mroa412
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/04/2012
- Μηνύματα
- 225
- Likes
- 159
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- CAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGSO
Ξεκαθαρα η επιλογη πρεπει να ειναι Β787 εναντι Α330neo .Το Α350 δεν το σηκωνουν οι υφισταμενες υποδομες του βενιζελου,ειναι πανακριβο συν οτι βγαζει τα λεφτα του σε πολυ μακρινες πτησεις πραγμα που σε αρχικη φαση κανεις νοημων δεν θα το επιχειρησει .Και επισης θα επρεπε να κοιταει σε Β787-9 λογω capacity και επιδοσεως .Αλλιως ειναι να πετας fully loaded Αθηνα Νεα Υορκη πχ με 330 ατομα και cargo εναντι μαξ 300 ατομων και αμα λογω περιορισμων και μηδενικο cargo (πχ βλεπε Delta Αθηνα -Ατλαντα με Α330neo που αναγκαζοταν να σταματησει για ανεφοδιασμο στη Βοστωνη γιατι δεν εβγαινε το δρομολογιο λογω ανεμων παροτι στα χαρτια θεωρητικα η εμβελεια του εν λογω αεροσκαφους μιλωντας παντα για Α330-900 φτανει τα 13300 χιλιομετρα που υπερκαλυπτει την αποσταση των 2 πολεων) και το αλλαξε το αεροσκαφος σε Α350,πιο γρηγορα και χαμηλοτερο υψος καμπινας 5400 εναντι 7000 και κατι ποδων με mach .85 εναντι .82 με το ζορι συνηθως τα Α330 πετανε με .80 για να ειναι οικονομικα .Δεν ειναι τυχαιο οτι το Α330neo εχει αποδειχθει failure με τοσες λιγες παραγγελιες εναντι του Β787.Αποψη μου παντα.
Last edited: