E-Ticketing

Ερώτηση αφελούς καταναλωτή :

Δεν είναι "παράτυπο" ότι στα site 2 αεροπορικών εταιρειών της χώρας μας (δε θα πω ονόματα :rolleyes: ) φαίνεται ο ναύλος χωρίς φόρους και για να δεις την τελική τιμή, στη μεν μία εταιρεία πρέπει να πατήσεις ένα κλικ (να πας στο επόμενο βήμα), στη δε άλλη πρέπει να πατήσεις πολλά κλικ και να συμπληρώσεις και τα στοιχεία σου? Ε?
 
ακριβως επειδη αυτες οι 2 εταιριες (ονοματα δε λεμε) απευθυνονται σε 'αφελεις' καταναλωτες (με 19 κοτερα, 19 αυτοκινητα κτλ).
γιατι να κατσουν να σκασουν λεγοντας τα πραγματα με το ονομα τους, αφου σαν καταναλωτες οι Ελληνες κατα βαθος γουσταρουμε να παραμυθιαζομαστε?
 
Spanair e-check-in

Σύμφωνα με σημερινό δελτίο τύπου, η JK ανακοίνωσε πως προγραμματίζει να εγκαινιάσει την έκδοση ηλεκτρονικής κάρτας επιβίβασης μέσω κινητού τηλεφώνου.

Αρχικά, ο επιβάτης θα κάνει ηλεκτρονικό check-in είτε μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας, είτε μέσω ειδικού wap site και θα του αποστέλλεται σε MMS o ειδικός δισ-διάστατος γραμμικός κωδικός μέσω του δικτύου της vodafone. Στη συνέχεια, όταν ο επιβάτης πάει στο αεροδρόμιο, θα επιδεικνύει σε ένα ειδικό σαρωτή την εικόνα του κωδικού που του απεστάλη και θα παραλαβάνει εκεί την χάρτινη κάρτα...

Η υπηρεσία αναμένεται να αρχίσει να προσφέρεται αρκετά σύντομα για τις πτήσεις εντός Ισπανίας.

http://wpy.waymaker.net/client/waymaker ... kr0001.pdf
 
Από χθες είναι δυνατή και σε Ελλάδα και Κύπρο η πώληση αεροπορικών εισιτηρίων της MIAT Mongolian Airlines από ταξιδιωτικά γραφεία. Στο παρόν στάδιο, οι κρατήσεις μέσω Amadeus υποστηρίζονται ακόμα με χαρτινο εισιτήριο, ενώ όσες έχουν γίνει μέσω Worldspan υποστηρίζονται με ηλεκτρονικό.

Μα σε τι πειρασμούς μας βάζουν αυτοί οι Μογγόλοι...


Nα σημειώσω ότι πρόσφατα ξεκίνησε και η ενεργοποίηση ticketing εισιτηρίων άλλων "αδιάφορων" εταιρειών. Ενδεικτικά: της Azerbaijan Airlines, Air Tahiti Nui, Air Astana σε ticket stock της Hahn Air (169-)
 
Μόλις ένα μήνα πριν από την εκπνοή της προθεμίας που είχε δώσει η IATA, η Estonian Air (IATA: OV) ετοιμάζεται να περάσει στην εποχή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Για το λόγο αυτό, αντικαθιστά την εφαρμογή της Sabre Airline Solutions που είχε με την Amadeus Altéa, προκειμένου να εναρμονιστεί με τη SAS, η οποία υπέγραψε πρόσφατα συμφωνία με την Amadeus.

H Estonian έκανε σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της, ανακοίνωσε το ότι θα υπάρξουν κάποια προβλήματα στις κρατήσεις και είπε ότι η νέα ιστοσελίδα της εταιρίας, μαζί με τις νέες εφαρμογές κρατήσεων θα είναι online και πάλι στις 5 Μαΐου.

http://www.estonian-air.ee/?id=27340

Αναπόφευκτες λοιπόν οι συγκρίσεις με ορισμένα "δικά" μας πολύ κακά παραδείγματα, που για νέα ιστοσελίδα ακούμε και νέα ιστοσελίδα δε βλέπουμε... :(
 
