Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Όντως, ανέτρεξα στα advisories της FAA και... I stand corrected.

Πως είχα την εντύπωση πως κάτι τέτοιο ήταν ένα "παραθυράκι" για τις εταιρίες τα τελευταία 2 χρόνια? Anyway...!
 
Σύμφωνα με πηγές εντός εταιρίας, η νέα ΟΑ έχει ήδη αγοράσει τα παρόντα Dash8 των ΟΑ και προτίθεται να αγοράσει περί τα 14 καινούρια Dash 8-Q400. Όσο για τα jet, ακόμη τίποτα...
 
επισης οι μονες προσληψεις χειριστων της νεας ΟΑ (δηλαδη της Olympic Air) εχουν γινει και αφορουν τους πιλοτους που προερχονται απο την παλαια αεροπλοια...

δηλαδη ως επι το πλειστον κυβερνητες και συγκυβερνητες απο ΑTR και Dash8-100. Εχουν συμφωνησει στα οικονομικα και θα πανε στον Καναδα (Montreal) για τις εκπαιδευσεις στην Bombardier.

Η συμφωνια με τα καινουργια ΑΤR δεν προχωρησε τελικα
 
Αυτός ο τύπος δεν είναι αυτός που είχε κατι συμβάντα με το σύστημα προσγείωσης?
 
Με προλαβες χαρικαιν..
ναι εκαναν πολλα ατυχήματα με προβλημα στον εξοπλισμό προσγείωσης κ παρα πολλες εταιρίες ακυρώνουν παραγγελίες ή αποσύρουν όλα τους τα Dash 8(SAS ktl)..η ολυμπιακή γιατί έτσι?
 
Βέβαια τώρα μπήκα στην ιστοσελίδα του τύπου http://www.q400.com/q400/en/home.jsp και παρουσιάζει εκτός απο το Q400 ένα Q400 Next Gen που το 'εχουν μόνο 3 εταιρίες ακόμα. Ίσως (το λέω χωρίς να ξέρω) του έχουν κάνει τίποτα τροποποίήσεις. Πάντως δεν θέλω να φανταστώ τους τίτλους στα τηλεοπτικά παράθυρα αν μαθευτεί το ιστορικό του τύπου.
 
Φαίνεται οτι η προσφορά της Bombardier ήταν πολύ καλή για να περάσει απαρατήρητη. Ίσως η ATR να μην είχε διαθέσιμα production slots που να βόλευαν. Πάντως δεν ξέρω τι υποσχέσεις μπορεί να πήραν απο την Bombardier παρόλα τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν τους τελευταίους μήνες σε διάφορα αεροσκάφη αυτού του τύπου.

Εύχομαι αυτα που θα παραλάβει να έχουν πιο σταθερά σκέλη προσγείωσης και πιο δυνατά μπουλόνια στους τροχούς τους. :mrgreen: Πάντως με προβλημάτισε αυτή η επιλογή εμένα προσωπικά.
 
Εχω ακουσει χωρις φυσικα να ειμαι σιγουρος οτι η εν'λογο εταιρια προσπαθωντας να κερδισει μεριδιο στην αγορα
επιδοτει σημαντικο κομματι της τιμης των α/φων της με αποτελεσμα υποθετω η επιλογη των συγκεκριμενων να ηταν
πραγματικα συμφερουσα επιλογη.Η πορεια θα δειξει.Οσο για τα μεγαλα μαλον η πλαστιγκα γερνει προς ευρωπη μερια
 
Ας ελπίσουμε πως θα είναι NG τα Q400 που παράγγελαν.
Η επιλογή μπορεί να έγινε γιατί ίσως στο μέλλον προμηθευτούν και τα CRJ oπότε θα βόλευε να είχαν μία κατασκευάστρια εταιρεία για τα regional αεροσκάφη!(Και μία για ποιο μεγάλα..)
Δεν με χαλάνε!! Με το κάλό να έρθουνε Ελλάδα!! :great:
 
Δεν ξέρω αν είναι NG αλλά σίγουρα θα είναι "σκοτωμένα" .
It's a buyers market.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top