Long haul για Aegean

Άλλο από ειρωνεία δεν είναι μερικοί, πρόσεχε μην σου πουν ότι το έγραψες μόνος σου το άρθρο,εδώ επειδή μπέρδεψα Την Qatar Airways με την Etihad κάτι έγινε χαχαχα Άραβες ίδια γλώσσα πάντως μιλάνε
Γαλλία με Καμερούν και κάτι έγινε, Γάλλοι, ίδια γλώσσα πάντως μιλάνε...Βλέπεις ότι δεν δουλεύει;
 
Υπάρχει και ο κόσμος ,που έχει πόντους ( όχι μίλια ) , από το πρόγραμμα Alpha bonus , που περιμένει πως και πως το άνοιγμα των υπερπόντιων πτήσεων από την Α3.
 
Θέλω να θέσω μερικά ερωτήματα σε όλους όσους (σε όλα τα γένη) παρακολουθούν το παρόν θέμα και αφού λάβω τις απαντήσεις από όλους, να λάβω κι εγώ θέση:
1. Γιατί πιστεύετε ότι ένα δρομολόγιο όπως π.χ. το Αθήνα-Νέα Υόρκη θα έπρεπε να εκτελείται από ελληνικό αερομεταφορέα; τι θα προσέφερε αυτό περισσότερο στην ταξιδιωτική σας εμπειρία και αυτή των συνταξιδιωτών σας;
2. Αν αναλάμβανε η Aegean ή άλλος ελληνικός αερομεταφορέας αυτή τη διαδρομή, τι θα αναμένατε από αυτόν; τι είστε διατεθειμένοι να συνεισφέρετε ώστε η σύνδεση να είναι σταθερή, ασφαλής, οικονομική με την έννοια του δεν επιβαρύνει κανέναν ώστε να μη δημιουργούνται δυσβάσταχτα χρέη ή υποχρεώσεις; αν χρειαστεί να αποχωριστείτε αγαπημένα σας πρόσωπα ή αντικείμενα για να στηθεί η σύνδεση θα συμφωνούσατε;
3. Έχετε αρκετή υπομονή μέχρι να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα;
Να απαντήσω και εγώ λοιπόν.

1. Θα μου άρεσε γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα ήταν year round, ενώ τώρα μόνο η Emirates πετάει 12 μήνες τον χρόνο. Άρα περισσότερες επιλογές στην ώρα αναχωρησης και άφιξης κομμένη και ραμμένη για το ελληνικό κοινό και όχι για ένα από τα “waves” της Emirates στο DXB. Αυτό θα έδινε και περιθώρια καλών ανταποκρίσεων για άλλους προορισμούς εντός ΗΠΑ, κάτι που μάλλον δεν είναι και τόσο εφικτό με την πολύ βραδινή άφιξη της Emirates στο EWR.

Θα μου άρεσε επίσης η πιθανότητα ενός year round για το JFK αντί του EWR, όπως επίσης ένα ελληνικό προϊόν με ελληνόφωνο πλήρωμα. Και θεωρώ επίσης πως αν η Aegean προσφέρει την ίδια ποιότητα, συνέπεια και αξιοπιστία στα μακρινά δρομολόγια όπως και στα κοντινά, θα «φάει» για πρωινό τις αμερικανικές και θα γίνει «carrier of choice».

Μου αρέσει, επιπλέον να κάνω πράγματα για την χώρα μου, όπως και να πληρώνω τους φόρους που μου αντιστοιχούν ή να αγοράζω ελληνικά προϊόντα εκεί που η σχέση τιμής/ποιότητας το δικαιολογεί ( ναι ξέρω, θα τα ακούσω ) . Τα μακρινά δρομολόγια θα μεγαλώσουν την Aegean και θα φέρουν έσοδα στην ελληνική οικονομία ( λέγε με συνναλαγμα ). Έχουμε συνειδητοποιησει ότι η Aegean αποτελεί το 1% του ελληνικού ΑΕΠ;

2. Θα περίμενα ασφάλεια, βολικα ωράρια, λογικές τιμές με αρκετές προσφορές, ενα καλό προϊόν μακρινών πτήσεων και την φιλική εξυπηρέτηση που απολαμβάνουμε τώρα στα υπόλοιπα δρομολόγια της Aegean.

3. Δεν ξέρω γιατί να έχω υπομονή εγώ. Αν βάλει μακρινά δρομολόγια η Aegean αργά ή γρήγορα θα τα τιμήσω. Υπομονή θα χρειαστεί η Aegean επειδή αυτή θα βάλει τα λεφτά της, και ακόμη και αν επιτύχει το εγχείρημα ( πράγμα πολύ πιθανό αν λάβουμε υπόψην την μέχρι ως τώρα πορεία της ) , θα πρέπει να θυμάται το ρητό: Rome wasn’t built in a day
 
Ανέμενα χαριτολογώντας να δω και την προσήκουσα βαθμολογία στις παραπάνω απόψεις /απαντήσεις και αναλύσεις των Μελών , στις ερωτήσεις που έθεσε δίκην Διαγωνίσματος εξαμήνου και ύφους Καθηγητή ο κ. ΙΑΤΑ

