Άγονες Γραμμές

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τι εννοείς έμμεση επιδότηση?
Έκανες μηδενική (τη χαμηλότερη) προσφορά και τώρα σου λένε κάνε τα κουμάντα σου και βγάλε χρήματα μόνος σου.

Υπάρχει κάτι κακό σε αυτό?
 
Ναι αλλα όταν έχεις δωσει μηδενική προσφορά, επιτρέπεται σε άλλη εταιρεία να βάλει αεροσκαφη στη γραμμή, ή την έχει όποιος έδωσε την μηδενική προσφορά ως μονοπώλιο;;;
 
Τι; Δωρεάν εξυπηρέτηση άγονων γραμμών;
Δηλαδη οι καπιταλιστές κάνουν και κοινωνικό έργο;
Βουρ σοσιαλιστική αντεπίθεση, αλλιώς η εργατιά θα αρχίσει να τους συμπαθεί κιόλας.
Ξεκινώ λοιπόν πλατιά και σοσιαλιστικά:

Αντί η αεροπορική φάμπρικα Ετζίαν και το σκυλολόι της να κάνουν τους δήθεν καλούς Σαμαρείτες, ας μας πουν πόσους γλάρους έχουν ξεκληρίσει με τα ιπτάμενα μεγαθήρια τους. Ας σκεφτεί η εργατιά, που ακούει τη δήθεν μεγαλόπνοη προσφορά των στυγνών αεροκαπιταλιστών, τις οικογένειες των δυστυχισμένων πουλιών που μένουν χωρίς εισόδημα καθώς τα καπιταλιστικά γερμανόφωνα αεροπλάνα τους πετούν με 800 χλμ την ώρα σε μέρη φυσικής ομορφιάς. Η Ουνέσκο έχει ανακηρύξει τον Ελληνικό γλάρο ως τον ιδανικό γλάρο ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ για τις αρμονικές του γραμμές και το άψογο πέταγμα του. Και έρχεται τώρα η δολοφονική Ετζίαν που ξεκληρίζει τον γνήσιο ελληνικό γλάρο να μας κάνει και την καλή δήθεν.

Σύντροφοι: αν δεν ξέρετε ρωτήστε να μάθετε. Πολλοί γλάροι έχουν σοβαρά προβλήματα ακοής και ψυχολογικά λόγω της Ετζίαν που πετάει χωρίς κανένα σεβασμό. Μα θα μου πείτε, "σύντροφε, και η κρατική ΟΑ το ίδιο έκανε".
ΟΧΙ! ΟΧΙ, ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ! Μπορεί στο μάτι του άβγαλτου να φαίνεται ότι τα αεροπλάνα της ιδιωτικής Ετζίαν και της κρατικής ΟΑ κάνουν την ίδια ζημιά, ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.
Κάτι που επιμελώς σας έχουν αποκρύψει σύντροφοι όλα τα νεοφιλελεύθερα κανάλια της διαπλοκής είναι ότι στην κρατική ΟΑ οι στάσεις εργασίας και οι ακυρώσεις πτήσεων ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΓΛΑΡΟΥΣ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΓΛΑΡΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΡΟΣΑΠΟΓΕΙΩΣΗΣ.

Αυτή είναι η ιδιωτική πρωτοβουλία σύντροφοι. Δεν έχει κανένα φραγμό για να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της σε βάρος του γνήσιου κατάλευκου ελληνικού γλάρου!
 
Aν δεν απατώμαι, όταν βγαίνει στον αέρα η πρόσκληση για τα άγονα, υπάρχει μέσα ρητή προθεσμία όπου αερομεταφορείς μπορούν να δηλώσουν σε ποιά δρομολόγια θέλουν να πετούν. Μόλις παρέλθει αυτή η προθεσμία τότε χαρακτηρίζεται PSO ένα δρομολόγιο και έτσι είτε υπάρχει αποζημίωση του αερομεταφορέα είτε σε περίπτωση μηδενικού αντιτίμου η προστασία του απ΄τον ανταγωνισμό. Υπάρχει κάτι μεμπτό σε αυτό;
 
Κανένα νέο για τα "ορφανά"; Οι επισκέπτες υπάρχουν και ψάχνονται για πτήσεις, το υπουργείο ακούει;
 
Κάποια απ' τα "ορφανά" βρήκαν στέγη για την επόμενη 4ετία
:arrow: SKG-CFU στην Astra με μηδενικό αντιστάθμισμα
:arrow: SKG-SKU στην Sky Express έναντι 1.000.000
:arrow: LXS-MJT-JKH-SMI-RHO στη Sky Express έναντι 3.560.000
:arrow: CFU-PVK-EFL-ZTH στη Sky Express έναντι 2.700.000

Καλή μπάζα η Sky 8)
 
Αυτα θα αρχισουν να ισχυουν από το χειμώνα 17/18? (πάλι μπαλακι το SKG-CFU).. :?
 
Top