eagle1
Business-Class-Member
Re: Olympic A300-600R
Μηχανικός της εταιρείας μου είπε τα εξής:
Όσον αφορά την πώληση των δύο ιδιόκτητων Α300 παλαιότερα,αυτή είχε γίνει εν όψη της επικείμενης τότε αγοράς Α320/321,η οποία δεν έγινε ποτέ λόγω του σκανδάλου "Πάκτα"-στη Χαλκιδική αν θυμάμαι καλά-και του φόβου για ένα νέο,λίγο πριν τις εκλογές του 2004.Για άλλη μια φορά λοιπόν,η αλλαγή κυβερνήσεων και κατά συνέπεια διοικήσεων απογύμνωσε τον στόλο της εταιρείας!
Το ευχάριστο πάντως είναι ότι η πλειοψηφία των πιλότων τους ξεκίνησαν επαναληπτική εκπαίδευση και διάθεση στα Β734,ενώ ένας μικρός αριθμός τους θα πάει στο Α340.
Τώρα το ένα και μοναδικό Α300 που απομένει πράγματι δε θα μετατραπεί σε cargo,μετά την ακύρωση της συμφωνίας με τη Fedex.Έχουν γίνει κάποιες εργασίες συντήρησης μετά από εντολή της Gecas,αλλά για να "βγει" το αεροπλάνο θα πρέπει να έρθουν κάποια ανταλλακτικά του συστήματος προσγείωσης,τα οποία είναι δυσεύρετα πλέον στην αγορά.
Από την άλλη μεριά η Gecas και όπως έχουν διαμορφωθεί οι εξελίξεις,έκανε πρόταση στην ΟΑ να ανανεώσει το συμβόλαιο του αεροσκάφους με 170000 δολ. το μήνα,τιμή που είναι σχεδόν η μισή της προηγούμενης συμφωνηθείσας.
Αναμονή λοιπόν...
Μηχανικός της εταιρείας μου είπε τα εξής:
Όσον αφορά την πώληση των δύο ιδιόκτητων Α300 παλαιότερα,αυτή είχε γίνει εν όψη της επικείμενης τότε αγοράς Α320/321,η οποία δεν έγινε ποτέ λόγω του σκανδάλου "Πάκτα"-στη Χαλκιδική αν θυμάμαι καλά-και του φόβου για ένα νέο,λίγο πριν τις εκλογές του 2004.Για άλλη μια φορά λοιπόν,η αλλαγή κυβερνήσεων και κατά συνέπεια διοικήσεων απογύμνωσε τον στόλο της εταιρείας!
Το ευχάριστο πάντως είναι ότι η πλειοψηφία των πιλότων τους ξεκίνησαν επαναληπτική εκπαίδευση και διάθεση στα Β734,ενώ ένας μικρός αριθμός τους θα πάει στο Α340.
Τώρα το ένα και μοναδικό Α300 που απομένει πράγματι δε θα μετατραπεί σε cargo,μετά την ακύρωση της συμφωνίας με τη Fedex.Έχουν γίνει κάποιες εργασίες συντήρησης μετά από εντολή της Gecas,αλλά για να "βγει" το αεροπλάνο θα πρέπει να έρθουν κάποια ανταλλακτικά του συστήματος προσγείωσης,τα οποία είναι δυσεύρετα πλέον στην αγορά.
Από την άλλη μεριά η Gecas και όπως έχουν διαμορφωθεί οι εξελίξεις,έκανε πρόταση στην ΟΑ να ανανεώσει το συμβόλαιο του αεροσκάφους με 170000 δολ. το μήνα,τιμή που είναι σχεδόν η μισή της προηγούμενης συμφωνηθείσας.
Αναμονή λοιπόν...