Άγονες Γραμμές

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Στη συνέχεια του σίριαλ για τις άγονες, κάποιος από τους παίχτες έπαιξε τα χαρτιά του (ποιος άραγε?) δηλώνοντας πως αναλαμβάνει τη γραμμή με μηδενικό αντιστάθμισμα, οπότε και οι παρακάτω γραμμές εξαιρούνται από το διαγωνισμό:

ATH-JSI, PAS, ZTH, KIT, AOK, JIK
SKG-JKH, SMI

Ο διαγωνισμός ισχύει κανονικά για τις υπόλοιπες 20 γραμμές.

Παρόλα αυτά, στην ανακοίνωση-πυθία δεν διευκρινίζεται αν οι συγκεκριμένες γραμμές συνεχίζουν να είναι άγονες.
 
Ψάρεψα αυτό:

Ούτε μία γραμμή στην φάμπρικα Ετζιαν. Όχι μόνο πήρε τον εθνικό μας αερομεταφορέα την γλυκιά και επιτυχημένη Ολυμπιακή μας Αεροπορία για ένα κομμάτι ψωμί αλλά βγάζει λέει και κέρδη όταν όλη η Ελλάδα πεινάει. Πατάει στο λαιμό τους εργαζόμενους και η απόδειξη είναι ότι αρνείται πεισματικά να προσλάβει τυφλούς πιλότους και ανάπηρους αεροσυνοδούς.
Τα περισσότερα δρομολόγιά της είναι στην ώρα τους και δεν τολμάς να φτάσεις στο αεροδρόμιο λίγο αργοπορημένος, τσουπ το έχασες το αεροπλάνο. Τα αεροπλάνα της είναι γεμάτα και δεν μπορείς να παίξεις λίγο μπαλίτσα στο διάδρομο, ούτε να φλερτάρεις βρε αδερφέ με την αεροσυνοδό που δεν έχει δουλειά να κάνει.

Μετέτρεψε τις αεροπορικές μεταφορές στην Ελλάδα σε κερδοφόρα επιχείρηση και δεν ντρέπονται οι διοικούντες και το διαφημίζουν κιόλας και ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΣΜΑ ΟΙ ΠΑΛΙΟΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥΣ.
Και εσείς ρε κορόιδα μικρομέτοχοι, δεν καταλαβαίνετε ότι οι αρχικαπιταλιστές που διοικούν την εταιρία και τα καπιταλιστικά της αεροπλάνα σας δίνουν μόνον λίγα ΨΙΧΟΥΛΑ για να σας κρατούν ικανοποιημένους;
Αν είστε γνήσια παιδιά της Ελλάδας θα έπρεπε να αρνηθείτε να παίρνετε μέρισμα από μια εταιρία που έχει ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ εξοντώσει 10άδες γλάρους με τα παλιοκαπιταλιστικά της τζετ. Απλούς γλάρους της εργατιάς που πήγαιναν στη δουλειά τους όπως κάθε γλάρος κάθε πρωί.
Και έρχεται το αεροπλάνο της Ετζίαν και τσουπ τον ρουφάει. Γιατί ρε κάνετε εγκλήματα παλιοφιλελέδες παλιοκαπιταλιστές και ιμπεριαλιστές του διεθνούς και ντόπιου κεφαλαίου;

Καμία αεροπορική γραμμή στην Ετζίαν. Όλες στις ξένες εταιρίες που δεν πατάνε γλάρους.
http://www.capital.gr/forum/thread/5705 ... Id=5705176
 
Τα αεροπλανα που πανε Καστελλοριζο ειναι στην Ροδο σταθευμενενα?
 
Eνα σταθμεύει συνήθως και εκτελεί και τα τρενάκια AOK-KSJ-JSY, KGS-JKL-LRS-JTY.
 