Καλσηπέρες στα μέλη του φόρουμ.Από το Σάββατο 19/4/08 δεν μπορώ να κλείσω εισητήρια με την CY(ΑΤΗ-LCA) καθώς αφού έχω δώσει στοιχεία και αριθμούς καρτών κλπ μου σκάει κόκκινα γράμματα που λένε "Due to high volume,the service is currently unavailable.We apologise for the inconvenience,please start over"(κάτι τέτοιο).Είναι κρίμα να μην ταξιδέψω με CY αφού και καλή τιμή έχει(670ευρά για 3 άτομα) και την έχω πεθυμήσει(τελευταία φορά ήταν το 2003).Ξέρει κανείς γιατί γίνεται αυτό?Γιατί το εμφανίζει αρκετό καιρό. :(
 
Από τη Δευτέρα 2 Ιουνίου ξεκινάει η παγκόσμια απόσυρση και καταστροφή των "λευκών τίτλων μεταφοράς" της ΙΑΤΑ. Ήδη έχουν γίνει προετοιμασίες και έχει υπογραφεί συμφωνία με εταιρεία logistics η οποία θα αναλάβει να συλλέξει τα αχρησιμοποίητα εισιτήρια, μέχρι τις 15 Ιουνίου, από όλα τα ταξιδιωτικά γραφεία που συμμετέχουν στο σύστημα BSP της IATA, σε όλον τον κόσμο.

Από την 1η Ιουνίου, η έκδοση χάρτινων εισιτηρίων από ταξιδιωτικά γραφεία είναι παράνομη. Οι αεροπορικές εταιρείες θα εξακολουθούν να δέχονται χάρτινα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από ταξιδιωτικά γραφεία, με ημερομηνία έκδοσης μέχρι 31 Μαΐου 2008. Χάρτινα εισιτήρια θα εξακολουθούν να εκδίδονται μόνο από τα γραφεία των αεροπορικών εταιρειών και μόνο όταν δεν είναι εφικτή η έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Επίσης, τα ταξιδιωτικά γραφεία του αμερικανικού συστήματος ARC -προς το παρόν- θα εξακολουθούν να εκδίδουν χάρτινα εισιτήρια, αφού δεν υπάγονται στο IATA BSP. Η ARC δραστηριοποιείται στη Β. Αμερική.

Η ΙΑΤΑ έχει καταρτίσει πρόγραμμα μέσω του οποίου θα γίνει η καταμέτρηση των κενών εισιτηρίων, θα εκτυπωθούν ειδικές ετικετες από τους εκτυπωτές των γραφείων, και θα δοθούν ιδιαίτερες οδηγίες για τη συσκευασία των εισιτηρίων. Δε μας είπαν αν επιτρέπεται να μας βλέπουν μικρά παιδιά όταν θα κάνουμε την καταγραφή και τη συσκευασία και θα τους βρίζουμε. Σε δουλειά να βρισκόμαστε. Ούτε πυρηνική επίθεση να περιμέναμε...

Σύντομα αναμένεται να ξεκινήσει και η απόσυρση των πανάκριβων εκτυπωτών χαρτινων εισιτηρίων.
 
Για να καταλάβω μια ερώτηση. Γνωρίζω ότι στην LH υπήρχαν (λέω υπήρχαν μιας και δεν ξέρω αν ισχύει ακόμη) μερικά δρομολόγια όπου έπρεπε να εκδοθούν χάρτινα εισιτήρια. Τον λόγω δεν τον γνωρίζω, απλά ξέρω ότι δεν ήταν εφικτή η έκδοση eticket. Για παράδειγμα στο IBZ-DUS. Ας πούμε ότι ισχύει αυτό και μετά τις 1/6/08 (για την ερώτηση ...) ;)

Πάω εγώ τώρα στο ταξιδιωτικό γραφείο να κόψω για το παραπάνω δρομολόγιο εισιτήριο. Μου λένε οκ, αλλά το ticket είναι χάρτινο. Τι γίνεται παρακάτω; Πληρώνω το εισιτήριο στο ταξιδιωτικό που γραφείο και λαμβάνω το εισιτήριο αργότερα direct από την Lufthansa; Ή θα το εκδώσει η εταιρία και θα το στείλει στο ταξιδιωτικό γραφείο ώστε να το παραλάβω από εκεί; :rolleyes:
 
Σε αυτή την περίπτωση, το ταξιδιωτικό γραφείο έρχεται σε συνεννοηση με την αεροπορική εταιρεία και εκδίδει ένα V-MPD (Virtual Multi Purpose Document). Πληρώνεις κανονικά το εισιτήριο στο γραφείο, το οποίο καταχωρεί τα απαραίτητα στοιχεία μέσα στην κράτηση και παραλαμβάνεις το έντυπο εισιτήριο από το εκδοτήριο του αεροδρομίου.
 
Top