Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Δεν νομίζω να υπάρχει θέμα ασφάλειας για τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους. Τα πορίσματα για τα δύο ατυχήματα της SAS δεν αναφέρουν κάτι για λάθος σχεδιασμό στα σκέλη προσγείωσης. Αν θυμάμαι καλά τα ευρήματα είχαν να κάνουν με σκουριασμένες βίδες οι οποίες λόγω του χιονιού και της συστηματικής χρήσης αλατιού σε χώρους γύρω από την περιοχή στάθμευσης των συγκεκριμένων αεροπλάνων τελικά προκάλεσαν την διάβρωση στις συγκεκριμένες βίδες. Ήταν καθαρά θέμα καιρικών συνθηκών και προγραμματισμού συντήρησης.
Η ζημιά βέβαια για την κατασκευάστρια εταιρεία λόγο και της απόφασης της SAS να αποσύρει τον τύπο από τον στόλο της είναι μεγάλη. Και για αυτό προσπαθεί με μεγαλύτερες εκπτώσεις και πιο επιθετικές προσφορές να κερδίσει το χαμένο έδαφος. Δεν τίθεται όμως θέμα ασφάλειας για τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους.
 
773ER":ww0y0788 said:
Και για αυτό προσπαθεί με μεγαλύτερες εκπτώσεις και πιο επιθετικές προσφορές να κερδίσει το χαμένο έδαφος. Δεν τίθεται όμως θέμα ασφάλειας για τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους.

και αυτό είναι ένα καλό 'παράθυρο ευκαιρίας' για τη νέα ΟΑ
 
GP707":2nk4ey9x said:
Σύμφωνα με πηγές εντός εταιρίας, η νέα ΟΑ έχει ήδη αγοράσει τα παρόντα Dash8 των ΟΑ και προτίθεται να αγοράσει περί τα 14 καινούρια Dash 8-Q400. Όσο για τα jet, ακόμη τίποτα...

Για τα jet, αν και πρέπει να κρατάμε μικρό καλάθι με το ράδιο αρβύλα που παίζει, τολμώ να προβλέψω ότι θα είναι της γνωστής οικογενείας του Α320, τα οποία θα φορτώνονται με uld και όχι χύμα... Άντε να δούμε, υπομονή!
 
773ER":t5kosuli said:
Δεν νομίζω να υπάρχει θέμα ασφάλειας για τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους. Τα πορίσματα για τα δύο ατυχήματα της SAS δεν αναφέρουν κάτι για λάθος σχεδιασμό στα σκέλη προσγείωσης. Αν θυμάμαι καλά τα ευρήματα είχαν να κάνουν με σκουριασμένες βίδες οι οποίες λόγω του χιονιού και της συστηματικής χρήσης αλατιού σε χώρους γύρω από την περιοχή στάθμευσης των συγκεκριμένων αεροπλάνων τελικά προκάλεσαν την διάβρωση στις συγκεκριμένες βίδες. Ήταν καθαρά θέμα καιρικών συνθηκών και προγραμματισμού συντήρησης.
Η ζημιά βέβαια για την κατασκευάστρια εταιρεία λόγο και της απόφασης της SAS να αποσύρει τον τύπο από τον στόλο της είναι μεγάλη. Και για αυτό προσπαθεί με μεγαλύτερες εκπτώσεις και πιο επιθετικές προσφορές να κερδίσει το χαμένο έδαφος. Δεν τίθεται όμως θέμα ασφάλειας για τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους.

ελπίζω να είναι όπως τα λες..κι ας μην ξεχναμε φέτος και την Colgan Air...παρακάτω σε αυτά τα δύο λινκ βρήκα προς το τέλος της σελίδας ιστορικό με τα dash..όχι και το καλύτερο safety record

http://blog.flightstory.net/307/dash8-q ... h-picture/

http://en.wikipedia.org/wiki/Bombardier_Dash_8
 
Αν τελικά υπάρχει θέμα ασφάλειας ή όχι για το συγκεκριμένο τύπο δεν το γνωρίζω. Εξάλλου στης Colgan δε νομίζω να έφταιγε ο κατασκευαστής. Αυτό που ξέρω είναι ότι επηρεάζεται ακόμα και από μύθους η ψυχολογία των επιβατών (και δη των συμπατριωτών μας). Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για επαναλαμβανόμενα πραγματικά περιστατικά. Πιστεύω όμως ότι έχουν συνεκτιμήσει όλες τις παραμέτρους πριν καταλήξουν στην επιλογή.
 
Για μένα ο ντόρος με την ασφάλεια των dash είναι λίγο υπερβολικός. Ας μη λησμονούμε ότι αναφερόμαστε στα NG, αεροσκάφη που έχει παραγγείλει και η SAS, παρά τα προβλήματα που είχε με τα 400. Γνώμη μου είναι ότι ο συγκεκριμένος τύπος είναι ιδανικός για τα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας.
 
Συμφωνώ ότι οι ανησυχίες είναι λίγο υπερβολικές ίσως..Κάπου διάβασα ότι και η Flybe(της οποίας τα embraer έχει η Athens) θα έχει σαν βασικό κορμό του στόλου της τα Q400 αντικαθιστώντας τα jets της..
 
η flybe είναι ο μεγαλύτερος operator του είδους παγκοσμίως https://www.airliners.gr/community/gallery/image_page.php?album_id=3&image_id=16281. Η ίδια εταιρεία σκοπεύει να έχει αυτό κ τα EMR-195 ως μοναδικούς τύπους, δεν γνωρίζω τι έχουν στο μυαλό οι ΟΑ..Για τον συγκεκριμένο τύπο πάντως αν είναι να πηγαινοέρχεται μισοάδειο σε επιδοτούμενα κ με την ΒΟΜΒ να κάνει μια καλή τιμούλα, δεν ακούγεται άσχημα...
 
Σήμερα επανήλθαν κάποια σενάρια για 3-4 ATR εκτός των Q400 και τα οποία έχουν να κάνουν με την ομαλή μεταβίβαση από τον παλιό σχήμα της εταιρείας στο νέο και τη διαθεσιμότητα των χειριστών...
 
Στο Trash το post η όχι η πληροφορία είναι αληθινή--- η απόφαση έχει παρθεί 13 Q400 και 15 Α320 .Tα 3-5 Α320 άμεσα. Από αρχες Ιουλίου. Πληρώματα--- τα έτοιμα στην αγορά .
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top