Miles & Bonus

  • Thread starter Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εγώ από την άλλη έχω την εντύπωση ότι τσάμπα τα υπεραναλύουμε. Χωρίς να ξέρω τίποτα, πιστεύω ότι όποιες αλλαγές είναι να γίνουν θα γίνουν με την παραλαβή των LR και την εισαγωγή της νέας business, των νέων προορισμών κλπ. Σε εκείνη τη φάση σίγουρα θα γίνουν κάποιες αλλαγές και θα μπορούμε να μιλάμε και για διαφορετικά προνόμια (πχ άλλο αναβάθμιση σε ευρωπαϊκή business και άλλο σε lie-flat business) - η εταιρεία έχει μεγαλώσει αρκετά και θα μεγαλώσει ακόμα περισσότερο, οπότε είναι λογικό και αναμενόμενο είτε να κάνουν πιο δύσκολη την κατάκτηση & διατήρηση της χρυσής κάρτας είτε να εισάγουν νέα, ανώτερη βαθμίδα. Όμως δεν έχει λογική ούτε δείχνει σοβαρότητα να αλλάζουν το πρόγραμμα σχεδόν κάθε χρόνο.

Το πρόβλημα με το lounge υπάρχει εδώ και χρόνια, δεν άλλαξε κάτι τώρα. Έχουν πάρει κάποια μέτρα για να βελτιώσουν κάπως την κατάσταση και ίσως πάρουν κι άλλα, αλλά δεν νομίζω να αλλάξουν ολόκληρο το πρόγραμμα μόνο και μόνο γι' αυτό.

Επίσης για τα ενδεχόμενα παράπονα που μπορεί να κάνουν οι άλλες εταιρείες της αστροσυμμαχίας για τα πολλά gold της Α3, θεωρητικά έχουν βρει λύση με το να απαιτείται κάποιος αριθμος πτήσεων με Α3 κάθε χρόνο και αν αυτό συνεχίζει να είναι πρόβλημα, απλά θα αυξήσουν τις 4 πτήσεις/χρόνο σε 6, ούτε νέα βαθμίδα χρειάζεται γι' αυτό, ούτε απαραίτητα να αυξήσουν τα απαιτούμενα μίλια.
 
Hello, προσπαθω να κανω ενα Upgrade στην Turkish ap to website/app της A3, μου βγαζει ότι θα χρεωθώ 25000 μίλια και πέρα από τα SAUA error ή Δεν μπορούμε να σας εξυπηρετησουμε αυτή τη στιγμη κτλ μου βγάζει επίσης Το αίτημα απορρίφθηκε, ελέγξτε τα στοιχεία κτλ.
Τι άλλο μπορεί να παίζει αν μου βγάζει ότι μπορώ να κάνω αλλά τελικά απορρίπτεται? Επίσης στα στοιχεία πτήσης βάζω την κατηγορία θέσης του εισιτηρίου ή της κατηγορίας που θέλω να πάω με το Upgrade?
 
Call centre. Τους εξηγείς ότι δεν είναι δυνατή η αναβάθμιση μέσω της ιστοσελίδας (μάλλον το γνωρίζουν ήδη) και σου την κάνουν εκείνοι χωρίς το service fee.
 
Τηλεφώνησα στην Gold και μου είπε, οτι δεν κάνουν μέσω τηλεφώνου και ότι μπορεί να με αφήνει να πατήσω Αναβάθμιση αλλά να μην έχει διαθέσιμες θέσεις. Περίεργο θα μπορούσε να το βγάζει σαν μήνυμα πριν εμφανίσει τα μίλα που χρειάζονται
 
Δεν ξέρω αν ίσχυε και πριν αλλά βλέπω ότι τα κουπόνια της Silver βαθμίδας για τα Business Lounge έχουν μόνο το εκτός Schengen. Παλιά νομίζω επιτρεπόταν και στο άλλο.
 
Ναι μέχρι που μπήκε ο περιορισμός λόγω χώρου. Αλλα θα μπορούσαν να ισχύουν για της goldair που στελουν τους gold σε περίπτωση +1
 
Τα κουπόνια ισχύουν και για Θεσσαλονίκη/Λάρνακα.

Μεγάλο το κόστος για να στέλνει και τους Silver στη Goldair. Ούτε τα μίλια αποζημίωσης δεν τους δίνει.
 
