Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Ολυμπιακή και MIG

Σωστό αυτό που γράφεις,μιας και η πληρότητα ιδίως το χειμώνα δεν είναι μεγάλη.
Από την άλλη όμως και αφού το δρομολογιο είναι επιδοτούμενο,η εταιρεία δε θα έχει ιδιαίτερο πρόβλημα,ας δρομολογεί μεγαλύτερο αεροσκάφος.
Το μόνο θέμα που μπορεί να προκύψει,είναι αυτό της ασφαλούς χρήσης του αεροσκάφους σε ορισμένα νησιωτικά αεροδρόμια στα οποία μέχρι τώρα τα DASH-7 υπερτερούν σε επιδόσεις από τα υπάρχοντα ATR-42 λόγω των χαρακτηριστικών STOL που διαθέτουν και γι αυτό άλλωστε αποκτήθηκαν το 2002-3,μετά την απόσυρση των Dornier 228.
Δε νομίζω όμως ότι ο Ανδρέας θα διακινδυνεύσει να εκτεθεί στο πολύ σοβαρό θέμα ασφάλεια πτήσεων,οπότε θα δείξει...
 
Re: Ολυμπιακή και MIG

Τα Dash τι ηλικία έχουν.. I mean δεν είναι τόσο παλιά όπως τα ATR42 φαντάζομαι.



offtopic
Επίσης είμαι πολύ πολύ περίεργος να δω τυχών αλλαγή στα χρώματα της εταιρείας. Λογικά θα επικρατήσει μια ομοιομορφία..!! :|
 
Re: Ολυμπιακή και MIG

Τα Dash 8-100 των ΟΑ ειναι 15-17 ετων και ειναι νοικιασμενα εως το τελος της φετινης χρονιας!
Οσο για τα αεροπλανα της αγωνης γραμμης πιστευω οτι θα προτιμησουν να τα δωσουν Franchise σε καμια μικρη εταιρια οπως Sky Express ειδικα σε αεροδρομια οπως Παρος, Μηλος, Καστελοριζο!
 
Re: Ολυμπιακή και MIG

Franchise δεν νομίζω να υπάρξει. Πιστεύω όμως ότι τα άγονα δρομολόγια θα έρθουν σε δεύτερη μοίρα, με την έννοια ότι η βαρύτητα θα δωθεί στην αναδιάρθωση του δικτύου του εξωτερικού και των "φιλέτων" του εσωτερικού (Θεσ/νικη, Ηράκλειο, Αλεξανδρούπολη κλπ).
Τα ATR δε μπορούν να εξυπηρετήσουν αεροδρόμια όπως του Καστελόριζου, ειδικά το καλοκαίρι που πετάνε στα όρια των δυνατοτήτων τους.
Αν η νέα εταιρεία ενδιαφερθεί για το -600, μπορεί να συνεχίσει με τα σημερινά αεροσκάφη μέχρι να τα παραλάβει. Σκεφτείτε ότι μέχρι να γίνει η μετάβαση της εταιρείας, να παρθεί η απόφαση απόκτησής του, να δωθεί η παραγγελία και να παραδωθούν τα αεροπλάνα θα είμαστε στην καλύτερη περίπτωση στα τέλη του 2010/ αρχές του 2011.
Ας συμαζευτεί η κατάσταση με τα medium/ long haul δρομολόγια και τα άγονα δεν θα είναι δύσκολο να "νοικοκυρευτούν" με την σειρά τους.
 
Re: Ολυμπιακή και MIG

Aγαπητοί φίλοι, ακόμα και σήμερα, προορισμοί όπως το Καστελλόριζο ή η Πάρος, που εξυπηρετούνται από τα D8-1 και δεν πετούν ποτέ γεμάτα (ειδικά το καλοκαίρι) αλλά με ασφυκτικά πολλές φορές limitations (15/37θ). Θα μας ενδιέφερε να διαφωτιστούμε εάν το ATR42-500 με limitations είναι σε θέση να εξυπηρετήσει τα προαναφερθέντα αεροδρόμια.

δικός σας
 
Re: Ολυμπιακή και MIG

Όταν θίξαμε το θέμα μιλούσαμε και για capacity issues.

Το καλοκαίρι που πέταξα για Καστελλόριζο (αρχές Ιουλίου) είχε 100% πληρότητα!
 
Re: Ολυμπιακή και MIG

Αν πέταξες για Καστελόριζο (προσγείωση) δεν θα είχες πρόβλημα. Εκεί το αεροπλάνο πάει γεμάτο.
Το limitation είναι στην απογείωση. Είναι λιγάκι οξύμωρο... αλλά σε Καστελόριζο, Πάρο, Λέρο και σε άλλα αερόδρομια με limitations πηγαίνουν περισσότεροι επιβάτες απ' ότι φεύγουν.
 
Re: Ολυμπιακή και MIG

Πιθανόν για να το λες, απλά θυμάμαι που τους είχα μετρήσει. Άρα τελικά πιο είναι το ιδανικό αεροσκάφος για να βάλει σε τέτοια αεροδρόμια;
 
Συγνωμη αλλα τα παλια αεροσκαφη της Ολυμπιακης τι θα απογεινουν;
Π.χ τωρα η Ολυμπιακη εχει γυρω στα 10 δικα της 737-400 και αλλα 4 Α340...
Θα μου πειτε τα 734 που εχει τωρα ειναι παλια τα αλλα ομως;;;
 
Aγαπητοί φίλοι, μόλις είδα στις ειδήσεις (ΣΚΑΪ) ότι οι ΟΑ θα προμηθευτούν νέα αεροσκάφη Airbus (χωρίς ειδική αναφορά) καθώς θα προχωρήσουν και στην ναύλωση αεροσκαφών από τον Ιούνιο (επίσης γενική αναφορά).

δικός σας
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top