Εγώ από την άλλη έχω την εντύπωση ότι τσάμπα τα υπεραναλύουμε. Χωρίς να ξέρω τίποτα, πιστεύω ότι όποιες αλλαγές είναι να γίνουν θα γίνουν με την παραλαβή των LR και την εισαγωγή της νέας business, των νέων προορισμών κλπ. Σε εκείνη τη φάση σίγουρα θα γίνουν κάποιες αλλαγές και θα μπορούμε να μιλάμε και για διαφορετικά προνόμια (πχ άλλο αναβάθμιση σε ευρωπαϊκή business και άλλο σε lie-flat business) - η εταιρεία έχει μεγαλώσει αρκετά και θα μεγαλώσει ακόμα περισσότερο, οπότε είναι λογικό και αναμενόμενο είτε να κάνουν πιο δύσκολη την κατάκτηση & διατήρηση της χρυσής κάρτας είτε να εισάγουν νέα, ανώτερη βαθμίδα. Όμως δεν έχει λογική ούτε δείχνει σοβαρότητα να αλλάζουν το πρόγραμμα σχεδόν κάθε χρόνο.
Το πρόβλημα με το lounge υπάρχει εδώ και χρόνια, δεν άλλαξε κάτι τώρα. Έχουν πάρει κάποια μέτρα για να βελτιώσουν κάπως την κατάσταση και ίσως πάρουν κι άλλα, αλλά δεν νομίζω να αλλάξουν ολόκληρο το πρόγραμμα μόνο και μόνο γι' αυτό.
Επίσης για τα ενδεχόμενα παράπονα που μπορεί να κάνουν οι άλλες εταιρείες της αστροσυμμαχίας για τα πολλά gold της Α3, θεωρητικά έχουν βρει λύση με το να απαιτείται κάποιος αριθμος πτήσεων με Α3 κάθε χρόνο και αν αυτό συνεχίζει να είναι πρόβλημα, απλά θα αυξήσουν τις 4 πτήσεις/χρόνο σε 6, ούτε νέα βαθμίδα χρειάζεται γι' αυτό, ούτε απαραίτητα να αυξήσουν τα απαιτούμενα μίλια.
Το πρόβλημα με το lounge υπάρχει εδώ και χρόνια, δεν άλλαξε κάτι τώρα. Έχουν πάρει κάποια μέτρα για να βελτιώσουν κάπως την κατάσταση και ίσως πάρουν κι άλλα, αλλά δεν νομίζω να αλλάξουν ολόκληρο το πρόγραμμα μόνο και μόνο γι' αυτό.
Επίσης για τα ενδεχόμενα παράπονα που μπορεί να κάνουν οι άλλες εταιρείες της αστροσυμμαχίας για τα πολλά gold της Α3, θεωρητικά έχουν βρει λύση με το να απαιτείται κάποιος αριθμος πτήσεων με Α3 κάθε χρόνο και αν αυτό συνεχίζει να είναι πρόβλημα, απλά θα αυξήσουν τις 4 πτήσεις/χρόνο σε 6, ούτε νέα βαθμίδα χρειάζεται γι' αυτό, ούτε απαραίτητα να αυξήσουν τα απαιτούμενα μίλια.