Long haul για Aegean

Δεν είναι τα ίδια αεροσκάφη ούτε σε επιβάτες, ούτε σε βάρος. Aν ισχύει η είδηση, η Α3 ξέρει σίγουρα σε τι είδους προορισμών και αν μπορεί να χωρέσει 300 ή 400 επιβάτες. Το ίδιο και για τα Α350 και τα 330neo, το ίδιο και για το πόσα μπορεί να πληρώσει και με τι είδους χρηματοδότηση.
Σύμφωνοι..
Εγώ μιλούσα από τεχνική σκοπιά μόνο..
Φυσικά και διαφέρουν στην αποστολή τους αλλιώς το 787 θα είχε αντικαταστήσει το 777
 
Τι λέτε, ποίες οι πιθανόνητες να ανακοινωθεί κανενα A330-900neo, ή άλλο widebody τέλος πάντων, στο Παρίσι? :D
 
Νομίζω πως υπάρχουν 2 βασικά εμπόδια για να συμβεί κάτι τέτοιο:

1. Η Aegean δεν έχει τόσο ισχυρό δίκτυο όσο φαίνεται με μια πρώτη ματιά. Μπορεί να υπερηφανεύεται ότι εξυπηρετεί τουλάχιστον 140 προορισμούς στο εξωτερικό αλλά σχεδόν οι μισοί είναι εποχικοί και με απελπιστικές συχνότητες, 2 με 3 εβδομαδιαίες πτήσεις για περίπου 3 άντε 4 μήνες τον χρόνο. Δεν διαθέτει δηλαδή το δίκτυο που θα τροφοδοτήσει επαρκώς τους μακρινούς προορισμούς.

2. Το αεροδρόμιο της Αθήνας δεν μπορεί να ανταποκριθεί με τις σημερινές του υποδομές στις ανάγκες ενός ATH-based αερομεταφορέα με ένα έστω υποτυπώδες μακρινό δίκτυο. Ο σχεδιασμός του είναι ελεεινός και οι όποιες υποδομές που θα μπορούσαν να ανταποκριθούν στο μοντέλο λειτουργίας hub and spoke θα είναι έτοιμες σε χρόνια.

Εάν θέλουμε να δούμε long haul από την Aegean θα πρέπει πρώτα να δούμε την απόκτηση ικανού αριθμού Α220 ή Ε190 για ενίσχυση του υφιστάμενου δικτύου και των συχνοτήτων του.

Προσωπική μου γνώμη τα παραπάνω και θα χαρώ να διαψευστώ.
 
Για ποιο λογο Α220???
 
Θεωρητικά η όχι και τόσο για να μπορεί να συνδέσει thin routes με περισσότερα δρομολόγια καθημερινά η ποιο συχνά τέλος πάντων. Με 2-3 εβδομαδιαίες πτήσεις τι να κανείς; και εποχικές κάποιες από αυτές.
 
Πλέον με το παραπάνω βάρος λόγω της πυρόσβεσης στη καινούρια δεξαμενή καυσίμου το XLR δεν θα προσφέρει ικανά παραπάνω μίλια έναντι του LR . Ήδη η airbus προσφέρει ως εναλλακτική το Α330neo στους υφιστάμενους πελάτες του XLR που σχεδίαζαν να το χρησιμοποιήσουν στο έπακρο της θεωρητικής εμβέλειας του.
 
Στο παρελθόν υπήρχαν δρομολόγια με B757 από ΗΠΑ για Αθήνα (American Trans Air, Air Transat), επομένως από άποψη εμβέλειας και το A321XLR μπορεί να ανταποκριθεί
Το διάβασα όταν το έγραψες και σκέφτηκα ότι πολύ δύσκολα το 757 θα έκανε Αθήνα-USA ή Καναδά (4.300 ναυτικά μίλια), είναι πολύ εκτός εμβέλειας. Μπορεί να υπάρξει μια επιβεβαίωση για αυτό;
 
Από το 2004 μέχρι σήμερα , η μονη "προγραμματισμένη" πτήση που εμφανίζει η πλατφορμα Diio MI, μεταξύ Βόρειας Αμερικής και Ελλάδας, με Narrowbody, ειναι αυτη εδω. Τί πετούσε πριν το 2004, δεν μπορώ να βρω όμως.
 
Top