Μια ενδιαφέρουσα είδηση έφτασε πριν από λίγο στο inbox μου:
Σύμφωνα με τη Lufthansa, η εταιρεία χρεώνεται κάθε χρόνο με 7.000.000 ευρώ, από κακές πρακτικές των ταξιδιωτικών γραφείων και από μη ορθολογική χρήση των συστημάτων κρατήσεων. Τα "malpractices" των ταξιδιωτικών γραφείων, στερούν από την αεροπορική εταιρεία τόσους επιβάτες, όσους θα έπαιρναν 2000 Airbus A380 με 100% πληρότητα. Για αυτό το λόγο, η Lufthansa εντείνει το auditing των ταξιδιωτικών γραφείων σε ολόκληρο τον κόσμο, προκειμένου να περιορίσει και να χρεώσει τις απώλειες εσόδων σε εκείνους που είναι υπεύθυνοι.
Ενδεικτικά, σαν malpractices, μπορούμε να θεωρήσουμε τις παρακάτω κατηγορίες κρατήσεων:
α) Μη αφαίρεση των ανενεργών segments μιας κράτησης (π.χ. πτήσεις σε λίστα αναμονής, ακυρωμένες κρατήσεις, που δεν αφαιρούνται πριν την πτήση).
β) Εικονικούς αριθμούς εισιτηρίων, που εισάγονται σε μία κράτηση, προκειμένου να "ξεγελαστεί" το σύστημα και να μην την ακυρώσει. Βέβαια, το σύστημα μπορεί πλέον να ελέγχει την αυθεντικότητα ενός αριθμού εισιτηρίου, ωστόσο η Lufthansa, χρεώνει όσους επιχειρούν να κάνουν κάτι τέτοιο
γ) No-Shows κρατήσεων, οι οποίες παρέμειναν live χωρίς να έχει εκδοθεί εισιτήριο
δ) Διπλοκρατήσεις
ε) Ψεύτικες κρατήσεις, με σκοπό τη δέσμευση θέσεων και τη στέρησή τους από τους επιβάτες, οι οποίοι πραγματικά τις χρειάζονται.
στ) Χρήση του κωδικού Miles&More σε πτήσεις άλλων επιβατών. Το σύστημα έχει βελτιωθεί και ακυρώνει κάθε καταχωρηση, που δεν ανταποκρίνεται στα στοιχεία του μέλους.
Οι χρεώσεις ξεκινούν από €5,00 ανά περιστατικό.