RHO-AOK-KSJ-JSH είναι, δεν πατάει στην Σύρο :wink:
 
Γνωρίζει κάποιος γιατί δεν επιδοτείται μια γραμμή Αθήνα-Καστελόριζο?
Υπάρχει θέμα με τον διάδρομο προσγείωσης και δεν μπορεί να κάνει κάποιο αεροπλάνο, έστω και ελικοφόρο πτήση προς Αθήνα?
Κάποιος άλλος λόγος?
Μου φαίνεται πολύ περίεργο που δεν υπάρχουν απευθείας πτήσης σε ένα νησί που το ταξίδι με πλοίο είναι τόσο μεγάλο αν δεν υπάρχει τεχνικής φύσεως ζήτημα.
 
jerry":2vx6llji said:
κάποιος από τους παίχτες έπαιξε τα χαρτιά του (ποιος άραγε?)
Η Ryanair φαντάζομαι. Το737 είναι το ιδανικό αεροσκάφος για Πάρο, Κάρπαθο και Ικαρία.
:banana:
 
Καραμήτρος Air":tyslu4ke said:
Γνωρίζει κάποιος γιατί δεν επιδοτείται μια γραμμή Αθήνα-Καστελόριζο?
Δεν έχει νόημα ένα ετήσιο τέτοιο pso όπως και το ΑΤΗ-KSJ ας πούμε. Τόσο η Καστέλα όσο και η Κάσος είναι πληθυσμιακά πολύ μικρά νησιά και με πολύ λίγες κλίνες ενώ εξαρτώνται η μεν Καστέλα από Ρόδο και Κας, η δε Κάσος απο Ρόδο, Κάρπαθο, Κρήτη. Ακόμη και ακτοπλοϊκά μέσω Ρόδου και Κρήτης (για την Κάσο) εκτελούνται τα δρομολόγια...
 
Πραγματοποιήθηκε ο διαγωνισμός και σύμφωνα με ρεπορτάζ του Φωτεινού σε 5 απ' τις 20 γραμμές δεν κατετέθη καμία προσφορά. Τις 4 τις αναμέναμε όπως είχε προβλέψει κι ο Jerry, λογικά είναι τα 12άρια (ΑΤΗ-SKU, SKG-SKU, SKG-KLX, JSH-PVK). Ακούω προβλέψεις για τη μία που προφανώς κρίθηκε ανεπαρκές το αντίτιμο, προσωπικά "βλέπω" ή το ΑΤΗ-ΚΖΙ-ΚSO ή το RHO-SMI-JKH-MJT-LXS...
:arrow: http://www.metaforespress.gr/aeroporika ... logia.html
 
Τα 12άρια ήταν στο προσχέδιο. Στο τελικό κείμενο παίζουν καλύτερα νούμερα.

Δύσκολα νομίζω το SKG-KLX δε θα έχει κάποιον αφού παρά τη σχεδόν μηδενική επιδότηση έχει μια σίγουρη κίνηση. Επιφυλάσσομαι για το SKG-CFU που έχει πέσει 220.000 (η Α2 τώρα λαμβάνει περί τα 1.34 εκ.)

Το SKG-SKU παίζει στα 220.000 (έναντι ~1 μυρίου που λαμβάνει τώρα η GQ), και τα JSH-PVK, JSH-AXD παίζουν στα 484.000 (έναντι εντός μυρίου που λαμβάνει τώρα η GQ), οπότε θα έλεγα πως αποτελούν ισχυρούς υποψηφίους για αποχώρηση. Θα έβαζα και το ATH-SKU, αλλά είναι δυνατόν να αφήσει τη γραμμή η Α3 αφού μας είχε πρήξει για το πως στηρίζει τη γραμμή, το νησί κτλ (ασχέτως αν πήρε σχεδόν καταλάθος τη γραμμή). Για τα τρενάκια Ιονίου/Αιγαίου διατηρώ επιφυλάξεις επίσης καθώς μπορεί να αποτελούν πονοκέφαλο αλλά είναι τα μόνα που αγγίζουν το μύριο επιδότηση (πεσμένη βέβαια από τα 3.5 και 2.5 εκ. αντίστοιχα που έπαιρνε η GQ για αιγαίο/ιόνιο αντίστοιχα).

Ειδικά για το τρενάκι του Αιγαίου θα έλεγα πως είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για την Α3 να έχει τα ντασάκια πια στη Ρόδο based και να κάνει από εκεί όλα τα λόκαλς. Είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να μας δείξει η Α3 το κοινωνικό της πρόσωπο (ή μήπως όχι;)

Τα λεφτά μου σε:
JSH-PVK
JSH-AXD
SKG-SKU

Για τα άλλα δύο άγνωσται αι βουλαί.
 
Top