Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Η AEGEAN είναι το μικρότερο μέλος της Star Alliance με δικό της ανεξάρτητο και ιδιόκτητο πρόγραμμα τακτικών επιβατών. Δεν ξέρω κατά πόσον θα αντέξει το Miles+Bonus να παραμείνει ανεξάρτητο ή θα αντικατασταθεί από κάτι μεγαλύτερο, όπως έκανε η Croatia Airlines και η LOT που μπήκαν στο Miles&More, το οποίο έχει 3-4 βαθμίδες.

The bottom line: Έρχονται δύσκολες μέρες.
 
Last edited:
Ενδιαφέρουσα άποψη. Το εμπόδιο σε μια τέτοια κίνηση στην παρούσα φάση φαίνεται να είναι η Ολυμπιακή, η οποία δεν ανήκει στην Star Alliance.
 
Η AEGEAN είναι το μικρότερο μέλος της Star Alliance με δικό της ανεξάρτητο και ιδιόκτητο πρόγραμμα τακτικών επιβατών. Δεν ξέρω κατά πόσον θα αντέξει το Miles+Bonus να παραμείνει ανεξάρτητο ή θα αντικατασταθεί από κάτι μεγαλύτερο, όπως έκανε η Croatia Airlines και η LOT που μπήκαν στο Miles&More, το οποίο έχει 3-4 βαθμίδες.

The bottom line: Έρχονται δύσκολες μέρες.
Και μπλέκεται περισσότερο μιας και η Πειραιώς έχεις τις Miles & More πιστωτικές, οι οποίες δεν δίνουν και τίποτα φοβερό σε σχέση με τις Aegean alpha bonus
Post automatically merged:

Δεν θυμάμαι αν το έχω ξαναστείλει ή κάποιος άλλος. Αλλά υπάρχει και αυ΄το εδώ, μιας και το ξανασυζήτάμε.
 
Last edited:
Screenshot 2024-09-29 at 9.37.32 AM.png
Αν εφαρμοστεί αυτό, τότε μιλάμε απλά για αντικατάσταση του Gold Tier με Platinum, άρα απλά τροποποίηση του κατώτατου ορίου για την απόκτηση/διατήρηση της. Αν το όριο πάει πολύ ψηλά, με αυτό τον τρόπο θα λύσει το πρόβλημα που έχει με το lounge και ίσως δώσει κάτι παραπάνω όπως 2-3 κουπόνια για upfront στο Silver & 2-3 δωρεάν upfront στο Platinum.
 
Παντως χθες το Σάββατο το intra ήταν ασφυκτικά γεμάτο με ενα 90% τουρίστες μέχρι τις 3-4 το μεσημέρι μέχρι που άδειασε το μισο
 
Ενδιαφέρουσα άποψη. Το εμπόδιο σε μια τέτοια κίνηση στην παρούσα φάση φαίνεται να είναι η Ολυμπιακή, η οποία δεν ανήκει στην Star Alliance.
Από την άλλη πλευρά: και κάποιες από τις θυγατρικές της LH (Eurowings, Discover....) δεν είναι μέλη της Star Alliance. Επομένως δεν νομίζω ότι αυτό θα ήτανε εμπόδιο.

Και όσον αφορά τις πιστωτικές: Εάν μένεις σε Γερμανία / Αυστρία / Ελβετία οι πιστωτικές κάρτες του Miles&More, άλλες συνεργαζόμενες εταιρίες κλπ. δίνουν αρκετά προνόμια και δυνατότητες να μαζεύεις μίλια. Ενώ από την άλλη πλευρά εάν μένεςι εκτός Ελλάδας και Κύπρου δεν έχει πιστωτική κάρτα του Miles and Bonus της Α3. Δηλ. εκεί λίγο πολύ όλες οι εταιρίες δίνουν περισσότερα στην δική της χώρα / κύριες τους αγορές.
 
Αν μένεις στην Ελλάδα και δε πετάς μόνο LH/LX/OS, τότε είναι "μονόδρομος" το M&B, συν αν έχεις πιστωτική Alpha, το Σαββατοκύριακο π.χ. εκμεταλλεύτηκα ένα πρόμο για τον Κωτσόβολο αεροδρομίου και πήρα την αξία της συναλλαγής μου *20 σε μίλια. Not bad, βγήκε σχεδόν ένα πηγαινε-ελα Αθήνα-Γερμανία.

Από την άλλη, το M&B καταλαβαίνω πως δε δίνει σχεδόν τίποτα όταν δε πετάς με Aegean ή δεν έχεις κάποιον σουπερ ακριβό ναύλο. Κοιτούσα εισιτηρια economy Αθήνα-ΗΠΑ με LH και έδινε ναύλο Κ, που ο Κ στον πίνακα της Aegean φαίνεται οτι δε δίνει τίποτα απολύτως. Δηλαδή πετάς με Star Alliance εταιρία, δίνεις 700-800 ευρώ, και παίρνεις ένα κουλούρι. Κακό για frequent travellers που χρησιμοποιούν και LH
 
Μήπως γνωρίζει κανείς τον αριθμό τον Gold μελών στο σύνολο τους ? ρητορικό είναι το ερώτημα, αλλά χρήσιμη η απάντηση σχετικά με την επικείμενη αλλαγή στα tiers ! για να δούμε πόσους επηρεάζει.
 
Last edited:
Να δούμε κιόλας ποιες θα είναι οι αλλαγές γιατί όλα εκτιμήσεις είναι. Μιλάμε για την περιφερειακή Aegean που δεν βρίσκω το λόγο πχ να καταργήσει την Gold και να έχει μια "απιαστη" Platinum. Που και μόνο από την ονομασία θα πρέπει να κάνει παπάδες τύπου vip υπηρεσίες για αυτούς που πετάνε κάθε μέρα.
 
Πόσοι είναι αυτοί που πετάνε κάθε μέρα και δεν μένουν σε ξενοδοχείο; Ή 3-4 φορές την εβδομάδα; 100 άτομα; Αμφιβάλλω. Και το άλλο ερώτημα είναι τι θα κάνουν αυτοί, αν δεν επιλέξουν Aegean επειδή π.χ. το lounge τους την σπάει που είναι γεμάτο; Θα πάνε στη SKY; Αποκλείεται.
 
Top