Άγονες Γραμμές

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Επεκτάθηκαν τελικά οι συμβάσεις στις τρέχουσες εταιρείες.
Ιδού η διαύγεια, μας αποκαλύπτει και τα ποσά. Συνολικά περί τα 19,8εκ για το 6μηνο.

Κατά το αρχείο η Astra και η Sky μείωσαν και το αντιστάθμισμα. Δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο για την ΟΑ.
 
Το Αθήνα-Κοζάνη-Καστοριά;
 
Eίναι σε άλλη σύμβαση
 
Kάποια εύλογα ερωτήματα θέτει και ο Κος Δελεβέγκος στο άρθρο του
:arrow: Γιατί παραμένουν στον αυτόματο οι άγονες αερογραμμές

Το πλέον βασικό είναι ότι αν πάει να γίνει επαναξιολόγηση των γραμμών τότε ο νέος διαγωνισμός δεν θα έχει ολοκληρωθεί όταν λήγει η παράταση. ΥΠΑ και υπουργεία, ανεξαρτήτως κεφαλών που αλλάζουν όποτε αλλάζει η κυβέρνηση, σεβόμενοι τα λεφτά των επιβατών που επιδοτούν τα πσο, θα έπρεπε να έχουν ήδη υπηρεσιακά έτοιμη μια αξιολόγηση της υπάρχουσας σύμβασης με βάση την οποία θα "στηθεί" ο νέος διαγωνισμός. Αλλά φευ...
 
Απο χθές κυκλοφορεί η είδηση ότι η 6μηνη παράταση έφαγε άκυρο κι ότι πλέον είναι μόνο 2μηνη...
 
Έχουν ανακοινωθεί προς δημόσια κρίση (και όχι διαβούλευση :) ) στο site της ΥΠΑ

Απότι φαίνεται θα γελάσουμε πολύ σε αυτό το διαγωνισμό (πιο πολύ και από τη Minoan και από την έκπτωση της Athens).

Κάποιες παρατηρήσεις (έτσι πρόχειρα):
:arrow: Διαφοροποιούνται οι ελάχιστες συχνότητες για τη χαμηλή, μέση και υψηλή περίοδο. "Κόφτης" μεγάλος στη χειμερινή περίοδο. Αντίστοιχα, διαφοροποιούνται και οι τιμές σε χαμηλή/μέση και υψηλή περίοδο.
:arrow: Μπαίνει μέγιστο αντιστάθμισμα στις γραμμές με μεγάλη διακύμανση ανάλογα με τη γραμμή, π.χ. τα "φιλέτα-άγονα" SKG-SMI, SKG-JKH, SKG-KLX, ATH-ZTH κ.α. έχουν μέγιστο αντιστάθμισμα 12.000 ευρώ, ίδιο με τα "ανεπιθύμητα" (JSH-PVK, ATH-SKU, SKU-SKG κ.α.) :!: Το JSH-AXD έχει 500.000 ευρώ, το ιόνιο άγονο έχει 700.000 ευρώ κ.ο.κ.
:arrow: Για πρώτη φορά γίνεται μνεία στα ωράρια με τους εξής όρους:

Όσον αφορά στα ωράρια και στις ημέρες εκτέλεσης των δρομολογίων:
Όσον αφορά στα ωράρια εκτέλεσης των δρομολογίων οι αφίξεις/αναχωρήσεις των δρομολογίων προς/από τα αεροδρόμια μη εικοσιτετραώρου λειτουργίας θα πρέπει να πραγματοποιούνται πριν από τις 18:30 κατά την χειμερινή περίοδο ΙΑΤΑ και πριν από τις 21:00 κατά τη θερινή περίοδο.
Οι ανωτέρω ώρες άφιξης/αναχώρησης αναφέρονται πάντοτε σε τοπική ώρα.
Τα δρομολόγια της Παρασκευής και Κυριακής θα πρέπει να πραγματοποιούνται απογευματινές ώρες.
Στις περιπτώσεις εκτέλεσης 2 ή 3 εβδομαδιαίων δρομολογίων, αυτά δεν πρέπει να εκτελούνται σε συνεχόμενες ημέρες της εβδομάδας.
Οι γραμμές με ενδιάμεσα σκέλη θα εκτελούνται αδιάλειπτα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση στους ενδιάμεσους σταθμούς, πέραν του προβλεπόμενου χρόνου παραμονής του αεροσκάφους στο έδαφος
 
Στα ενδωδεκανησιακά έπεσε χατζάραν πάντως όπως και στο τρενάκι του ανατολικού αιγαίου. Μόλις βρω λίγο χρόνο θα παραθέσω και νούμερα. Με δεδομένο ότι θα πέσει παρόμοια χατζάρα και στα επιδοτούμενα ακτοπλοϊκά αλλά και τη γενική χατζάρα που έχει βγει στον νησιωτικό χώρο και σφάζει ανηλεώς, τα πράγματα δεν πάνε καλά... :evil:
 
Εγω εχω απορία..έχει δικαιωμα καποια αεροπορική εταιρεία να ζητησει να εκτελεί καποιο απτα αγονα χωρίς την επιδότηση βασει δικου της πτητικου προγραμματος; π.χ. το Θεσσαλονικη-Σαμος, αν πει η Ryanair το παιρνω εγω χωρίς λεφτα απο το κράτος και βαζω 4 πτησεις την εβδομάδα, αντι 2 που οριζονται το χειμωνα συμφωνα με τους κανονισμους, με δικα μου αεροσκαφη; γινεται; διότι οπως διαβασα χτες, πραγματι έχει πεσει πολυ κοφτης και θα δυσκολεψει πολυ τις μετακινησεις των κατοικων στις νησιωτικες περιοχες,ειδικα στα πολυ μικρα..
 
Top