Καλημέρα σας,
Χθες είχα μία πτήση με Luft ATH-MUC-DUB. Είχε έρθει από νωρίς καθυστέρηση στο πρώτο σκέλος και φτάνοντας στο γκισέ, η υπάλληλος με ανακατεύθυνε στις πτήσεις ATH-LHR-DUB, το πρώτο σκέλος με Aegean, το δεύτερο με British Airways.
Η βαλίτσα μου έμεινε LHR, δεν ήρθε ποτέ. Αίτημα δημιουργήθηκε στην British Airways στο αεροδρόμιο του Δουβλίνου. Το αίτημα είναι ακόμη εκρεμμές και δεν έχει έρθει η βαλίτσα στο ξενοδοχείο, όπως είχαν πει. Υποτίθεται θα ερχόταν με το βραδινό LHR-DUB. Προφανώς δεν είχα πάρει έξτρα ζεστά ρούχα (είχα πάρει μια αλλαξιά γιατί φοβόμουν πως θα την χάσουν φυσικά) στην χειραποσκευή μου και τώρα θα αναγκαστώ να αγοράσω κάτι.
Το ερώτημα είναι για αίτημα αποζημίωσης για ρούχα και τα συναφή, σε ποια εταιρία πρέπει να γίνει; Στην Luft ή την British;