Lufthansa

Τι έκοψαν και το φοντάν LH?
Πως καταντήσαμε λοχία…
Έτσι λοιπόν την σακουλεύτηκε και ο διπλανός μου και έβγαλε τάπερ με αρνίσια παϊδάκια. Ούτε καν σπληνάντερο. :D
 
Δεν ξέρω αν είναι νέο ή όχι αλλά σε πρόσφατη πτήση με Lufthansa [αεροσκάφος D-AIEN (A321-271NX)] παρατήρησα ότι η κουρτίνα διαχωρισμού business από economy δεν υπάρχει πια. Υπάρχει μόνο ένα πλαστικό διαστάσεων περίπου 30 x 80 εκ σε κάθε πλευρά που "σημαδεύει" μέχρι που είναι η Business.
Μήπως το έκαναν για να ζηλεύουν οι επιβάτες της economy που τους προσφέρεται μόνο νερό, τις πολυτέλειες της business ;:cool:
Οι κουρτίνες κοστίζουν φίλτατε. Αν σε λένε Lufthansa δεν παίζεις με τέτοια κόστη! :rolleyes:
 
Και μετά τάχα κλαίνε ότι το brand έχει πάθει ζημιά. Άντε βγάλε άκρη…
 
Δεν ξέρω αν είναι νέο ή όχι αλλά σε πρόσφατη πτήση με Lufthansa [αεροσκάφος D-AIEN (A321-271NX)] παρατήρησα ότι η κουρτίνα διαχωρισμού business από economy δεν υπάρχει πια. Υπάρχει μόνο ένα πλαστικό διαστάσεων περίπου 30 x 80 εκ σε κάθε πλευρά που "σημαδεύει" μέχρι που είναι η Business.
Μήπως το έκαναν για να ζηλεύουν οι επιβάτες της economy που τους προσφέρεται μόνο νερό, τις πολυτέλειες της business ;:cool:

Η ευρωπαϊκή μπίζνες της Lufthansa είναι μία θλίψη. Μάλλον το μικρό πλαστικό διαχωριστικό είναι για να μπορέσουν να δουν οι επιβάτες της Οικονομικής ότι δεν υπάρχει τίποτα για να ζηλέψουν.
 
Δεν θα διαφωνήσω...τουλάχιστον από τις εταιρείες που έχω ταξιδέψει business η LH είναι πλέον η χειρότερη.

Ξέχασα επίσης να αναφέρω ότι στην economy είχαν προς πώληση φαγώσιμα και αναψυκτικά/ποτά και οι αεροσυνοδοί πέρασαν 2 φορές φωνάζοντας σαν τελάληδες που πουλάνε την πραμάτεια τους...
 
Πρόσφατη εμπειρία με την λατρεμένη. Με ειδοποίησαν 10 μέρες πριν από το ταξίδι πως το τρένο που θα έπαιρνα μετά την πτήση ακυρώθηκε και θα έπρεπε να κοιτάξω για εναλλακτική διαδρομή, κάτι το οποίο έκανα αμέσως. Την επόμενη μέρα με ξανά ειδοποίησαν πως και η εναλλακτική διαδρομή που είχα επιλέξει ακυρώθηκε επίσης και μου κράτησαν θέση σε τρένο το οποίο αναχωρούσε 20 λεπτά πριν από την προγραμματισμένη ώρα άφιξης. Μετά από λίγη σκέψη αποφάσισα να αλλάξω ολόκληρο το εισιτήριο για την προηγούμενη μέρα που θα είχα κανονικά ταξιδέψει, παρόλο που γνωρίζω πως μπορείς να χρησιμοποιήσεις οποιοδήποτε τρένο μετά την άφιξη της πτήσης. Κατά το online check in (32 ώρες πριν από την αναχώρηση) αποφάσισα να πληρώσω 23€ για να κρατήσω την 8F, καθώς ήθελα να αποβιβαστώ γρηγορότερα για να προλάβω το τρένο.
5 ώρες πριν από την αναχώρηση λαμβάνω το εξαιρετικό email «We had to cancel your flights”, το οποίο είχα δει 3 ώρες πριν από την αναχώρηση! Ο λόγος ήταν επειδή δεν «αντέδρασα» στην αλλαγή του τρένου!!! Μέσα σε full panic mode κάλεσα το τηλεφωνικό κέντρο και προσπάθησα να εξηγήσω στην υπάλληλο που μιλούσε μισά ελληνικά μισά αγγλικά πως το γεγονός ότι το αρχικό μου εισιτήριο ήταν για την επόμενη μέρα είναι η απόδειξη πώς αντέδρασα στην αλλαγή του κ*λοτρένου! Αυτή χωρίς να θέλει να ακούσει το πρόβλημα μου ξεκίνησε να ψάχνει για εναλλακτικές πτήσεις για την επόμενη μέρα. Της ξεκαθάρισα πως θέλω να πετάξω την ίδια μέρα και μετά από μια 10λεπτη αναμονή με ενημέρωσε πως η «αφεντικίνα» της επιβεβαίωσε τη θέση μου.
Φτάνοντας στο αεροδρόμιο ένιωσα το διαπεραστικό βλέμμα της υπαλλήλου της LH στον γκισέ της business και την ημι-ειρωνική της ερώτηση, αν έχω κάποιο SA status, καθώς με την νέα έκδοση του εισιτηρίου δεν μεταφέρθηκε το *G status μου. Έπειτα με ενημέρωσε πως η θέση μου είναι η 37F. Την ενημέρωσα πως αγόρασα την 8F, η οποία αναγραφόταν και στο mobile boarding pass που είχα λάβει την προηγούμενη μέρα. Η απάντηση της ήταν μια συγγνώμη, καθώς η 8F είχε ήδη δωθεί σε άλλον επιβάτη. Η μόνη «καλύτερη» θέση που υπήρχε ήταν η 29C σε έξοδο κινδύνου, την οποία και αποδέχτηκα.
Κατά την επιβίβαση άκουσα την gate agent να λέει στο τηλέφωνο «έχουμε 4 ελεύθερες θέσεις για τους stand by», κάτι το οποίο με έκανε να πιστεύω πως η ακύρωση του εισιτηρίου μου ίσως να μην έγινε λόγω bug του συστήματος. Αυτό που με προβληματίζει είναι πως έχω άλλες 4 πτήσεις με την λατρεμένη και απορώ τι θα είναι το επόμενο που θα προκύψει… Και αν η μεταχείριση *G επιβατών είναι τέτοια, δεν θα ήθελα να ξέρω πως μεταχειρίζονται επιβάτες χωρίς status.

