Lufthansa

Σ'ευχαριστώ πολύ Φώτη.

Κοίταξα τα κιτάπια μου και η καθυστέρηση ήταν λίγο πάνω από 2 ώρες (κανονικά προσγειωνόμουνα 19:30 και φτάσαμε λίγο μετά τις 21:45).

Όμως είδα διάφορες "τρύπες" που μπορούν να εκμεταλλευτούν δυστυχώς.

Αλλά σίγουρα δεν προβλέπεται να πληρώσεις αεροπορικό ταξίδι και να πας οδικώς, ακόμα και αν ο "πραγματικός αερομεταφορέας" (όπως λένε οι κανονισμοί) υποχρεούται να σε πάει στον προορισμό σου. Αυτό -σύμφωνα με τα αναφερόμενα- γίνεται "με άλλη πτήση" και όχι με λεωφορείο.... :wall:

Το παράπονο το έστειλα μέσω email και αν συνεχίσουν να με αγνοούν (4 μέρες και δεν μου είπαν καν οτι παρέλαβαν το παράπονό μου) θα το στείλω με fax στη γερμανία. :evil:
 
Μας δουλεύει (και) η Lufthansa

Δε μπορώ να καταλάβω με ποιό σκεπτικό η Lufthansa κάνει "προσφορά" Αθήνα-Νέα Υόρκη με 499€ (μας υποχρέωσε), ενώ την ίδια στιγμή προσφέρει το Παρίσι-Νέα Υόρκη με 419€.
Ελληνική προσφορά: http://www.lufthansa.com/online/portal/ ... id=1000254
Γαλλική προσφορά: http://www.lufthansa.com/online/portal/ ... id=1000241
 
Μάλλον παίζουν 3 πράγματα:
1) Οι φόροι του ''Αεροδρομίου'' των Αθηνών είναι χαλαρά πιο ακριβοί όποτε πρέπει να βγάλουν τη χασούρα!!
2) Πρέπει να χτυπήσουν τις Γαλλικές Αερογραμμές γιατί ποίος θα πάει από το Παρίσι στη Φρανκφούρτη και πάλι πίσω!
3) Από Αθήνα δεν έχουν και κανά τρελό ανταγωνισμό απευθείας (Delta) και ως βλάκες δεν φτάνει που μας έχουν γ@@@@σει αλλά ακόμα υποστηρίζουμε τα προϊόντα τούς οπότε αρκετοί θα βρεθούν να τους τα ακουμπήσουν για άλλη μια φόρα να είσαι σίγουρος! :wall:
 
Για τον ίδιο λόγο που η Finnair πουλάει ακριβότερα ένα εισιτήριο HEL-NYC-HEL από ένα εισιτήριο BER-X/HEL-NYC-HEL-X/BER στο ίδιο booking class. Η εμπορική πολιτική διαμορφώνεται από τον ανταγωνισμό. Η ΑΥ έχει "σίγουρο" τον καλομαθημένο πελάτη της, που θέλει να πετάξει χωρίς στάση στη Νέα Υόρκη, αλλά προσπαθεί να δώσει ένα κίνητρο στον βερολινέζο για να πετάξει μέσω Ελσίνκι και να γεμίσει περισσότερες θέσεις στο δικό της αεροπλάνο.

Στο δικό σου παράδειγμα, η LH εκμεταλλεύεται τις λιγότερες εναλλακτικές από Αθήνα, το γεγονός ότι δεν έχει "Σύμμαχο" να την ανταγωνίζεται -με απ' ευθείας πτήσεις- και προσπαθεί να χτυπήσει DL, AF, AZ, TK, IB, BA, LO που αποτελούν τους κυριότερους αντιπάλους μέσω τρίτων σημείων. Στο Παρίσι έχει να "φάει" πελάτες από την -και καλά- καλή φίλη Scandinavian, να "χτυπήσει" τη Skyteam (DL, AF, KL, AZ) στο σπίτι της, καθώς και την American, την Icelandair, την Ιberia, τη ΒΑ ή το Eurostar μέχρι το Λονδίνο και τις επιλογές από εκεί... Συνεπώς, εκεί πρέπει να δώσει κάτι καλύτερο από την Ελλάδα, στην οποία αλωνίζει...
 
Μου έκανε και εμένα εντύπωση, μου έρχονται και τα 2 newsletter για Γαλλία/Ελλάδα και αν δεν κάνω λάθος αυτές οι προσφορές ήταν πάντα έως τώρα ίδιες (πχ για Ινδία, ΗΠΑ, Κίνα κλπ). Ο λόγος ίσως να είναι αυτός που ειπώθηκε παραπάνω, νομίζω δε ότι για ταξίδια με αφετηρία Γερμανία υπάρχει και κάποιος έξτρα περιβαλλοντικός φόρος.
 
Κοιτούσα χτες κάτι reviews στο skytrax για την business της LH και δεν θυμάμαι κανένας επιβάτης να μην είχε βάλει ένα Χ στο recommended...Και να που σήμερα παρουσιάζεται η νέα business class, θυμίζει περισσότερο τις αντίστοιχες των αραβο-ασιάτικων ανταγωνιστών της...

http://lufthansa.tumblr.com/post/189433 ... inessclass
και στο FB

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 003&type=1
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 003&type=1
 
Δυστυχώς στους νέους προορισμούς απο BER δεν έβαλε την Αθήνα. Έτσι αναγκαζόμαστε να πηγαίνουμε μέσω MUC κυρίως ή FRA ZRH εναλλακτικά
 
Δεν αναγκάζεσαι καθόλου γιατί όπως έγραψες και σε άλλο ποστ σου η ΕΖΥ πετάει για SXF και ΒER από Ιούνιο, οπότε έχεις μια πολύ καλή επιλογή direct. Τι να πουν και αυτοί που πρέπει να αλλάξουν 3 πτήσεις σε μια μέρα για να κάνουν το δρομολόγιο τους.
 
Αναγκαστική επιλογή και πανάκριβη. Έκλεισα 162 TXL-FRA-ATH-MUC-TXL με 162€ ενώ SXF-ATH-SXF χωρίς βαλίτσα είχε 220€. Και το ταξιδι δεν έχει σχέση με την μια εταιρία και την άλλη. Όσο είχε η Α3, οι περισσότεροι που ταξιδευαμε συχνά, για να κλείσουμε με την easy έπρεπε να είναι τουλάχιστον 100€ φθηνότερη.
 
Top