Άγονες Γραμμές

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πολύ ζουμί ανέβηκε στη διαύγεια. Έτσι φαίνεται πως έχουμε:

από αυτή την απόφαση:
:arrow: A2 (σύνολο θα πάρει περίπου 3.5 εκ) : ATH-JKL, SKG-LXS-JIK, ATH-KZI-KSO (σε ξεχωριστή απόφαση εδώ)
:arrow: ΟΑ (σύνολο θα πάρει περίπου 5.6 εκ): τα ATH-LRS και SKG-KLX (μηδενικό τίμημα) καθώς και τα ATH-SKU, RHO-KZS
:arrow: GQ (σύνολο θα πάρει περίπου 4.8 εκ): το ATH-JSY (μηδενικό τίμημα) και τα ATH-JTY και RHO-AOK-KSJ.

Βάσει της ίδιας απόφασης ακυρώθηκαν τα αποτελέσματα για τις γραμμές ATH-MLO, ATH-JNX, ATH-JSH και επαναπροκηρύχθηκαν βάσει αυτής της ανακοίνωσης αλλά από την 1/4.

Ταυτόχρονα συγκροτήθηκε επιτροπή (στις 28/9) με λήξη εργασιών στις 30/9 :!: για να αποφανθεί σχετικά με τον προσωρινο ανάδοχο στα ATH-MLO, ATH-JNX, ATH-JSH.

Βέβαια εικάζω πως έχουν πέσει πολλοί με τα μούτρα τουλάχιστον στα MLO, JNX οπότε δε θα μου έκανε εντύπωση αν και αυτές απελευθερωθούν.
 
To SKG-CFU τι απέγινε;
Απορία: αφού το SKG-KLX το πήρε η Ο.Α. με μηδενικό τίμημα, μπορεί να μπει και δεύτερος παίκτης (Α2) χωρίς επιδότηση, άρα να "ανοίξει" η γραμμή;
 
Πρεπει να αποχαρακτηριστει απο αγονο για να πεταει οποιος θελει.

Το SKG-KLX παραμένει αγόνο.

Και η Astra μεταξύ 2012-2016 είχε τις γραμμές SKG-KLX, SKG-JKH, SKG-SMI με μηδενική επιδότηση.
 
Λίγο off topic αλλά βλέποντας τα αποτελέσματα, δεν ξέρω κατά πόσο χρειάζεται η ΟΑ πλέον και τα 4 DH8...
 
Καλα, και τα 4 DH8 ετσι κι αλλιως δεν χρειαζονταν, ανεξαρτητως αποτελεσματος και ειναι σε διαδικασια αντικαταστασης απο τα ΑΤ6.

Το μονο αεροδρομιο στο οποιο δεν μπορει να προσεγγισει το AT6 ειναι το KZS.
 
Ζήτω εξαρχής συγγνώμη αν έχει ξαναγίνει η ίδια η ερώτηση.

Η γραμμές Αλεξανδρούπολη-Σητεία και Άκτιο-Σητεία θα βγουν σε άλλη ανακοίνωση σε ποια αεροπορική θα ανατεθούν;;;

Ευχαριστώ.
 
Έχουν πάρει παράταση μεχρι 31/3 με το ίδιο αντίτιμο και την ίδια συχνότητα διότι δεν κατέθεσε κανένας προσφορά και γίνεται νέος διαγωνισμός για συνολικά 7 δρομολόγια που είχαν την ίδια μοίρα.
 
Ξεκαθάρισε το τοπίο για τις άγονες: με μη-προσφορές, με μόνιμες αναθέσεις, με προσωρινές αναθέσεις, με αποχαρακτηρισμούς κ.α. Έτσι φαίνεται πως έχουμε:

:arrow: GQ (3 τελεσίδικα + 6 προσωρινά) : ATH-JTY, ATH-JSY, RHO-AOK-KSJ και προσωρινά έως 31/3 τα ATH-MLO, ATH-JNX, ATH-JSH, JSH-PVK, JSH-AXD, CFU-PVK-EFL-ZTH

Η Sky Express όλη μέρα βγάζει ανακοινώσεις πως "ΝΑΙ! πήραμε και άλλες γραμμές" και φαντάζομαι το flight planning είναι ξετρελαμένο.

:arrow: ΟΑ (4 τελεσίδικα + 4 προσωρινά): ATH-LRS, ATH-SKU, RHO-KZS, SKG-KLX και προσωρινά έως 31/3 τα SKG-SKU, SKG-CFU, RHO-KGS-JKL-LRS-JTY, RHO-SMI-JKH-MJT-LXS

Οι πτήσεις έχουν ήδη φορτωθεί στα συστήματα. το DH4 φαίνεται πως θα εκτελεί προς το παρόν το ATH-SKU, SKU-SKG, SKG-CFU-SKG, SKG-KLX-SKG, SKG-SKU, SKU-ATH (τζάμπα τα ATR θα πάνε μου φαίνεται...). Ενώ ένα DH1 συνεχίζει να βασίζεται στη RHO για να εκτελεί τα τρενάκια.

:arrow: A2 (3 τελεσίδικα): ATH-JKL, ATH-KZI-KSO, SKG-LXS-JIK

Ακόμη δεν έχει γίνει κάποιο update στη σελίδα τους.