ΥΓ: Τα 23€ για την αγορά της θέσης έγιναν εισφορά στο ματωμένο ταμείο της LH…
 
Αυτό ακριβώς που με σκοτώνει στη Lufthansa δεν είναι οι αναποδιές, αλλά το ότι σε αντιμετωπίζουν με ύφος καρδιναλίων (από τον υπάλληλο στο gate μέχρι και τον outsourced ινδό που απαντά στα e-mails), ακόμα κι όταν υπαίτιοι είναι οι ίδιοι.
 
Να τους ζητήσεις τα 23Ε πίσω και να τους ρίξεις ένα καλό χ@σιμο σε εμαιλ. Η LH και ο Πάπας ο ίδιος να είσαι, θα τα κάνει θάλασσα. Επίσης υπάρχει μια γενικότερη κουλτούρα στη Γερμανία από αρκετούς, ότι οι άλλοι τους χρωστάνε απλά επειδή και μόνο υπάρχουν. Έχουμε πάει στο άλλο άκρο στον δυτικό κόσμο, που από εκεί που ο εργαζόμενος ήταν ''σκλάβος'' του πελάτη, τώρα είναι ο πελάτης του εργαζόμενου. Κάποια πράγματα στην γερμανική οικονομία που γίνονται όλο και περισσότερο εμφανή, δεν είναι τυχαία.

Τώρα αν έχεις βάλει και DB στο εισιτήριο σου, έχεις κερδίσει το τζόκερ. Οι άνθρωποι δεν ξέρουν πλέον τι να πρωτοακυρώσουν, σε καθημερινή βάση. Πριν κανένα δίμηνο παραλίγο να χάσω πτήση επειδή το τραίνο είχε κολλήσει χωρίς μηχανοδηγό, μιας που είχε κολλήσει με το τραμ σε μποτιλιάρισμα. Τραίνα που έχουν 800-1000 επιβάτες, που δίνει ο καθένας 70 και 150Ε.
 
Αναταράξεις πάνω από τον Ατλαντικό και ελαφροί τρυματισμοί σε πτήση της Lufthansa EZE-FRA.

Σημ.: στο δεύτερο link (protothema) υπάρχουν και σχόλια...επειδή δεν έχει περάσει πολλή ώρα βλέπω μοναδικό σχόλιο ότι φταίει η Boeing....Υποθέτω σύντομα θα εμφανιστούν και σχόλια ότι φταίει η Lufthansa, οι πιλότοι, ο Μητσοτάκης, ο Τραμπ και η Κάμαλα μαζί, οι εξωγήινοι κ.ο.κ.

 
Αυτό είναι μέρος σιωνιστικής συνωμοσίας. Είναι Εβραιομάνα το Buenos Aires, το γνωρίζει όλος ο κόσμος.
 
Top