eagle1
Business-Class-Member
Re: Ολυμπιακή και MIG
Σωστό αυτό που γράφεις,μιας και η πληρότητα ιδίως το χειμώνα δεν είναι μεγάλη.
Από την άλλη όμως και αφού το δρομολογιο είναι επιδοτούμενο,η εταιρεία δε θα έχει ιδιαίτερο πρόβλημα,ας δρομολογεί μεγαλύτερο αεροσκάφος.
Το μόνο θέμα που μπορεί να προκύψει,είναι αυτό της ασφαλούς χρήσης του αεροσκάφους σε ορισμένα νησιωτικά αεροδρόμια στα οποία μέχρι τώρα τα DASH-7 υπερτερούν σε επιδόσεις από τα υπάρχοντα ATR-42 λόγω των χαρακτηριστικών STOL που διαθέτουν και γι αυτό άλλωστε αποκτήθηκαν το 2002-3,μετά την απόσυρση των Dornier 228.
Δε νομίζω όμως ότι ο Ανδρέας θα διακινδυνεύσει να εκτεθεί στο πολύ σοβαρό θέμα ασφάλεια πτήσεων,οπότε θα δείξει...
Σωστό αυτό που γράφεις,μιας και η πληρότητα ιδίως το χειμώνα δεν είναι μεγάλη.
Από την άλλη όμως και αφού το δρομολογιο είναι επιδοτούμενο,η εταιρεία δε θα έχει ιδιαίτερο πρόβλημα,ας δρομολογεί μεγαλύτερο αεροσκάφος.
Το μόνο θέμα που μπορεί να προκύψει,είναι αυτό της ασφαλούς χρήσης του αεροσκάφους σε ορισμένα νησιωτικά αεροδρόμια στα οποία μέχρι τώρα τα DASH-7 υπερτερούν σε επιδόσεις από τα υπάρχοντα ATR-42 λόγω των χαρακτηριστικών STOL που διαθέτουν και γι αυτό άλλωστε αποκτήθηκαν το 2002-3,μετά την απόσυρση των Dornier 228.
Δε νομίζω όμως ότι ο Ανδρέας θα διακινδυνεύσει να εκτεθεί στο πολύ σοβαρό θέμα ασφάλεια πτήσεων,οπότε θα δείξει...