Το σύνολο 20. Και να θυμίσουμε τις 8 απο-χαρακτηρισμένες που πετάνε σχεδόν όλοι, ενίοτε συνεργαζόμενοι ο ένας με τον άλλο για να ικανοποιούνται οι απαιτήσεις ελάχιστης συχνότητας:

ATH-PAS (GQ,OA)
ATH-JIK (GQ,OA)
ATH-KIT (GQ,OA)
ATH-AOK (GQ,OA)
ATH-JSI (GQ,OA)
ATH-ZTH (GQ,OA)
SKG-JKH (A2,GQ,OA)
SKG-SMI (A2,GQ,OA)

Συνέχεια στο σίριαλ σύντομα.
 
Απο τη Ναυτεμπορική το άρθρο με τα αντίστοιχα ποσα για κάθε άγονη γραμμή
http://www.naftemporiki.gr/finance/stor ... es-grammes



Στα 36 εκατ. ευρώ, ετησίως, ανήλθε το όφελος του ελληνικού δημοσίου από τον διαγωνισμό εκμετάλλευσης 28 «άγονων» τακτικών αεροπορικών γραμμών.

Σύμφωνα με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, το συνολικό αντιστάθμισμα, το οποίο θα καταβληθεί στους πλειοδότες του διαγωνισμού, ανέρχεται στα 9 εκατ. ευρώ ετησίως, έναντι 45 εκατ. ευρώ που καταβάλλονταν έως σήμερα.

Συγκεκριμένα, κατόπιν της διαγωνιστικής διαδικασίας, ανατέθηκαν από την 1η Οκτωβρίου του 2016 έως τις 30 Σεπτεμβρίου του 2020:

1. Στην αεροπορική εταιρεία ASTRA AIRLINES, οι γραμμές:

Αθήνα - Κάλυμνος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 1.377.270,66 ευρώ
Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Ικαρία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 2.121.603,14 ευρώ

2. Στην αεροπορική εταιρεία OLYMPIC AIR, οι γραμμές:

Αθήνα - Λέρος, χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος
Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα, χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος
Αθήνα - Σκύρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 1.894.712 ευρώ
Ρόδος - Καστελόριζο έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.676.796 ευρώ

3. Στην αεροπορική εταιρεία SKY EXPRESS, οι γραμμές:

Αθήνα - Σύρος, χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος
Αθήνα - Αστυπάλαια έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 1.580.000 ευρώ
Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.180.000 ευρώ

Παράλληλα, κατόπιν διαπραγμάτευσης - καθώς δεν υποβλήθηκαν σχετικές προσφορές - ανατέθηκαν από την 1η Οκτωβρίου του 2016 έως τις 31 Μαρτίου του 2017:

1. Στην αεροπορική εταιρεία OLYMPIC AIR, οι γραμμές:

Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Ρόδος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 606.884 ευρώ
Ρόδος - Κως - Κάλυμνος - Λέρος - Αστυπάλαια έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 508.930 ευρώ
Θεσσαλονίκη - Κέρκυρα έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 84.787 ευρώ,
Θεσσαλονίκη - Σκύρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 169.585 ευρώ.

2. Στην αεροπορική εταιρεία SKY EXPRESS, οι γραμμές:

Αθήνα - Μήλος, χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος ευρώ,
Αθήνα - Νάξος, χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος ευρώ,
Αθήνα - Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 82.953 ευρώ,
Άκτιο - Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 320.738 ευρώ,
Αλεξανδρούπολη - Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 320.782 ευρώ,
Κέρκυρα - Άκτιο - Κεφαλονιά - Ζάκυνθος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 376.527 ευρώ.

Για τις παραπάνω γραμμές, προκηρύχθηκε νέα διαγνωστική διαδικασία για την εκμετάλλευσή τους, από την 1η Απριλίου του 2017 έως τις 31 Μαρτίου του 2021.

Σημειώνεται ότι για τη γραμμή Αθήνα - Κοζάνη - Καστοριά, για την οποία δεν υπεβλήθη προσφορά, τροποποιήθηκε η ισχύουσα μέχρι 31/08/2018 σύμβαση της εταιρείας ASTRA AIRLINES κατόπιν τροποποίησης ως προς το αντιστάθμισμα (660.000 ευρώ ετησίως).
 
Εφόσον ο κύβος ερρίφθη, διαπιστώνει κανείς ότι μάλλον τα ΑΤ6 ήρθαν με προοπτική η ΟΑ να πάρει γενναία μερίδα από τις άγονες πράγμα που δεν έγινε. Εξακολουθώ να αναρωτιέμαι 10 DH4 , 4 DH1 και 2 ΑΤ6 τί θα τα κάνει πλέον...τα DH4 σίγουρα και το χειμώνα πετούν σε αρκετούς προορισμούς και σε πτήσεις που κατά καιρούς γίνονταν και με Α320...1 DH1 παραμένει στη Ρόδο για ΚΖS και τα τραινάκια...άλλο ένα πες θα έχει βάση ΑΤΗ για Λέρο,καμιά Πάρο ίσως...απότι διάβασα, DH4 θα πετάει Σκύρο και Καλαμάτα απο Θεσσαλονίκη...πράγμα λίγο παράδοξο νομίζω...μάλλον ένα ΑΤ6 θα εξυπηρετούσε καλύτερα ; Άβολη θα έλεγα η έκβαση για την Α3ΟΑ...
 
Top