Να ρωτήσω αν ξέρει κανείς..Εάν η νΟΑ κληρονομούσε τα Α300-600,λέμε τώρα,ήταν τόσο ασύμφορα να τα κρατήσει για high density πτήσεις μεσαίων αποστάσεων, απότι με τα σημερινά μικρα Α319/Α320? Θέλω να πω εκτός από το Λονδίνο,το Παρίσι και τη Λάρνακα που τα γέμιζε,θυμαμαι ότι τα Α300-600ΕR είχαν εμβέλεια τέτοια που για ένα διάστημα τα έβαζε μεχρι και Γιοχανεσμπουργκ..Δεν θα μπορούσε να ανοίξε νεες αγορές με μεγάλη κίνηση με αυτά τα α/φη, όπως για Καζακστάν,Γεωργία,Λάγκος (δεδομένης της μεγάλης νιγηριανής κοινότητας στην Αθήνα),να επαναφέρει το Ναϊρόμπι, να το διαθέσει στο Ντουμπάι που έτσι κι αλλιώς πάνε πολλοί έλληνες (και δεν ειναι μόνο connecting traffic); Ο αντικαταστάτης του Α300-600, το Α332 έχει μεν πανω κάτω την ίδια χωρητικότητα, αλλά νομίζω ειναι ιδανικότερο για μακρινές πτήσεις (Ν.Υόρκη,Καναδα,Ν.Αφρική, με 12.000χλμ εμβέλεια!) και επίσης λόγω μεγαλύτερων διαστάσεων είναι και πολύ βαρύτερο, και δεν ξέρω κατα πόσο ενδείκνυται σαν widebody για πτήσεις μικρών/μεσαίων αποστάσεων με υψηλό βαθμό utilization σε καθημερινή βάση..Και δεν νομίζω να υπάρχει σε έκδοση ER/non-ER κατά τα 767/777 (ή υπάρχει?)...Απλά αναρωτιέμαι μήπως η πΟΑ βιάστηκε να τα αποσύρει και δεν ξέρω κατα πόσο η νΟΑ αυτοπεριοριζεται χωρίς ένα αξιόπιστο widebody για πτήσεις μεσαιων αποστάσεων..Βέβαια επειδη σταμάτησε η παραγωγή τους ίσως μελλοντικά αυτο δημιουργούσε προβλήματα αλλά για μερικά χρόνια ακόμη πιστεύω θα "κρατούσαν" μέχρι να έφθανε η ώρα να αποφασιστεί εάν θα αντικατασταθούν και με τι τύπο α/φους..Εξάλλου και των 757 σταμάτησε η παραγωγη αλλά οι αμερικανικές εταιρείες τα φυλάνε σαν κόρη οφθαλμού και τα χρησιμοποιούνε σε transcon,transatlantic,short haul etc..