Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
6circles":1ts52e50 said:
aas59, προτρέχεις. Μιλώ για την ανακοίνωση της εταιρίας στο λινκ εδώ: http://www.bombardier.com/en/corporate/ ... 0d800a2b35
Τι εννοείς "προτρέχω"?
Για την ανακοίνωση αυτή που λές έκανα το σχόλιο.
Φυσικά ένα Press Release δεν απευθύνεται στις οικονομικές υπηρεσίες του κράτους τους .
Οι εταιρείες όμως λειτουργούν έτσι .
Τα Press Releases δεν τα εκδίδουν για τον "μέσο enthusiast" ούτε κάνουν δωρεάν P.R για κάποια εταιρεία που τα αεροσκάφη της ΘΑ φέρουν τα χρώματά της.
Το συγκεκριμένο περιγράφει ΑΚΡΙΒΩΣ την κατάσταση.
Δεν μπορεί να λέει ότι η Ο.Α αγόρασε αεροσκάφη και μετά τα συμβόλαια να είναι με την Χ εταιρεία.
Με την MIG Aviation 3 Ltd συμφώνησε , σε αυτήν τα πούλησε και αυτή ανακοίνωσε.
Το ότι η MIG Aviation 3 Ltd θα τα λειτουργεί με την Pantheon Airways και θα πετούν με τα χρώματα ΟΑ ( "the Olympic Air brand name" ) δεν αλλάζει τίποτα.
Αύριο ΠΧ η MIG Aviation 3 Ltd μπορεί να αποσυρθεί για τον άλφα η βήτα λόγο (κρατικοποίηση , χρεωκοπία κλπ) από την Pantheon Airways (δηλαδή την νέα ΟΑ ) αλλά να διαθέσει τα αεροσκάφη της στην AEGEAN η στην ΑΤΗENS.
 
aas59, you have mail :)

Kαι για να μην ξεχνιόμαστε, πιστεύετε οτι θα ακολουθήσει και παραγγελία για A320/ B737 στο Paris Air Show? Με δεδομένο κιόλας το "σφιχτό" χρονοδιάγραμμα για επιχειρησιακό ξεκίνημα την 1η Οκτωβρίου, ίσως να είναι πολύ πιθανό. :banana:
 
Aγαπητοί φίλοι, σαφέστατα και η Olympic Air θα έπρεπε να είναι η πρώτη αναφορά στην εν λόγω συμφωνία. Μα μιλάμε σοβαρά; Θα παραγγείλει αεροπλάνα η Cathay Ρacific και ο κόσμος θα λέει ότι παίρνει αεροπλάνα το Swire Pacific Group ; Το μάρκετινγκ είναι η αρχή και το τέλος για το χτίσιμο της εικόνας μιάς αεροπορικής εταιρείας. Δεν πα να ανήκει σε όποιον όμιλο θέλει. Η μπράντα της πρέπει να είναι αναγνωρίσιμη και να αποκτά υπεραξία σιγά σιγά. Και οι νέες αγορές είναι από τις κορυφαίες στιγμές προς εκμετάλλευση. Σαφέστατα και πρέπει να το δει αυτό η διοίκηση της ΟΑ. Για αν κάνει ότι δεν το βλέπει, απλά δεν ξέρει να παίζει ακόμα στον χώρο αυτό. Ίσως στο μέλλον το μάθει.

δικός σας
 
Στην Ημερησία σήμερα αναφέρει ότι σήμερα - αύριο αναμένεται παραγγελία για τουλάχιστον 10 A/C είτε από την Airbus είτε από την Boeing. Για να δούμε......

Σχετικά με τα Q400 ειδικά τα NG (5 firm+8 options) νομίζω ότι είναι πολύ καλή επιλογή τόσο για τους επιβάτες (μεγάλη καμπίνα, χαμηλός θόρυβος) όσο και για την εταιρεία (καλά economics). Μαζί με τα 4 υπάρχοντα φτιάχνεται ένας μοντέρνος στόλος ικανός να εξυπηρετήσει τα εσωτερικά δρομολόγια αλλά και τα κοντινά του εξωτερικού.

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&tag=12734&pubid=11263242
 
Το δελτίο τύπου πολύ σωστά αναφέρει και τον μέτοχο αλλά και την εταιρεία που θα πετάει τα αεροπλάνα. Το δελτίο τύπου είναι ένα PR tool. Αντίστοιχα όταν έρθει η ώρα, το Marketing θα διαφημίσει (σε άλλο target group) ότι η νέα ΟΑ παίρνει αυτά τα αεροσκάφη, που έχουν αυτά ... κι αυτά....

