Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
mxnk":3t93df9c said:
6-8 ATR-600 New Generation ή Embraer 145
Θέλει να πετάει με ένα σύνολο 25-30 αεροσκαφών.
Αν υποθέσουμε ότι ισχύει αυτή η προοπτική, πως θα βγουν οι προορισμοί που τώρα εξυπηρετούνται με ATR42, ATR72 και DASH8 (μικρά νησιά, άγονες κλπ)? Με μόνο 6-8 αεροσκάφη? Μήπως σχεδιάζει να διανείμει και στις λοιπές ανταγωνίστριες εταιρίες πολλά εσωτερικά?
 
Leonidas Marca":5xfociyt said:
Π.χ τωρα η Ολυμπιακη εχει γυρω στα 10 δικα της 737-400 και αλλα 4 Α340...
η ολυμπιακή έχει 17 737. Το 1 είναι 737-300 και είναι νοικιασμένο (SX-BLC) και από τα 16 737-400 τα 7 είναι ιδιόκτητα (SX-BKA-G) και τα άλλα νοικιασμένα. Επίσης τα 340 ανήκουν στο υπουργείο οικονομικών.

Πάντως εγώ πιστεύω ότι τα ελικοφόρα θα αντικατασταθούν με ελικοφόρα όπως τα νέα ATR και τα 737 με 319/320 και μακάρι 321. Όσο για τα 340 νομίζω ότι θα μείνουν λίγο καιρό ακόμα.
 
Λοιπόν εγώ άκουσα πως θα έρθουν τα πρώτα αεροσκάφη Ιούνιο-Ιούλιο αλλά αυτά θα είναι νοικιασμένο με μεγάλη διάρκεια και η εταιρεία θα παραλαμβάνει δικά της ιδιόκτητα αεροσκάφη απο Οκτώμβριο!
Θα ήθελα να ρωτήσω..τα ιδιόκτητα αεροσκάφη οκ τα πουλάνε όποτε θέλουν αλλά τα leasing στα οποία έχουν υπογράψει συμβόλαια και δεν πάω μακριά αλλά στα BKU και BMD στα οποία υπογράφει για 2 χρόνια τι θα απογίνουν?
Σε όλα τα δημοσιεύματα διαβάζουμε πως η Mig δεν θα αγοράσει τα ιδιόκτητα αεροσκάφη (για τα νοικιασμένα τπτ) δλδ αυτά θα παραμίνουν στο στόλο μέχρι να λείξει το συμβόλαιο η θα τα γυρίσουν πίσω?
 
Να εκφράσω την απλή, ειλικρινή μου απορία, πως είναι δυνατόν μια εταιρεία που ακόμα... δεν είναι εταιρεία να κάνει σχέδια για ναυλώσεις αεροσκαφών τον Χ μήνα (και μάλιστα μακρόχρονες), όταν ακόμα ούτε έναν υπάλληλο δεν έχει προσλάβει; Το προσωπικό (πιλότοι, φροντιστές, τεχνικοί κλπ) των ΟΑ έχουν μια συγκεκριμένη εκπαίδευση και αν δεν κάνω λάθος είναι πιστοποιημένοι για συγκεκριμένα α/φ. Όταν λοιπόν ακόμα είμαστε σε μια διαδικασία επιλογής νέου προσωπικού, το οποίο στη συνέχεια θα εκπαιδευτεί, και όταν λέμε πως όλα αυτά θα συμβούν προς το τέλος του καλοκαιριού, αν όχι το φθινόπωρο, τότε με ποια λογική μπορούμε να μιλάμε για πληροφορίες πως θα νοικιαστεί ο τάδε τύπος α/φ; Εντύπωση μου είναι πως δεν θα δούμε αλλαγές σύντομα και πως όλα τα υπόλοιπα είναι είτε δημοσιογραφικές αερολογίες, είτε κρυφές επιθυμίες υπαλλήλων και γραφόντων...
 
