773ER
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 22/12/2008
- Μηνύματα
- 43
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- SIA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Από όσο γνωρίζω η επιλογή των Α340 έγινε με πολιτική παρέμβαση από την E.E. πίσω στην δεκαετία του 90. Η ΟΑ είχε παραγγείλει Β767-300 κατόπιν εισήγησης από την ένωση μηχανικών-τεχνικών και μάλιστα είχε δώσει και προκαταβολή στην Boeing η οποία στην πορεία χάθηκε αφού η παραγγελία ακυρώθηκε. Ένα σημαντικό μειωνέκτημα του Α340 το οποίο προέκυψε αργότερα ήταν ότι ειδικά για το δρομολόγιο της Νέας Υόρκης δεν μπορούσε λόγω ταχύτητας πτήσεως και Turn-Around time ένα αεροσκάφος να ολοκληρώσει την διαδρομή πηγαινε - έλα μέσα σε ένα 24ωρο. Πράγμα που μπορούσε να το πετύχει το Β742 και το Β767. Ειδικά όταν υπήρχε ανάγκη επέκτασης λόγω ζήτησης το συγκεκριμένο δρομολόγιο να γίνεται καθημερινά αυτό δεν ήταν δυνατό με τον υπάρχοντα τότε αριθμό Α340. Και αυτό είναι ένα θέμα στην επιλογή νέου αεροσκάφους για την γραμμή της ΝΥ. Η προσφορά θέσεων ανά εδβομάδα είναι πολύ μεγαλύτερη αν έχεις daily flights με ένα π.χ. B767 ή Α332 250 θέσεων παρά 4 πτήσεις την εδβομάδα με ένα 744 των 390 θέσων.