Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Μαλλον ίδρυσαν θυγατρική που ασχολείται μονο με τη διοικηση της ΟΑ
 
Μάλλον καμμία offshore holding :cool: θα είναι...

TeaCHeRaKiS":3m5q4czh said:
Καλως να ορισουν. Ομορφα στο σχεδιασμο, και ιδιαιτερα εργονομικα αεροσκαφη... ομως.... με καταρρεοντες τροχους. Γενικα ποια ειναι η αντιμετωπιση του τυπου αυτου στην υπολοιπη Ευρωπη??? (εννοω μετα τα συμβαντα της SAS).
Σύμφωνα με την wiki (δλδ θέλει cross reference το πράγμα), η SAS πήρε κάποια αποζημίωση για την επιστροφή όλου του Q400 fleet στην Bombardier, γλυκάθηκε, και είπε να παραγγείλει απ την ίδια εταιρεία τόσο Q400 Next Gen αλλά και CRJ900. Για άλλες περιπτώσεις δεν γνωρίζω κάτι... Αν κάποιος άλλος γνωρίζει...
 
Αυτο δηλαδή θα είναι το νέο livery της Ολυμπιακής?
 
Καλώς να έρθουν τα Q-400 και καλοτάξιδα να είναι μόνο της SAS αυτά που είχαν πρόβλημα...ελπίζω να μην τα βάλει για το εξωτερικό. στα νησιά μας φτάνει..Πάντως αν πραματι και η ΟΑ παει για Α-320 τότε.. :wall: :wall: Κάποτε τα 737 κυριαρχούσαν και καναμε κρα να δούμε Αιρμπας, τώρα κοντεύουν να εξαφανιστούν τα 737 από τους ευρωπαϊκούς ουρανούς..όχι άλλα Α-319/320...Ηλπιζα η Οα να παρει τα 737NG αλλά πάει κι αυτό :cry:
 
Hurricane":24e0oj9u said:
Αυτο δηλαδή θα είναι το νέο livery της Ολυμπιακής?

Όχι, ακόμα δεν έχει αποφασιστεί καν το νέο logo
 
MerNion":1wbol1hz said:
Δεν λέει τίποτα για πρώτη παράδοση ή πλάνο παραδόσεων στο δελτίου τύπου πάντως... Αν μπήκαν στην "ουρά" των παραγγελιών της Bombardier, ίσως αργήσουν λιγαααακι.

φαντάζομαι οτι θα αργήσουν, λογικά η εταιρία θα ξεκινήσει με κάποια ετοιμα με dry/wet lease και με τον καιρο θα παραλάβει τα δικά της (Δικα της! Λεμε τωρα βλ. παρακατω ). Απλα δειχνει η παραγγελια τι τυπο θελουν να πετανε
mxnk":1wbol1hz said:
Sorry για το off topic

Στο δελτιο τύπου της Bombardier μιλάει για την MIG Aviation 3 Limited, a subsidiary of Marfin Investment Group Holdings S.A

Τι είναι αυτό πάλι;

φαντάζομαι ειναι η εταιρία που θα τα παίρνει και θα τα νοικιάζει στην ολυμπιακή, ισως και σαν προστασία από πιθανή (μερική) επανακρατικοποίηση που μπορεί να γίνει από άλλη κυβέρνηση, εκτος και αν σκάφτονται μελλοντικά να περάσουν και στην αγορα του dry lease μια και μπήκαν στον χορό. Εξαλου, και με διορθώνει κανένας αν ξέρει, ποτε δεν άκουσα lessor να κλείνει σε αντίθεση με αεροπορικές εταιρίες που χρόνια τώρα κλείνουν και συγχωνεύονται κάθε λίγο και λιγακι.

spotterakis":1wbol1hz said:
...Πάντως αν πραματι και η ΟΑ παει για Α-320 τότε.. :wall: :wall: Κάποτε τα 737 κυριαρχούσαν και καναμε κρα να δούμε Αιρμπας, τώρα κοντεύουν να εξαφανιστούν τα 737 από τους ευρωπαϊκούς ουρανούς..όχι άλλα Α-319/320...Ηλπιζα η Οα να παρει τα 737NG αλλά πάει κι αυτό :cry:

οχι, μην παραιτείσαι... είμαστε πολλοί που ελπίζουμε (ξέρω άλλους 2, φτάνουμε για να κάνουμε σύλλογο προστασίας των 737NG? :p )
 
spotterakis":yikax8zk said:
Kάποτε τα 737 κυριαρχούσαν και καναμε κρα να δούμε Αιρμπας, τώρα κοντεύουν να εξαφανιστούν τα 737 από τους ευρωπαϊκούς ουρανούς.....
Δηλαδή πού βλέπεις το κακό???
Αν η Ευρώπη δεν στηρίζει τις εταιρείες της (Π.Χ AirBus) ποιός θα τις στηρίξει???
Πέραν όμως του θέματος αυτού (και σύμφωνα με τις προδιαγραφές ) τα δύο αυτά αεροσκάφη είναι περίπου ισοδύναμα οπότε μεγαλύτερο βάρος στην επιλογή παίζει η τιμή μονάδος (Ονομαστική και συνολική) , το χρονοδιάγραμμα ενσωμάτωσης στον στόλο μίας εταιρείας καθώς και το κόστος λειτουργίας (ανταλλακτικά , σέρβις , καταναλώσεις κλπ).
Η Νέα Ο.Α ξεκινώντας (ουσιαστικά ) από το μηδέν (αφού τώρα κάνει προσλήψεις ιπταμένων) μπορεί να προγραμματίσει ανάλογα τον τύπο μήν υπολογίζοντας κόστος αλλαγής τύπου.
 
Να υποθέσουμε τότε ότι και η παραγγελία για Α320 / Β737 θα γίνει τις αμέσως επόμενες μέρες;

Αν σκεφτούμε οτι η νεα ΟΑ χρειάζεται αεροσκάφη απο 1/10/09 τότε ίσως η δεύτερη παραγγελία που όλοι περιμένουμε να
έρθει ακόμη και σήμερα ή αύριο :great: και το Paris Air Show είναι ότι πρέπει για τέτοιου είδους αναγγελίες !

Οσο για τα Dash 8 μια χαρά είναι. Αυτό που δεν είναι καλό είναι ότι η ανακοίνωση δίνει έμφαση στο ότι ο αγοραστής είναι η MIG ( που είναι βέβαια ), αλλά επικοινωνιακά πιστεύω ότι είναι λάθος. Ολοι οι προβολείς θα έπρεπε κατά την γνώμη μου να πέφτουν στην ΟΑ. Common sense marketing.... :?
 
6circles":2d4e6cif said:
Αυτό που δεν είναι καλό είναι ότι η ανακοίνωση δίνει έμφαση στο ότι ο αγοραστής είναι η MIG ( που είναι βέβαια ), αλλά επικοινωνιακά πιστεύω ότι είναι λάθος.

Επειδή όμως οι πωλητές δίνουν λόγο εκτός από τους μετόχους τους και στις οικονομικές υπηρεσίες του κράτους τους , λένε τα πράγματα με το όνομά τους και δεν κοιτάνε το επικοινωνιακό κομμάτι του αγοραστή........
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top