Lufthansa

Training flight. FRA-WAW-IST- MLA-FRA.
 
Επόμενος σταθμός των Α380 της LH από 10/6 το Miami ενώ θα υπάρξει ακόμη ένας νέος προορισμός που δεν αποκαλύπτεται ακόμη.
:arrow: CAPA
 
11 Απριλίου επεκτείνονται σε καθημερινές οι πτήσεις του Α380 για Πεκίνο. Τελικά η LH κατάφερε να πάρει την άδεια από την CAAC η οποία με το πρόσχημα την συμφόρηση του αεροδρομίου, δεν έδινε την άδεια.
 
Σήμερα πέταξα με Α 319 και μου έκανε εντύπωση ότι τα περιοδικά τα έχουν βάλει ψηλά, πίσω από το τραπεζάκι.
Νομίζω ότι δεν το έχω ξαναδεί αυτό σε Lufthansa και θυμάμαι μάλιστα ότι κάποιος εδώ στο airliners έγραφε ότι θα ήταν καλό να αντιγράψει σε αυτό τη Swiss που το έχει έτσι αρκετό καιρό τώρα.
 
Εδώ και καιρό, η Lufthansa βρίσκεται σε διαδικασία ανανέωσης της καμπίνας των short/medium haul αεροσκαφών της.

http://www.lufthansa.com/TR/en/European-comfort

Αντιγράφω από το LH agents intranet:

* Το νέο κάθισμα σχεδιάστηκε από τη Recaro για τη Lufthansa

* Διαθέτει ένα εργονομικό, κομψό και καλαίσθητο σχεδιασμό

* Οι πελάτες μας απολαμβάνουν κατά μέσο όρο πάνω από 4 εκατοστά επιπλέον χώρο στο γόνατο από ότι στο παρελθόν

* Στην Business Class το μεσαίο κάθισμα παραμένει όπως πριν κενό και, συνεπώς, παρέχει ακόμη πιο προσωπικό χώρο

* Χάρη στη νέα τοποθέτηση η πρόσβαση στη τσέπη με τα περιοδικά είναι δυνατή ακόμη και όταν είναι ανοιχτό το τραπεζάκι

* Η πλευρικές κρεμάστρες επιτρέπουν τη χρήση τους ακόμα και ενώ χρησιμοποιείται το τραπεζάκι

* Το διάτρητο δέρμα στην πλάτη του καθίσματος αφήνει μεγάλη αναπνευστική δραστηριότητα και παρέχει άνεση στο κάθισμα

* Το νέο κάθισμα είναι 4,23 κιλά ελαφρύτερο - μια σημαντική εξοικονόμηση βάρους σχεδόν 30%

* Η Lufthansa είναι πρώτη αεροπορική εταιρεία που χρησιμοποιεί πιο ελαφρία, χωρίς χρώμιο και έτσι πιο φιλικό προς το περιβάλλον δέρμα

* Συνολικά, από την εγκατάσταση νέων θέσεων στο σύνολο του ευρωπαϊκού στόλου γίνεται εξοικονόμηση 130.000 κιλών

* Η νέα ευρωπαϊκή άνεση – μέχρι το τέλος του 2011 σε όλον τον ευρωπαϊκο στόλο
Τον Δεκέμβριο του 2010 απογειώθηκε το πρώτο αεροσκάφος με τη νέα καμπίνα

* Συνολικά θα εξοπλιστούν περισσότερα από 180 αεροσκάφη τύπου Boeing 733, Boeing 735, Airbus 319, Airbus A320 και Airbus A321

* Μέχρι το τέλος του 2011 υπολογίζεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η μετατροπή σε όλον τοn ευρωπαϊκό στόλο της Lufthansa

* Έτσι, η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται σημαντικά υπέρ του περιβάλλοντος
 
Αχά, ευχαριστώ για την υπενθύμιση.
Σοβαρά επενδύουν στην ανανέωση των 733/735; Ευχάριστο αυτό, μπας και μπαίνουμε και σε κάτι διαφορετικό που και που (στις περίπου 15 φορές που έχω πετάξει με Lufthansa original -πέραν των regional- τα τελευταία 3 χρόνια, μόλις μια φορά μπήκα σε 735 και όχι Airbus, και έκαναν μπαμ τα χρόνια του).
Από την άλλη, είναι efficient να σχεδιάζουν να κρατήσουν τα συγκεκριμένα αεροσκάφη long enough ώστε να έχει νόημα η ανανέωση του εσωτερικού;
 
Επόμενος προορισμός για τα Α380 της Lufthansa η Σιγκαπούρη, από 30/10.
Αποτέλεσμα αυτής της αλλαγής είναι ότι πλέον η πτήση από Φρανκφούρτη θα τερματίζει στη Σιγκαπούρη και η Jakarta γίνεται tag-on στην πτήση από Μόναχο.

http://airlineroute.net/2011/05/19/lh-sincgk-w11/
 
Από 30/10 που θα πετάει LH στην Σιγκαπούρη με Α380 έκανε codeshare με την SIA που και αυτή ενώνει με Α380 το Σύδνεϋ. Έτσι η LH μπορεί να προσφέρει ανταγωνισμό στο kangaroo route με τις πτήσεις LH778 & LH9780 (SQ221). Και από Ευρώπη να πάνε Αυστραλία με Α380, όσοι έχουν λεφτά πρέπει να γνωρίζουν ότι οι first & business class είναι διαφορετικές στις δύο εταιρείες. Αλλά για μας τους πληβείους της οικονομικής δεν υπάρχει καμία διαφορά.
Για μας τους πληβείους θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι η SIA μεταφέρει την οικονομική μόνο στο κάτω πάτωμα στα νέα της α/φ Α. Οπότε προσοχή εάν θέλετε ημικύκλιο ουρανό και θέσεις 2-4-2 τότε να πετάξετε με παλιά α/φ.
 
Top