- Εγγραφή
- 04/09/2003
- Μηνύματα
- 3.827
- Likes
- 213
Αν σταματήσει να χαρακτηρίζεται ως άγονη (ειδικά αν λειτουργούσε με μηδενική επιδότηση) ... δεν σημαίνει ότι θα σταματήσει να υπάρχει και ως γραμμή.
Οι απευθείας περιφερειακές γραμμές μεγαλών αποστάσεων (εξαιρώντας τα "κουφά" Άκτιο-Σητεία και Σητεία-Αλεξανδρούπολη) έχουν πάντως ψωμί και αξίζουν παραπάνω προσοχής, π.χ. Κέρκυρα-Ρόδος, Ηράκλειο-Αλεξανδρούπολη, Άκτιο (ή Ιωάννινα)-Ηράκλειο κ.ο.κ. Κατόπιν σοβαρής μελέτης βέβαια.
Οι απευθείας περιφερειακές γραμμές μεγαλών αποστάσεων (εξαιρώντας τα "κουφά" Άκτιο-Σητεία και Σητεία-Αλεξανδρούπολη) έχουν πάντως ψωμί και αξίζουν παραπάνω προσοχής, π.χ. Κέρκυρα-Ρόδος, Ηράκλειο-Αλεξανδρούπολη, Άκτιο (ή Ιωάννινα)-Ηράκλειο κ.ο.κ. Κατόπιν σοβαρής μελέτης βέβαια.