητα του 747, και σε τελική ανάλυση οι διαφορές στην επιχειρησιακή ταχύτητα δεν είναι τόσο σημαντικές για να γίνει θέμα. Οι διαφορές είναι στο κόστος ανά πτήση (σημαντικά επιβαρυντικό για το 747) και στο seat mile cost.

H πτήση μπορεί να διαρκεί 9 και 10 ώρες αλλά το turn around time για το αεροπλάνο είναι 3 ώρες. Δεν βγαίνει παρά μόνο με πολύ "ευνοϊκό αέρα".
 
773ER":28r29v2f said:
το turn around time για το αεροπλάνο είναι 3 ώρες

Και μετά υπάρχουν ορισμένοι που έχουν απορία πώς μία γραμμή με 90% πληρότητα έμπαινε μέσα...................

Δηλαδή των άλλων Carriers που θέλουν μόνο 1 έως 1.30 είναι άλλα αεροπλάνα η έχουν πιο ικανό το προσωπικό που ασχολείται στο turn around.????
 
fos1111":10ha97ws said:
Κάτι τρέχει με την σχέση MIG και Αράβων ,αυτό διέρρευσε σημερα. Δεν έχουν κοινή άποψη και σχέδια φαίνεται.

Αυτό πόσο έγκυρο είναι; Γράφτηκε στον τύπο ή το γνωρίζεις από μέσα;
 
Παντως ειναι κρίμα να μην έχει airbus η 'olympic air'..ουτε 340?ούτε καν 320?γιατι ετσι ρε βγενο?
 
Το κλιμάκιο της Μποινγκ έκανε δουλειά φαίνεται αν και ποτέ δεν ξέρεις με τους φίλους στην Αιρμπας...
 
Οι διάφοροι τύποι της Bombardier (ειδικά σε capacity, 50, 70, 90 θέσεις) νομίζω πως θα εξυπηρετούσαν καλύτερα τη νέα εταιρεία ειδικά σε προορισμούς εσωτερικού και Βαλκανίων. Δε ξέρω όμως τι θα εξυπηρετούσε τα μικρά νησιωτικά αεροδρόμια
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top