Σύμφωνα με την wiki (δλδ θέλει cross reference το πράγμα), η SAS πήρε κάποια αποζημίωση για την επιστροφή όλου του Q400 fleet στην Bombardier, γλυκάθηκε, και είπε να παραγγείλει απ την ίδια εταιρεία τόσο Q400 Next Gen αλλά και CRJ900. Για άλλες περιπτώσεις δεν γνωρίζω κάτι... Αν κάποιος άλλος γνωρίζει...TeaCHeRaKiS":3m5q4czh said:Καλως να ορισουν. Ομορφα στο σχεδιασμο, και ιδιαιτερα εργονομικα αεροσκαφη... ομως.... με καταρρεοντες τροχους. Γενικα ποια ειναι η αντιμετωπιση του τυπου αυτου στην υπολοιπη Ευρωπη??? (εννοω μετα τα συμβαντα της SAS).
MerNion":1wbol1hz said:Δεν λέει τίποτα για πρώτη παράδοση ή πλάνο παραδόσεων στο δελτίου τύπου πάντως... Αν μπήκαν στην "ουρά" των παραγγελιών της Bombardier, ίσως αργήσουν λιγαααακι.
mxnk":1wbol1hz said:Sorry για το off topic
Στο δελτιο τύπου της Bombardier μιλάει για την MIG Aviation 3 Limited, a subsidiary of Marfin Investment Group Holdings S.A
Τι είναι αυτό πάλι;
spotterakis":1wbol1hz said:...Πάντως αν πραματι και η ΟΑ παει για Α-320 τότε.. Κάποτε τα 737 κυριαρχούσαν και καναμε κρα να δούμε Αιρμπας, τώρα κοντεύουν να εξαφανιστούν τα 737 από τους ευρωπαϊκούς ουρανούς..όχι άλλα Α-319/320...Ηλπιζα η Οα να παρει τα 737NG αλλά πάει κι αυτό :cry:
Δηλαδή πού βλέπεις το κακό???spotterakis":yikax8zk said:Kάποτε τα 737 κυριαρχούσαν και καναμε κρα να δούμε Αιρμπας, τώρα κοντεύουν να εξαφανιστούν τα 737 από τους ευρωπαϊκούς ουρανούς.....
6circles":2d4e6cif said:Αυτό που δεν είναι καλό είναι ότι η ανακοίνωση δίνει έμφαση στο ότι ο αγοραστής είναι η MIG ( που είναι βέβαια ), αλλά επικοινωνιακά πιστεύω ότι είναι λάθος.