Με δεδομένο ότι δεν θέλω να μιλάω σε άνθρωπο, το e-ticketing με χαροποιεί αφάνταστα. Ακόμη και τα εισιτήρια της Aegean (πριν καθιερώσει το ηλεκτρονικό) τα έκλεινα απο το site και μου τα έφερναν στο γραφείο.
Δεν γουστάρω ούτε πράκτορες, ούτε ουρές στο ταμείο, ούτε γκισέ με άλλους χίλιους που θα περιμένουν το τυπωμένο χαρτάκι. Μου φτάνει η ουρά του τσεκ-ιν, η ουρά στο security chech, η ουρά στο boarding gate και η ουρά στο διάδρομο του αεροπλάνου από τους επιβάτες. Αν μπορώ να γλιτώσω τη μία ουρά γιατί να μην το κάνω? Για το τυπωμένο χαρτάκι? Κρατήστε το boarding pass, το ίδιο είναι.
Στη Βαρκελώνη την περασμένη Πέμπτη έκανα μόνος μου ηλεκτρονικό check in, διάλεξα τη θέση μου και μου τύπωσε επι τόπου το boarding. Δίπλα περίμεναν ίσα με 100 άτομα με "παραδοσιακά" εισιτήρια. Να μου λείπει.
Καταλαβαίνω ότι το εισιτήριο αποτελεί μέρος του ταξιδιού κλπ κλπ. Αλλά sorry, αν αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να χάνω το χρόνο μου στις ουρές και να βλέπω τη φάτσα του κάθε αγενή πράκτορα ή βαριεστημένου υπαλλήλου (μου τύχαινε συχνά) ή να πηγαίνω στο αεροδρόμιο για να εκδώσω την κράτησή μου μαζί με άλλους ταλαίπωρους, τότε προτιμώ το κομπιουτεράκι μου και την πιστωτική μου με τα οποία μια Κυριακή μεσημέρι έκλεισα από το μπαλκόνι μου το BCN-SVQ. Για μένα αυτό είναι η ευχαρίστηση της διαδικασίας. Να σου έρχεται η ιδέα και 15 λεπτά αργότερα τα εισιτήριά σου να είναι έτοιμα αγορασμένα και επιβεβαιωμένα.