Πέραν της προσωπικής μου επιθυμίας και των διαχρονικών διαφορετικών τοποθετήσεων αρκετών εκ των Μελών του Φόρουμ, εκτιμώ ότι σχετικά σύντομα θα δούμε στο προγραμματισμό της Α3 και wide body a/c + long haul προορισμούς , αποδεσμευόμενη ίσως και/ή συμφωνώντας νέους όρους σχέσεων με την SA, για να μην είναι ενδεχομένως οιονεί κουβαλητής της LH

( Σενάρια δε που έχουν ειπωθεί για συμμετοχή του Δημοσίου, μοντέλα τ. ΟΑ, Σερβίας κλπ πιστεύω ότι δεν παίζουν, εκτός αν μπούμε σε ανορθόδοξους και μακροπρόθεσμους ατραπούς δυσμενών εξελίξεων στη γειτονιά μας κι όχι μόνο)
 
Πόθεν προκύπτει το «κουβαλητής της LH»; Για να το λέτε θα έχετε κάποια νούμερα. Θα θέλατε να τα μοιραστείτε;
 
Ανέμενα χαριτολογώντας να δω και την προσήκουσα βαθμολογία στις παραπάνω απόψεις /απαντήσεις και αναλύσεις των Μελών , στις ερωτήσεις που έθεσε δίκην Διαγωνίσματος εξαμήνου και ύφους Καθηγητή ο κ. ΙΑΤΑ

Πέραν της προσωπικής μου επιθυμίας και των διαχρονικών διαφορετικών τοποθετήσεων αρκετών εκ των Μελών του Φόρουμ, εκτιμώ ότι σχετικά σύντομα θα δούμε στο προγραμματισμό της Α3 και wide body a/c + long haul προορισμούς , αποδεσμευόμενη ίσως και/ή συμφωνώντας νέους όρους σχέσεων με την SA, για να μην είναι ενδεχομένως οιονεί κουβαλητής της LH

( Σενάρια δε που έχουν ειπωθεί για συμμετοχή του Δημοσίου, μοντέλα τ. ΟΑ, Σερβίας κλπ πιστεύω ότι δεν παίζουν, εκτός αν μπούμε σε ανορθόδοξους και μακροπρόθεσμους ατραπούς δυσμενών εξελίξεων στη γειτονιά μας κι όχι μόνο)
Ποιο διαγώνισμα; φόρουμ συζητήσεων είναι όπου ο καθένας είναι ελεύθερος να θέσει ένα θέμα ή ερώτημα και να το παρακολουθήσει ή όχι. Εφόσον τηρούνται κάποιοι κανόνες του φόρουμ. Από όσο γνωρίζω δεν παρενέβην κάποιον από αυτούς. Ας το μεταφράσει ο καθένας στη γλώσσα του. Ή ας ρωτήσει αν δεν κατάλαβε.
Post automatically merged:

Πόθεν προκύπτει το «κουβαλητής της LH»; Για να το λέτε θα έχετε κάποια νούμερα. Θα θέλατε να τα μοιραστείτε;
Μερικοί στο παρελθόν είχαν την αίσθηση ότι η LH κηδεμόνευε τις λοιπές εταιρίες της Star Alliance και ειδικά της Αιγαίου. Γι' αυτό της έβγαλαν (της Α3) το προσωνύμιο νεροκουβαλητής, δηλαδή κάποιος που αναλαμβάνει ταπεινή εργασία. Οι παλιότεροι ήταν της άποψης να αναλάβει ο καθένας αυτό που μπορεί καλύτερα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, προφανώς τα παιδιά της Αιγαίου ήταν εύρωστα και ικανά να σηκώνουν βάρη κυριολεκτικά και μεταφορικά. Τα παιδιά αυτά μεγάλωσαν και θέλουν να πάρουν τη θέση της LH στο να κουμαντάρουν τους εαυτούς τους και άλλους. Κοινώς να αποκτήσουν κάποια ανεξαρτησία.
 
Εχτές που βρισκόμουν σε Νοτιοδυτική Βρετανική πόλη για δουλειά σε έκθεση με έναν κατασκευαστή αεροσκαφών μη ομιλούντα την Αγγλικήν εκ γενετής, ειπώθηκε από κάποιον παριστάμενο ότι η πρώτη παραγγελία για 2x μεγάλα φαρδιά δικινητήρια αεροσκάφη της Νοτιοανατολικής Ευρώπης έχει γίνει και δεν είναι από flag carrier (i.e. Air Serbia/Aegean κλπ).Η πληροφορία είναι όμως κρίνεται εντελώς επισφαλής... Μυρίζομαι μπόλικο παπατζιλικι...
 
Μετά την επιτυχία της Marathon με τα Embraer, σκοπεύει να δέχεται Take Off Run Available 600m και με Α330neo; :banana:
 
Δεν υπήρξε διευκρίνηση αν είναι Α330Ν ή Α350 ή αν η παραγγελία είναι από Ελλάδα.
Σίγουρα δεν είναι Τουρκία καθώς αυτοί έχουν κάργα απ'ολα ήδη και δεν είναι Ευρώπη!
Μπορεί να είναι Α350 και να απογειώνεται με την όπισθεν στο threshold άμα πατήσεις το σωστό sequence...

:laola:
 
Top