Άγονες Γραμμές

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Θεωρητικά γίνεται φτάνει να το διατηρήσει όλη τη χρονιά. Το έκανε η Ryan για το LCA BRU που σχεδίαζαν να το επιδοτήσουν και τους σταμάτησε
 
Σε ένα διαγωνισμό αυτός που παίρνει την γραμμή είναι αυτός που ζητάει το μικρότερο τίμημα που μπορεί να είναι και μηδενικό. Σε αντάλλαγμα παίρνει την αποκλειστικότητα της γραμμής. Οι συχνότητες και θέσεις που ορίζονται είναι οι ελάχιστες οπότε μπορεί να προσφέρει και παραπάνω αν η εταιρεία επιθυμεί.
Για το LCA - BRU βέβαια ίσως δεν ισχύει το της αποκλειστικότητας, διότι είναι διακρατική ενδοκοινοτική γραμμή και ισχύει ότι οι γραμμές αυτές είναι ελεύθερες. Το κίνητρό της Ryanair ήταν ίσως να μην επιδοτηθούν οι ανταγωνιστές.
 
Σίγουρα είναι διαφορετικό
Απλά σκέφτομαι ότι κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού αν κάποιος προσφερθει να το κανει χωρίς επιδότηση γιατι να μην το δεχτουν;
 
Νομίζω πως σου απάντησα. Αν έχει προκηρυχθεί η γραμμή, μπορεί να την πάρει κάποια εταιρεία και δωρεάν. Για όσο την έχει δεν μπορούν να μπουν ανταγωνιστές. Όσες δεν περιλαμβάνονται σε προκήρυξη είναι ανοιχτές και ελεύθερες σε όλους.
 
Έχει συμβεί στο παρελθόν να δωθούν γραμμές με μηδενικό αντιστάθμισμα, δεν θυμάμαι αν μάλιστα είναι και στα τρέχοντα άγονα κάποιες. Κάποτε είχε ανεβάσει ο jerry ένα πινακάκι με τις αναθέσεις και τα αντισταθμίσματα αλλά δεν το βρίσκω...
 
Η Astra π.χ. εκτελεί από το 2012 τα SKG-JKH, SKG-SMI, SKG-KLX με μηδενική επιδότηση και έχει την αποκλειστικότητα εκμετάλλευσης των δρομολογίων αυτών.
 
"Γράφει" ο υπουργός... :shock:
«Ο ελληνικός λαός πλήρωνε πτήσεις για να μετακινούνται οι πιλότοι και οι αεροσυνοδοί, γιατί δεν υπήρχαν επιβάτες και να εξυπηρετείται η εκλογική πελατεία κομμάτων», τόνισε ο Χρήστος Σπίρτζης. Συνεχίζοντας είπε ότι έχει ξεκινήσει ήδη η διαδικασία για τον συνολικό ανασχεδιασμό των αεροπορικών άγονων γραμμών σε συνεργασία με το υπουργείο Ναυτιλίας, προκειμένου να υπάρχει αντιστοίχηση με τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες και να εξυπηρετείται ο πολίτης, και όχι τα συμφέροντα των εταιρειών.
«Προκηρύξατε διαγωνισμό για τις ίδιες 28 γραμμές και δώσατε 20 εκατ. ευρώ στις ίδιες εταιρείες με απευθείας ανάθεση», τόνισε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Κωνσταντίνος Καραμανλής και έκανε λόγο για νέα ρουσφέτια της κυβέρνησης.

Μου έχει συμβεί να ταξιδέψω με γραμμή άγονης και να είμαι ο μόνος επιβάτης, ανέφερε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος από το Ποτάμι Γιώργος Αμυράς.
«Νιώθατε σαν βασιλιάς αλλά πλήρωνε ο ελληνικός λαός» απάντησε ο υπουργός.
:arrow: http://www.dimokratiki.gr/17-05-2016/spirtzis-den-tha-kopi-kamia-agoni-aeroporiki-grammi/

Μα καλά, τόσοι βουλευτές απ΄τα νησιά, δεν βρέθηκε ούτε ένας να τον επαναφέρει στην πραγματικότητα;;; :rant:
 
Δώθηκε νέα 4μηνη παράταση, μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου. Θα προλάβουν μέσα στη θερινή ραστώνη να τρέξουν τον νέο διαγωνισμό; Για να δούμε...

Edit
Στον αέρα βγήκε ο νέος διαγωνισμός σήμερα!
:arrow: http://www.ypa.gr/press-releases/di...-ekmetalleysh-28-taktikwn-aeroporikwn-grammwn
 
Εδώ είναι και η λυπητερή:

:arrow: ~ 524 χιλ. ευρά για την Astra
:arrow: ~ 9.6 εκ. ευρά για την Olympic Air
:arrow: ~ 2.5 εκ. ευρά για την Sky Express

Επίσης να σημειώσουμε πως έτσι στα μουλωχτά, πέρασε και το ATH-SKU από την Α3 στην ΟΑ. Άλλαξε και ο κωδικός πτήσης σε ΟΑ38/39.