Αν καταλαβαίνω σωστά από το άρθρο μιλάμε για αγορά 8 Q400 από τα οποία τα 5 θα είναι new generation, wet lease ακόμα 4, αγορά των 4 DASH της ΟΑ και option για αγορά άλλων 8 Q400.

Σύνολο:
12 Q400 (+8 option)
4 DASH
10 Airbus / Boeing

Πολύ regional στόλος δεν είναι;
 
Γιατί υπολογίζετε και τα υπάρχοντα DASH; Εγώ το θεωρώ απίθανο να παραμείνουν στον στόλο, αφού είναι 16-17 χρονών. Εκτός αυτού ο Βγενόπουλος είπε οτί όλα τα αεροπλάνα των Ολυμπιακών Αερογραμμών θα αποσυρθούν. Ωστόσο για αεροσκάφη μακρών αποστάσεων τί θα γίνει;
 
Γιατί απ' οτι λένε οι πληροφορίες έχουν αγοραστεί ήδη από την νεα OA...

Δημοσίευση από GP707 την 25 Μάιος 2009 - 23:16
GP707":adrfu8ce said:
Σύμφωνα με πηγές εντός εταιρίας, η νέα ΟΑ έχει ήδη αγοράσει τα παρόντα Dash8 των ΟΑ και προτίθεται να αγοράσει περί τα 14 καινούρια Dash 8-Q400. Όσο για τα jet, ακόμη τίποτα...

Οσο για την απόσυρση δεν είπε κανείς οτι την 1η Οκτωβρίου θα έχει μονο νέα αεροπλάνα η Ολυμπιακή.. Ειναι αδυνατο αυτό.. Σταδιακά θα αποσυρθουν οσα ειναι να αποσυρθουν..
 
6circles":245s4a5d said:
Σε τελική ανάλυση δεν θα πετάει η MIG ή, η Pantheon αλλά η νέα ΟΑ, και μόνο αυτή κατά την γνώμη μου πρέπει να καρπωθεί την προβολή σε παρόμοια δελτία τύπου.

Mια διευκρίνιση, ότι η Πάνθεον είναι η Νέα ΟΑ που θα χρησιμοποιεί ουσιαστικά το όνομα της Ολυμπιακής! Τώρα το ότι τα αεροσκάφη θα ανήκουν στην Marfin aviation 3 ltd προφανώς είναι θέμα της εταιρείας και σωστά κατά την γνώμη μου αναφέρθηκε ξεκάθαρα στο ΔΤ του πωλητή, με ποιον ακριβώς έκλεισε την συμφωνία αλλά και ότι τα αεροπλάνα θα πετούν από την Πάνθεον (η οποία σημειωτέον θα πάρει το όνομα της ΟΑ όταν αναλάβει, οπότε δεν μπορείς ακόμα να την αποκαλείς με την εμπορική ονομασία που θα έχει σε δύο μήνες, αφού δεν την έχει ακόμα!

Και κάτι άλλο, λέει MIG aviation 3, δηλαδή, μάλλον θα υπάρχουν άλλες δύο MIG aviation 1 και 2 ε; Τι ακριβώς λέτε να κάνει η MIG με τα α/φ και τα μοιράζει σε θυγατρικές; Λέτε κα΄θε μία να έχει και από έναν τύπο;
 
Cross":3flfn305 said:
Μόνο που η απορία μάλλον είναι για τα Q400...

Α-χα! :with:

Συγνώμη κύριοι, αν και έπρεπε να το καταλάβω εξαρχης αφού το 737 classic είναι προ Νώε αεροσκάφος.
 
gmmour":2jha7ea8 said:
Και κάτι άλλο, λέει MIG aviation 3, δηλαδή, μάλλον θα υπάρχουν άλλες δύο MIG aviation 1 και 2 ε; Τι ακριβώς λέτε να κάνει η MIG με τα α/φ και τα μοιράζει σε θυγατρικές; Λέτε κα΄θε μία να έχει και από έναν τύπο;

Μπορεί το 3 να είναι ο τυχερός τους αριθμός. :D Πάντως δεν είναι καινούρια η εταιρία,

"In December 2008 the Axtmann-Family sold a 49,9 % stake in FAI to MIG Aviation Holdings Ltd., Nicosia, Cyprus, a 100 % subsidiary of MIG Marfin Investment Group Holdings S.A., Athens, Greece, which is the largest Greek Investment Group. MIG is headquartered in Greece and listed on the Athens Stock Exchange. 58 % of its share capital is held directly or indirectly by Greek investors and 24 % is held by international institutional investors"

πηγή http://www.flugambulanz.de/rentajet/?node=52

καλοδεχούμενα λοιπόν τα νεα α/φ,, άντε και στα επόμενα νέα :eek:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top