Δεν ξέρω αν ίσχυε και πριν αλλά βλέπω ότι τα κουπόνια της Silver βαθμίδας για τα Business Lounge έχουν μόνο το εκτός Schengen. Παλιά νομίζω επιτρεπόταν και στο άλλο.
Πριν λίγα χρόνια ίσχυαν και στο Intra-Schengen Lounge. Πλέον με κουπόνια silver δεν υπάρχει επιλογή Lounge στην Intra-Schengen περιοχή του ATH.
Σε αυτό της Goldair παραπέμπονται μόνο όσοι έχουν δεύτερο άτομο και μόνο Gold (όχι silver).
Η παραπομπή σε αυτό της Goldair ισχύει ακόμα και αν είναι άδειο αυτό της Aegean
 
View attachment 4558
Αν εφαρμοστεί αυτό, τότε μιλάμε απλά για αντικατάσταση του Gold Tier με Platinum, άρα απλά τροποποίηση του κατώτατου ορίου για την απόκτηση/διατήρηση της. Αν το όριο πάει πολύ ψηλά, με αυτό τον τρόπο θα λύσει το πρόβλημα που έχει με το lounge και ίσως δώσει κάτι παραπάνω όπως 2-3 κουπόνια για upfront στο Silver & 2-3 δωρεάν upfront στο Platinum.
[h /QUOTE]

Ή ίσως να κρατήσουν και τα δύο (Gold και Platinum) και να μοιράζουν τα προνόμια όπως οι Senator και οι HON circle.
Πχ με gold να μπαίνεις στο lounge της Goldair και με Platinum στην Aegean. Τώρα τι θα γίνει με το lounge της Lufthansa...
 
Για μένα, ο κύριος λόγος για μια επιπλέον βαθμίδα Platinum δεν θα ήτανε τα lounges στην Αθήνα, αλλά το να δίνει κίνητρα στα άτομα που πραγματικά πετάνε πολύ και έχουν τα 12.000 μίλια και τις 4 πτήσεις Α3/ΟΑ σε λίγες εβδομάδες ή στους πρώτους μήνες. Και μετά μαζεύουν αλλού, ή μαζεύουν στο Miles&Bonus μόνο τις πτήσεις της Α3, που εκεί δίνουν περισσότερα award miles απ΄ότι σε άλλα προγράμματα. Αλλά γενικά μαζεύουν αλλού, στη LH, TK κλπ., ανάλογα με ποιές εταιρίες πετάνε επίσης τακτικά, και έχουν χρυσή κάρτα κι εκεί. Κι εγώ έτσι το κάνω.

Γιατί εκεί υπάρχει λίγο η αντίληψη ότι το πρόγραμμα είναι κυρίως για άτομα που δεν πετάνε και τόσο πολύ (και δεν θα κατάφερναν τα πάρουν χρυσή κάρτα αλλού). Καταλαβαίνω ότι ως σχετικά μικρή περιφερειακή εταιρία θέλει να κρατήσει και αυτούς τους πελάτες (και με εύκολη χρυσή βαθμίδα να τους δώσει κίνητρα να πετάνε Α3/ΟΑ). Και με μία επιπλέον βαθμίδα θα έδινε και κάτι επιπλέον σ΄αυτούς που πετάνε περισσότερα.

Επίσης, κάποια «προνόμια» δεν έχουν αξία, εάν τα έχουν σχεδόν όλοι. Όπως το priority boarding, όταν οι μισοί επιβάτες έχουν χρυσή κάρτα (θα μπορούσε να κάνει έχτρα group για τα Platinum), τα upgrade vouchers εάν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα ή μόνο τελευταία στιγμή όταν έχει ακόμα άδειες θέσεις στη business (θα μπορούσε να δώσει προτεραιότητα / καλύτερη διαθεσιμότητα στα Platinum members, παρόμοια θα μπορούσε να κάνει και στα Awards σε πτήσεις Α3/ΟΑ) κλπ. Και σίγουρα υπάρχουν και άλλα πράγματα που θα μπορούσε να δώσει στους πραγματικά «καλούς επιβάτες» για να τις κρατήσει στο Miles and Bonus.

Βέβαια, αυτό είναι η προσωπική μου άποψη, δεν έχω κάποιες πληροφορίες...
 
Top