Lufthansa

Από 30 Οκτωβρίου ξεκινάει 3x FRA-ABZ με E190 και FRA-LGW με 735!!...
 
Optional Payment Charge

Χρέωση από το φθινόπωρο για την αγορά εισιτηρίων με χρήση πιστωτικής κάρτας εξετάζει η Lufthansa.
 
Oι Γερμανοί εξετάζουν τη δυνατότητα να μπούν ανταγωνιστικά στην αγορά των o/w εισιτηρίων
"We are checking at the moment under which conditions, on which routes and at which rates that would make sense," said Jens Bischof, sales chief of the passenger airline business at Lufthansa
:arrow: http://www.reuters.com/article/2011/09/07/uk-lufthansa-one-way-idUSLNE78605120110907


Επίσης, την παλεύουν δεν την παλεύουν με την ΒΜΙ αφού σκέπτονται μέχρι και πώληση της :rolleyes:
LH’s options include either selling the loss-making airline or creating a new partnership
:arrow: http://atwonline.com/airline-finance-data/news/lufthansa-group-may-sell-bmi-0907
 
Νευράκια, νευράκια
India has refused to grant landing rights for German airline Lufthansa's A-380 aircraft in the capital New Delhi, a German daily said on Friday ... the Indian government's decision was made apparently because the Lufthansa-led "Star Alliance" network of airlines had rejected Air India's request to become a Star Alliance member.
:twisted: :twisted: :twisted:

:arrow: http://www.reuters.com/article/2011/09/09/lufthansa-india-idUSL5E7K92WS20110909
 
Μια ενδιαφέρουσα είδηση έφτασε πριν από λίγο στο inbox μου:

Σύμφωνα με τη Lufthansa, η εταιρεία χρεώνεται κάθε χρόνο με 7.000.000 ευρώ, από κακές πρακτικές των ταξιδιωτικών γραφείων και από μη ορθολογική χρήση των συστημάτων κρατήσεων. Τα "malpractices" των ταξιδιωτικών γραφείων, στερούν από την αεροπορική εταιρεία τόσους επιβάτες, όσους θα έπαιρναν 2000 Airbus A380 με 100% πληρότητα. Για αυτό το λόγο, η Lufthansa εντείνει το auditing των ταξιδιωτικών γραφείων σε ολόκληρο τον κόσμο, προκειμένου να περιορίσει και να χρεώσει τις απώλειες εσόδων σε εκείνους που είναι υπεύθυνοι.

Ενδεικτικά, σαν malpractices, μπορούμε να θεωρήσουμε τις παρακάτω κατηγορίες κρατήσεων:
α) Μη αφαίρεση των ανενεργών segments μιας κράτησης (π.χ. πτήσεις σε λίστα αναμονής, ακυρωμένες κρατήσεις, που δεν αφαιρούνται πριν την πτήση).
β) Εικονικούς αριθμούς εισιτηρίων, που εισάγονται σε μία κράτηση, προκειμένου να "ξεγελαστεί" το σύστημα και να μην την ακυρώσει. Βέβαια, το σύστημα μπορεί πλέον να ελέγχει την αυθεντικότητα ενός αριθμού εισιτηρίου, ωστόσο η Lufthansa, χρεώνει όσους επιχειρούν να κάνουν κάτι τέτοιο
γ) No-Shows κρατήσεων, οι οποίες παρέμειναν live χωρίς να έχει εκδοθεί εισιτήριο
δ) Διπλοκρατήσεις
ε) Ψεύτικες κρατήσεις, με σκοπό τη δέσμευση θέσεων και τη στέρησή τους από τους επιβάτες, οι οποίοι πραγματικά τις χρειάζονται.
στ) Χρήση του κωδικού Miles&More σε πτήσεις άλλων επιβατών. Το σύστημα έχει βελτιωθεί και ακυρώνει κάθε καταχωρηση, που δεν ανταποκρίνεται στα στοιχεία του μέλους.

Οι χρεώσεις ξεκινούν από €5,00 ανά περιστατικό.
 
aakunz":of7uyljd said:
Μια ενδιαφέρουσα είδηση έφτασε πριν από λίγο στο inbox μου:

Σύμφωνα με τη Lufthansa, η εταιρεία χρεώνεται κάθε χρόνο με 7.000.000 ευρώ, από κακές πρακτικές των ταξιδιωτικών γραφείων και από μη ορθολογική χρήση των συστημάτων κρατήσεων. Τα "malpractices" των ταξιδιωτικών γραφείων, στερούν από την αεροπορική εταιρεία τόσους επιβάτες, όσους θα έπαιρναν 2000 Airbus A380 με 100% πληρότητα. Για αυτό το λόγο, η Lufthansa εντείνει το auditing των ταξιδιωτικών γραφείων σε ολόκληρο τον κόσμο, προκειμένου να περιορίσει και να χρεώσει τις απώλειες εσόδων σε εκείνους που είναι υπεύθυνοι.

Ενδεικτικά, σαν malpractices, μπορούμε να θεωρήσουμε τις παρακάτω κατηγορίες κρατήσεων:
α) Μη αφαίρεση των ανενεργών segments μιας κράτησης (π.χ. πτήσεις σε λίστα αναμονής, ακυρωμένες κρατήσεις, που δεν αφαιρούνται πριν την πτήση).
β) Εικονικούς αριθμούς εισιτηρίων, που εισάγονται σε μία κράτηση, προκειμένου να "ξεγελαστεί" το σύστημα και να μην την ακυρώσει. Βέβαια, το σύστημα μπορεί πλέον να ελέγχει την αυθεντικότητα ενός αριθμού εισιτηρίου, ωστόσο η Lufthansa, χρεώνει όσους επιχειρούν να κάνουν κάτι τέτοιο
γ) No-Shows κρατήσεων, οι οποίες παρέμειναν live χωρίς να έχει εκδοθεί εισιτήριο
δ) Διπλοκρατήσεις
ε) Ψεύτικες κρατήσεις, με σκοπό τη δέσμευση θέσεων και τη στέρησή τους από τους επιβάτες, οι οποίοι πραγματικά τις χρειάζονται.
στ) Χρήση του κωδικού Miles&More σε πτήσεις άλλων επιβατών. Το σύστημα έχει βελτιωθεί και ακυρώνει κάθε καταχωρηση, που δεν ανταποκρίνεται στα στοιχεία του μέλους.

Οι χρεώσεις ξεκινούν από €5,00 ανά περιστατικό.

Μπορείς να μας δώσεις και την πηγή της είδησης, θα ήταν ενδιαφέρον
 
Δες τα ΠΜ σου.
 
Από 1 Δεκεμβρίου ξεκινά η πτήση LH1312/13 προς Τρίπολι καθημερινή πτήση με A320.
Θα είναι η Τέταρτη Ευρωπαϊκή Αεροπορική Εταιρεία που θα προσγειώνεται στην Λιβύη, την πρόλαβε η Alitalia, Malev και η ΒΜΙ
 
Top