Γι' αυτό το λόγο, όταν είχαν πρωτοβγει τα ηλεκτρονικά εισιτήρια, ήταν απαραίτητο να συμπληρώνεται στην κράτηση το πεδίο FOID (Form of Identification). Το οποίο θα μπορούσε να είναι ο αριθμός ενός ταξιδιωτικού εγγράφου, ή μιας κάρτας μιλιων ή μιας πιστωτικής. Στο αεροδρόμιο έπρεπε ο επιβάτης να δείξει το ανάλογο αποδεικτικό προκειμένου να διασταυρωθεί ότι ήταν ο ίδιος ο οποίος αναφερόταν στην κράτηση. Οι περισσότερες εταιρίες κατήργησαν το μέτρο αυτό...
Παρ' όλα αυτά, μου έτυχε και είδα στο Arlanda στον έλεγχο ασφαλείας και καρτών επιβίβασης να περνάει ο μπροστινός μου από μία συσκευή swipe την πιστωτική του κάρτα και να εμφανίζεται στην οθόνη της υπαλλήλου η κράτηση, που άρα αποδείκνυε ότι θα πετούσε σε κάποια από τις πτήσεις που επρόκειτο να αναχωρήσουν. Άρα ο συγκεκριμένος επιβάτης όντως χρησιμοποίησε την κάρτα του σαν FOID επειδή δεν είχε απόδειξη ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Η SAS έχει προσωρήσει ακόμα πιο μπροστά. Σε ορισμένες πτήσεις στη Σκανδιναβία χρησιμοποιεί το δακτυλικό αποτύπωμα σαν FOID.
Ακόμα κι αν κάποιος κατέχει μια γνήσια απόδειξη ενός ηλεκτρονικού εισιτηρίου αλλά έχει τροποποιήσει την κράτησή του χωρίς να έχει εκδοσει νέα απόδειξη, μπορεί να πετάξει βάσει των νέων πτήσεων, αφού το "ζουμί" της υπόθεσης δε βρίσκεται στο τί αναγράφεται στο χαρτί αλλά το τί βρίσκεται καταχωρημένο στα συστήματα της εταιρίας χρησιμοποιώντας ως αναγνωριστικό τον αριθμό του ηλεκτρονικού εισιτηρίου ή τον κωδικό του PNR.