Ποιος σου είπε πως δεν υπάρει εταιρεία?? Η Πάνθεον είναι ουσιαστικά η εταιρεία που αγοράζει η Mig,η οποία Πάνθεον θα αρχίσει από τι καταλαβαίνουμε με τα πρώτα της αεροσκάφη τα οποία θα έρθουν μέσα στο καλοκαίρι και μέχρι τον Οκτώμβριο η Πάνθεον θα αποροφά τα περουσιακά στοιχεία της ΟΑ! Αλλά ουσιαστικά Πάνθεον είναι μόνο στα χαρτιά! :great:
 
Χωρις να ειμαι ο μεγαλος γνωστης γυρω απο την Αεροπορια γενικα πιστευω οτι τα καινουργια ATR και τα Α319 ειναι τα καλυτερα αεροσκαφη για την εσωτερικη αγορα.Οχι πολυ μεγαλα σε θεμα χωρητικοτητας πιστευω οτι ειναι καταλληλα για τα καθημερινα δρομολογια εσωτερικου χωρις την πολυ μεγαλη πληροτητα.Επισης τα θεωρω καταλληλα για τις πρωτευουσες ομορων κρατων.

Υ.Γ. Παντως για το BMD που ειδα παραπανω οτι εχει ακομα ενοικιαση 2 ετων χρειαζεται οπωσδηποτε βελτιωση στο εσωτερικο του γιατι ειναι επιεικως απαραδεκτο!!!
 
Πραγματικά οι δημοσιογράφοι το έχουν χάσει εντελώς! Όλοι με πληροφορίες που μαθαίνουν μέσα από το Group λένε κάτι διαφορετικό απλά για να πούνε κάτι. Τόσο για το προσωπικό όσο και για τα νέα αεροσκάφη!
 
Πάντως για να έχουν δημοσιευθεί οι ημερομηνίες παραλαβής των αεροσκάφων (Ιούλιο τα νοικιασμένα κ από Οκτώμβριο 2010 τα ιδιόκτητα) σημένει πως κάποιες συμφωνίες έχουν κλείσει με τις κατασκευάστριες και τις εταιρείες leasing. Για ποιο λόγο δεν ανακοινώνουν τι αεροσκάφη θα έρθουν? Εδώ άλλες εταιρείες παραγγέλνουν αεροπλάνα τα οποία θα τα παραλάβουν μετά από 3-5 χρόνια και τα διαφημίζουν από 1η στιγμή!
 
manos_p":13tkhw3k said:
Π Εδώ άλλες εταιρείες παραγγέλνουν αεροπλάνα τα οποία θα τα παραλάβουν μετά από 3-5 χρόνια και τα διαφημίζουν από 1η στιγμή!

Τι σοι εκπληξη θα κανει ο mr MIG, αν αρχισει απο τωρα τις φανφαρες και τα "καμπερνε"?
 
Με την σημερινή κατάσταση, αν υπολογίζεις να έχεις lease 12 Αιρμπάς Α320 τον Οκτώβρη....θα τα έχεις. Αν υπολογίζεις 12 737-800 ή 900, επισης θα τα έχεις (μόνο 600άρια και 700άρια μην ζητήσεις γιατί δεν έχει). Δεν σου λέω για 777 και 767, όσα θές.

Έχει γεμίσει ο τόπος παρατημένα αεροσκάφη δεξιά και αριστερά (και δεν μιλάω για σαπάκια). Κανένα άγχος. Απλά μιά έρευνα αγοράς έγινε, είδανε ότι αεροπλάνα υπάρχουν, άρα θα μάθουμε λεπτομέρειες όταν τελειώσουν τα παζάρια.


ΥΓ. Στα κόστη της πιθανής απόκτησης φουλ Αιρμπάς στόλου, βάλτε και τις εκπαιδεύσεις ενός ολόκληρου τάγματος πιλότων. ;)
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top