Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Τα πράγματα είναι απλά αν η εταιρία θέλει να πετά ,να μην έχει χαζές βλάβες να μην της ρουφά τα αίμα σε συντήρηση και ανταλλακτικά , και να έχει χαμηλό κόστος ανά πτήση για κτυπήσει την αγορά εκεί που πόνεϊ δηλαδή στην τιμή του τελικού εισιτηρίου παίρνει 738.Ο πόλεμος θα γίνει στην αξιοπιστία και στις τιμές όποιος δεν το καταλάβει θα πονέσει και θα είναι αργά. Τέλος.
 
Αυτο που ακουγεται κατω ειναι για 10 ΑΤR 72-500 και αντικαταστασει των παλιων 42/72
 
Το μέλλον βρίσκεται στα υπερσύγχρονα Tu-204 και για διηπειρωτικά στα Ilyushin 96-400 νέας γενιάς, αλλά πού μυαλό...
 
kritikos":5pl4n31z said:
δεν ξερω καθολου απο τεχνικα αεροσκαφων αλλα δεν καταλαβαινω γιατι ολοι λενε AIRBUS και AIRBUS. ειναι καλυτερα τα AIRBUS απο τα BOEING ?

Πάντως προσωπικά τα a320 μου φαίνονται πολύ πιο άνετα από τα 737. Δεν ξέρω, είναι η ιδέα μου; Μιλάω πάντα σαν επιβάτης. Πρώτα απ'όλα όλες μα ΟΛΕΣ τις φορές που πέταξα με 737 μετά είχα πρόβλημα για κάποιες ώρες με τα αυτιά μου - αυτό προφανώς σημαίνει ότι έχω πιο ευαίσθητα αυτιά από τους περισσότερους, ΑΛΛΑ με a320 δεν έχει συμβεί ποτέ, οπότε υποθέτω ότι κάτι δουλεύει πιο "σωστά" εκεί. Επιπλέον μου δίνουν πάντα την αίσθηση ότι υπάρχει μεγαλύτερος χώρος στην καμπίνα. Και τέλος αν δεν κάνω λάθος ο διάδρομος είναι λίγο πιο φαρδύς οπότε περνάς σαν άνθρωπος με τα carryons χωρίς να σκοτώσεις τους γύρω. Προφανώς δεν πρόκειται για τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά αν παίζουν ρόλο στο θέμα της ποιότητας ενός ταξιδιού για τους επιβάτες σίγουρα αφορούν την κάθε εταιρία που σκοπεύει να προτιμηθεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό...
 
fos1111":2rttp60a said:
Τα πράγματα είναι απλά αν η εταιρία θέλει να πετά ,να μην έχει χαζές βλάβες να μην της ρουφά τα αίμα σε συντήρηση και ανταλλακτικά , και να έχει χαμηλό κόστος ανά πτήση για κτυπήσει την αγορά εκεί που πόνεϊ δηλαδή στην τιμή του τελικού εισιτηρίου παίρνει 738.Ο πόλεμος θα γίνει στην αξιοπιστία και στις τιμές όποιος δεν το καταλάβει θα πονέσει και θα είναι αργά. Τέλος.

fos1111! δεν πιστεύω να ανήκεις στην πολυμελή ομάδα της Boeing που βρίσκεται στην Αθήνα σε προχωρημένες συζητήσεις με την Ολυμπιακή όπως λέει ο συμφορουμίτης mike_? :mrgreen:
 
Επειδή το γυρίσαμε το θέμα στο off topic (Boeing vs Airbus) και ο καθένας πετάει ότι εκλάμψεις του έρχονται στο κεφάλι και επειδή εδώ συζητάμε τα σχέδια της MIG για νέα αεροπλάνα και όχι τα σχέδια του καθενός από εμάς για το τι αεροπλάνα θα θέλαμε να δούμε στη νέα ΟΑ, προσέχετε τι γράφετε και πως το γράφετε.
Posts του τύπου "ποια είναι καλύτερα αεροπλάνα" δεν υφίστανται. Αν τα τάδε αεροπλάνα μιας βιομηχανίας ήταν καλύτερα από της δείνα, όλες οι εταιρίες θα έπαιρναν τα "καλύτερα" και η δείνα εταιρία θα είχε πτωχεύσει προ πολλού. Το "καλύτερο" είναι το τι θέλει η κάθε εταιρία σύμφωνα με τις απαιτήσεις, τις ιδιαιτερότητες του στόλου και της χώρας και ποιες συμφωνίες έχει κάνει. Γνώμες όπως αυτή περί πόνου των αυτιών στα μεν και όχι στα δε, είναι (αν μη τι άλλο) γραφικές.

