Lufthansa

Από το καλό στο καλύτερο πάνε τα πράγματα στη "θλίψη των αερομεταφορών" aka Lufthansa, οπότε σκέφτονται να επαναφέρουν full drink service (συμπεριλαμβανομένου αλκοόλ) στις short/medium-haul πτήσεις, έπειτα από κάποια "πιλοτικά" που θα τρέξουν με γνώμονα πάντα τη βελτίωση της ικανοποίησης των επιβατών που έχει πέσει στα τάρταρα.
 
Προφανώς είναι πιο φτηνά τα 4 αστέρια από τα 5, και περίσσεψαν λεφτά για καμιά μπύρα.
 
Δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι οι πελάτες δεν βλέπουν το λόγο να πληρώνουν τιμές LH, για εμπειρία Easy/Wizz :rolleyes:
 
Λίγο ακόμα και θα ξαναβγάλουν ζεστά γεύματα στην οικονομική.
BTW, το γεύματα της Lufthansa EuroBusiness είναι πραγματικά άθλια και πολύ μικρά σε ποσότητα.
 
Καλημέρα σας,

Χθες είχα μία πτήση με Luft ATH-MUC-DUB. Είχε έρθει από νωρίς καθυστέρηση στο πρώτο σκέλος και φτάνοντας στο γκισέ, η υπάλληλος με ανακατεύθυνε στις πτήσεις ATH-LHR-DUB, το πρώτο σκέλος με Aegean, το δεύτερο με British Airways.

Η βαλίτσα μου έμεινε LHR, δεν ήρθε ποτέ. Αίτημα δημιουργήθηκε στην British Airways στο αεροδρόμιο του Δουβλίνου. Το αίτημα είναι ακόμη εκρεμμές και δεν έχει έρθει η βαλίτσα στο ξενοδοχείο, όπως είχαν πει. Υποτίθεται θα ερχόταν με το βραδινό LHR-DUB. Προφανώς δεν είχα πάρει έξτρα ζεστά ρούχα (είχα πάρει μια αλλαξιά γιατί φοβόμουν πως θα την χάσουν φυσικά) στην χειραποσκευή μου και τώρα θα αναγκαστώ να αγοράσω κάτι.

Το ερώτημα είναι για αίτημα αποζημίωσης για ρούχα και τα συναφή, σε ποια εταιρία πρέπει να γίνει; Στην Luft ή την British;
 
Το ερώτημα είναι για αίτημα αποζημίωσης για ρούχα και τα συναφή, σε ποια εταιρία πρέπει να γίνει; Στην Luft ή την British;
Σε εκείνη που είχες κλείσει το εισιτήριό σου αρχικά

Όποιος έχει iPhone, καλό είναι να βάζει ένα Airtag στις παραδοτέες αποσκευές.
 
Για θέμα αποσκευής στην ΒΑ φυσικά , τελευταίος αερομεταφορέας που έγινε και η δήλωση. Η ΒΑ είναι υπεύθυνη.
Στην Λοθφτ θα κανεις αιτηση αποζημίωσης αν θες/παράπονο για το θέμα καθυστέρηση και τελευταία στιγμη αλλαγή κτλ κτλ
Το θέμα με το airtag είναι απλά για να ξέρεις που είναι η αποσκευή σου, καμία ενέργεια δε μπορείς να κάνεις. Τηλέφωνο και να πάρεις θα σε πουνε ιστορίες, αυτές οι βαλίτσες βρίσκονται σε ένα χώρο τον οποίο κάποιος κάποια στιγμή θα την δεί , θα δεί ποιος είναι ο τελικός προορισμός και θα την στείλει. Αν θα φτάσει βράδυ η αποσκευή μην περιμένεις να στην στείλουν, στην καλυτερη περίπτωση την επόμενη μέρα πάλι κάποια στιγμή, καποιος να την δεί .... κτλ κτλ .
 
Οι πρώτες πληροφορίες για εξαγορά του 10% της Air Baltic μεσα στο 2025 από την Lufthansa. Η πηγή ειναι η Corriere della sera.
Άρθρο στα γερμανικά.

 
Σε λίγο είδηση θα αποτελεί ποια εταιρία ΔΕΝ θα εξαγοράσει η Λουφτχανσα. :rolleyes:
 
Δεν ξέρω αν είναι νέο ή όχι αλλά σε πρόσφατη πτήση με Lufthansa [αεροσκάφος D-AIEN (A321-271NX)] παρατήρησα ότι η κουρτίνα διαχωρισμού business από economy δεν υπάρχει πια. Υπάρχει μόνο ένα πλαστικό διαστάσεων περίπου 30 x 80 εκ σε κάθε πλευρά που "σημαδεύει" μέχρι που είναι η Business.
Μήπως το έκαναν για να ζηλεύουν οι επιβάτες της economy που τους προσφέρεται μόνο νερό, τις πολυτέλειες της business ;:cool:
 
Top