jerry
Concorde-Class-Member
Το πρόγραμμα δεν είναι (ακόμα) spending based οπότε το πόσο πληρώνει κανείς δεν έχει σημασία αλλά μόνο το fare bucket (που είναι proxy της τιμής, αλλά με το διαχωρισμό light/flex/comfot flex ίσως δημιουργούνται αυτές οι αποκλίσεις.
100 μίλια δίνουν οι light U,P,T στα domestic απόταν έγινε το overhaul του προγράμματος και καθιερώθηκαν τα διαφορετικά accrual ανάλογα με το light/flex/comfortflex. Επίσης, σίγουρα δεν είναι 100 ευρώ που γράφεις (μήπως εννοείς return?)
Πρακτικά, προφανώς δε θέλουν κανένας να αγοράζει light ναύλους, εξ ου και το μικρό accrual καθώς και το περιοριστικό 1 μόνο item στην καμπίνα. Κάτι σα το basic economy στο Αμέρικα.
100 μίλια δίνουν οι light U,P,T στα domestic απόταν έγινε το overhaul του προγράμματος και καθιερώθηκαν τα διαφορετικά accrual ανάλογα με το light/flex/comfortflex. Επίσης, σίγουρα δεν είναι 100 ευρώ που γράφεις (μήπως εννοείς return?)
Πρακτικά, προφανώς δε θέλουν κανένας να αγοράζει light ναύλους, εξ ου και το μικρό accrual καθώς και το περιοριστικό 1 μόνο item στην καμπίνα. Κάτι σα το basic economy στο Αμέρικα.