Λίγο προσοχή λοιπόν, γιατί τα topics αυτής της κατηγορίας έχουν ξεφύγει από τον έλεγχο, κυρίως γιατί συζητάμε για μια εταιρία που ακόμα δεν υφίσταται.
 
Μέγεθος αεροσκαφών για την Ολυμπιακή;

Καλησπέρα! Ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας (καθώς εγώ δυστυχώς μόνο από ενδιαφέρον ασχολούμαι με το sport, οπότε δεν έχω τις γνώσεις που θα ήθελα - ακόμα! :)), για το εξής θέμα: τι μεγέθους αεροπλάνα θα χρειαζόταν αυτή τη στιγμή η Ολυμπιακή για τις long haul πτήσεις της; Γνωρίζω ότι παλιότερα είχε 747-200, τώρα A340-300 για Αμερική, Αφρική κλπ. Το ερώτημα μου είναι.... τα 747 εγκαταλείφθηκαν λόγω του ότι ήταν πολύ μεγάλα κ δε γέμιζαν; Τα Α340 έχουν σωστό μέγεθος; Δηλαδή αν αυτή τη στιγμή ήσασταν στην ΟΑ και ετοιμάζατε τις παραγγελίες.... τι θα επιλέγατε; Κάτι αντίστοιχο με τα σημερινά; Ή κάτι μικρότερο/μεγαλύτερο;

On the side, αν κάποιος διάλεγε αυτή τη στιγμή.... είχε λόγο να προτιμήσει τα Α340 σε σχέση με αντιστοίχου μεγέθους δικινητήρια;

Ps. είμαι καινούριος στο forum, αν θεωρείτε ότι τέτοιου τύπου ερωτήματα δεν έχουν θέση.... just delete it!
 
Re: Μέγεθος αεροσκαφών για την Ολυμπιακή;

Εαν αποφασιζα εγω . . . .
και εαν κρατουσαμε τα υπαρχοντα δρομολογια,πιστευω οτι καναμε αξιοπρεπη δουλεια ειτε με Β777-200 ειτε με Α330-300.
Τα 747-200 εγκαταλειφθηκαν λογω αυξημενης καταναλωσης και παλαιωσης του τυπου.

Οσο για το 2 η 4 κινητηρες,νομιζω οτι ο μεσος Ελληνας επιβατης δεν εχει και πολυ καλη σχεση με την ιδεα του νασαι στον αερα επι 5+ ωρες πανω απο Ατλαντικο με δικινητηριο . . . . αλλωστε ακουγεται και λογικο καπου !

Αρα παλι προς 4χ την βλεπω. .
 
Γιατι και πως, και αν....
Τι τα ρωτατε ολα αυτα?
Πως ειπαμε πως λενε αυτο το εξαρτημα, που "βαζει μπροστα" μια μηχανη?
Ε λοιπον, αυτο το εξαρτημα, δεν βαζει μονο μπροστα μηχανες, αλλα κανει και "αλλα" πραγματα!
Αλλαζει ακομα και αεροπλανα.....
Και αναφερομαι για τα 747 που εξωπεταχτηκαν κακην κακως....Και ο νοων νοητο. :wall: :wall: :wall: :wall:
 
flyer":25gvhthb said:
Τα 747-200 εγκαταλειφθηκαν λογω αυξημενης καταναλωσης και παλαιωσης του τυπου.
Για τα 747-200 το ξέρω, απλώς εννοώ γιατί αποφάσισαν να μη συνεχίσουν με νέα 747. Είχαν ικανοποιητική πληρότητα; Τα τωρινά 340 τι κάνουν; Ξέρω ότι για JFK είναι ψιλογεμάτα, οπότε είχα την απορία αν η γραμμή επιδέχεται ακόμα μεγαλύτερα αεροσκάφη ή είναι στα όριά της...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top