Και ανακοινώθηκε και η πρόσκληση για τη νέα περίοδο με τροποποιήσεις επί του σχεδίου που είχε κατατεθεί

Εδώ μπορείτε να βρείτε τις συχνότητες.

:arrow: Στις περισσότερες γραμμές ακολουθείται το απλό μοντέλο 3 min. συχνότητες τη χαμηλή σεζόν, 4 min. τη μέση και 6 τη θερινή (εφαρμόζεται με διαφοροποιήσεις στον αριθμό θέσεων σε ATH-JTY - JIK - LRS - MLO - KIT - JNX - AOK - JSH - JSI - JKL - JSY και SKG-SMI - JKH - CFU - KLX - LXS/JIK, RHO-AOK/KSJ). Κόβεται η επέκταση του RHO-AOK-JSH προς JSH.

:arrow: Και με αυτή την κομμουνιστική τακτική, ευνοήθηκε η... Σκύρος! που στο ATH-SKU κερδίζει συχνότητες (6 τη θερινή σεζόν, ενώ τώρα έχει 3 min. (η Α3/ΟΑ πετάει 4 φορές) ενώ και το SKG-SKU διατηρείται στα 3 min. / εβδομάδα.

:arrow: Η Πάρος ξεφεύγει από το μοντέλο 3/4/6 με 7/10/14 πτήσεις ανά σεζόν αντίστοιχα, η Ζάκυνθος με 5/6/7.

:arrow: Διατηρούνται τα JSH-AXD, JSH-PVK και μάλιστα ενισχυμένα καθώς θα έχουν με 3 / εβδομάδα όλο το χρόνο (τώρα η χειμερινή είχε 2!)

:arrow: Στα τρενάκια Ιονίου / Αιγαίου, το flight planning της Sky Express θα χαρεί πολύ να δει πως τροποποιείται η σειρά των προορισμών ώστε να υπάρχουν περισσότερες απευθείας συνδέσεις, χωρίς προσωπικά να καταλαβαίνω πως ακριβώς το σκέφτηκαν αυτό. Οι άξονες είναι αυτοί:

LXS-MJT-JKH-SMI-RHO-MJT
MJT-RHO-SMI-JKH-LXS-MJT
RHO-SMI-JKH-LXS-MJT-RHO

:arrow: Τουλάχιστον το τρενάκι του Ιονίου αρχίζει και τελειώνει στην Κέρκυρα πάντα. Αντίστοιχα, και το 12νήσιο (αρχίζει και τελειώνει στη Ρόδο).

:arrow: Επίσης, τα ATH-KZI/KSO και SKG-LXS/JIK είχα την εντύπωση ότι είναι έως το 2018, αλλά είναι και αυτά στη σούπα.

:arrow: Παραμένουν οι όροι ότι οι πτήσεις πρέπει να γίνονται πριν τις 1830 το χειμώνα και πριν τις 2100 το καλοκαίρι. Οι πτήσεις Παρ/Κυρ πρέπει να είναι απόγευμα κτλ.

Εδώ έχουμε και τα πλαφόνανά δρομολόγιο ανά έτος. Στην προνομιακή τιμή των 12.000 ευρώ / χρόνο μένουν τα φιλέτα ATH-PAS/ZTH, SKG-SMI/JKH/KLX. Αν τα άθροισα σωστά το κράτος διαθέτει μάξιμουμ ~ 14.6 εκ ευρώ ετησίως (έναντι των περίπου 40 που έχουμε τώρα).
 
Δλδ σε όλον αυτό το συφερτό δρομολογιών, το μόνο που ουσιαστικά κόβεται μαχαίρι είναι η σύνδεση Καρπάθου, Κάσου και Ρόδου με Σητεία. Μιλάμε για παραλογισμό, ένα χοπ είναι το Κάσος-Σητεία ενώ μένουν οι μπούρδες Σητεία-Αλεξ/λη και Πρέβεζα. Πολύ θα ήθελα να βλέπαμε αριθμούς επιβατών...

Επίσης, το βόρειο ενδοδωδεκ/κο θα εκτελείται ως έχει (1ος σταθμός Κως και τέρμα Αστυπαλιά) αλλά θα πηγαίνει και Ρόδο-Αστυπάλαια και μετά θα πιάνει τα υπόλοιπα. Το βρίσκω σωστό δεδομένου ότι η Αστυπαλιά είναι το πιό απομακρυσμένο και ξεχασμένο νησί.

Για το έκτρωμα του αιγαίου, χάνεται πλέον η υπάρχουσα -έστω και μια εβδομαδιαίως- απευθείας σύνδεση Ρόδου-Χίου και αναβαθμίζεται με δύο απευθείας η Σάμος. Επίσης δίδεται βάση στο Ρόδος-Λέσβος και στο καλύτερο "πλασάρισμα" της Λήμνου που δεν θα είναι τελευταίος σταθμός πλέον στην άνοδο.

Έκπληξη όντως και η παρουσία των 2 άγονων που ως τώρα πήγαιναν πακέτο σε δικό τους διαγωνισμό.
 
Top