Lufthansa

Αφού έχετε το περιθώριο να είστε large στα 100Ε για ένα γεύμα παραπάνω (το σάντουιτς και τα μακαρόνια της LH) τότε πετάξτε με LH και LX. Εγώ πάντως βλέπω one way για Βερολίνο στα 63Ε. Τώρα αν θες αποσκευές είναι άλλα 35 αλλά δεν ταξιδεύουν όλοι με αποσκευές. Προσωπικό παράδειγμα: το MRS-ATH-MRS η AF άρχισε να το ανεβάζει σιγά-σιγά: για μένα δεν είναι αναγκαστική επιλογή και πετάω μέσω Μονάχου με 220Ε. Δεν χρειάζομαι ούτε φαγητό ούτε τα 23 κιλά, αλλά προφανώς δεν περιμένω και 3 εταιρείες σε ένα δρομολόγιο που ίσως να μην χωράει ούτε μια να πετάνε απευθείας.
 
Δεν περιμένω το φαγητό της Lufthansa. Αλλα στην μια εταιρία δίνεις τις αποσκευές σου δωρεάν, εχεις την θέση σου, μπορείς να ξεκουραστείς καλύτερα μέσα στον αεροπλάνο, δεν κουβαλας χειραποσκευες. Όλα αυτά μετράνε για έναν που ταξιδεύει συχνά. Και όταν ταξιδευεις ειδικά για πολλές μέρες χρειάζεσαι βαλίτσα. Και να δώσεις 35€ για την βαλίτσα πήγαινε έλα είναι κοροϊδία. Και λόγω του μονοπωλιου, έχει απλή μετάβαση τον Ιούνιο 170€. Μόνο σε offseason όπως είναι μετα το Πάσχα βρίσκεις φθηνά ή άμα βρεις καμία τελευταία θέση κανά δυο μέρες πριν την πτηση
 
Φίλε TheNickanast ας μην ανοίξουμε το θέμα για το αν αξίζουν ή όχι τα λεφτά τους οι low cost, γιατί τα μισά ποστ στο φόρουμ είναι για αυτό το θέμα και ο καθένας μας το βλέπει αλλιώς. Προσωπικά έχω κάνει και τα 2 δρομολόγια, δλδ και SXF-ATH και ΤΧL-ΜUC-ATH και το βρήκα βολικότερο να πετάξω απευθείας έστω και αν δεν είχα φαγητό ή θέση προκαθορισμένη γιατί σε 3 ώρες είχα ξεμπερδέψει. Επίσης δεν βρήκα το Α319 λιγότερο βολικό από το Q400 ή το CRJ που έκανε το τοπικό της Γερμανίας. Τις τιμές δεν τις θυμάμαι, αλλά πίστεψε με το value for money είναι το πρώτο μου κριτήριο. Η ΕΖΥ φυσικά και ξέρει ότι προσφέρει μια έξτρα ''άνεση'' στο απευθείας μονοπωλιακό δρομολόγιο για αυτό και θα το κτυπήσει περισσότερο από ένα δρομολόγια που έχει 2-3 ανταγωνιστικές εταιρείες. Επίσης το αν οι επιβάτες της πάνε για ΣΚ ή για 3 βδομάδες Ελλάδα είναι κάτι μάλλον αφορά τον κάθε επιβάτη διαφορετικά.

Αν λοιπόν όπως γράφεις:
TheNickanast":zbrmigx4 said:
Έτσι αναγκαζόμαστε να πηγαίνουμε μέσω MUC κυρίως ή FRA ZRH εναλλακτικά
σημαίνει ότι έχεις μειωμένη ευελιξία σχετικά με τις επιλογές σου - για τους δικούς σου λόγους δεν θέλεις low cost- και αυτό είναι κάτι που στην αγορά πληρώνεται έξτρα (σε χρήμα ή σε χρόνο).
 
Έγραψα την απάντηση μου μέσα στα δικά σου. Ξεμπερδεύεις σε τρεις ώρες ενώ στις άλλες εχεις το λιγότερο 4:15 ταξιδι. Η κάθε επιλογή έχει τα υπέρ και τα κατα.
Τα ενδογερμανικά με LH γίνονται με 319,320,321
 
TheNickanast":3ipth4p2 said:
Τα ενδογερμανικά με LH γίνονται με 319,320,321

Αυτό δεν είναι σωστό, μέρος τους τα κάνει η Regional. Επίσης η ίδια η LH με 733/5. Εκτός αν εννοείς μόνο το ΤΧL-MUC/FRA.
 
Για IAD από 1/6 ξεκινάει το πρώτο 748 ενώ ο CEO της LH πέταξε και την μπηχτή του
Speaking at a press conference following the delivery ceremony CEO Carsten Spohr said, “There’s really no weapon against state owned subsidised airlines, so the only weapon there is, is better service.”
Στο better service ξέχασε να προσθέσει και το bureaucratic obstacles :twisted:

Εδώ το ρεπορτάζ της παραλαβής του 748
 
Να και το αφιέρωμα της Boeing με αφορμή την πρώτη παράδοση του Β747-8 στη Lufthansa!
 
Κινητοποιήσεις των ι/φ απο αύριο στη μαμά LH
Lufthansa passengers face widespread flight disruption from Friday after cabin crew representatives said they would start a series of strikes over pay and cost-cutting measures at Germany's largest airline.
...
The strikes come as Lufthansa cuts jobs and implements a three-year cost-cutting programme to boost margins and finance investment in planes in the face of a weakening economy, high fuel costs and increased competition from low-cost carriers.
...
UFO said the first wave of strikes would cover certain airports, rather than nationwide action. It has previously mentioned Berlin, Frankfurt and Munich as likely candidates.

"We do not want to give Lufthansa the opportunity to prepare for the strike by getting replacement crews ready," UFO head Nicoley Baublies told Reuters...
:arrow: http://www.reuters.com/article/2012/08/30/us-lufthansa-strike-idUSBRE87T05920120830
 
Top