Άγονες Γραμμές

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και εγώ δε το θυμάμαι αυτό τον όρο. Φαντάζομαι μπήκε για να διευκολύνει τις αποφάσεις στις περιπτώσεις μηδενικών προσφορών. Και μιας και μιλάμε για όρους, εγώ είμαι περίεργος να δω πως και αν η ΥΠΑ τηρεί τον περίφημο όρο περί των ωραρίων:

Να θυμίσουμε πως ο διαγωνισμός προέβλεπε πως οι πτήσεις πρέπει να πραγματοποιούνται πριν τις 21.00 το καλοκαίρι και πριν τις 18.30 το χειμώνα. Στην περίπτωση δε πτήσεων Παρασκευή και Κυριακή αυτές πρέπει να γίνονται μετά τις 14.30 :banana:
 
Στο RHO-KZS ισχύει απογευματινή κ πριν τις 21 τις Παρασκευές και τις Κυριακές όπως στο RHO-AOK-KSJ τις Παρασκευές. Και στα λοιπά με βάση τη Ρόδο τηρούνται τα ωράρια. Για τα υπόλοιπα δεν παίρνω όρκο.

Όσο για το κριτήριο της σύνδεσης με τα εξωτερικά, τον θεωρώ πολύ σωστό και μάλλον οφείλεται στην ΟΑ3 που το διαφημίζει εδώ και καιρό αυτό. Σ' αυτό το κριτήριο πιθανότατα να οφείλεται και η πρόσφατη εξωστρέφεια της GQ. Επίσης, ο όρος αυτός δίνει κι ένα μικρό τελικό αβαντάζ σε ελληνικές αεροπορικές, επίσης σωστό κατ' εμέ...
 
Στην Αθήνα φαίνεται πως υπάρχει θέμα με τα ωράρια, και πως να μην υπάρχει αφού η Sky πρέπει να τα βγάλει όλα με 2 ATR.

π.χ. με μια πρόχειρη ματιά: JIK (καμία πτήση ΟΑ/GQ), KIT (καμία πτήση ΟΑ/GQ), JSY (της Κυριακής).
 
Αρκετά μεγάλη η αύξηση, απο αυτές που πέρασαν στα "ψιλά" και δεν αναφέρθηκαν στα δελτία Τύπου της fraport, όταν μιλούσαν για τα νέα τέλη !!!

H Astra Airlines εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία αναφέρει ότι, με απόφαση της Fraport Greece και με άμεση ισχύ από 11 Απριλίου 2017, οι αναχωρούντες επιβάτες από τα αεροδρόμια Ακτίου, Ζακύνθου, Θεσσαλονίκης, Καβάλας, Κέρκυρας, Κεφαλλονιάς, Κω, Λέσβου, Μυκόνου, Ρόδου, Σάμου, Σαντορίνης, Σκιάθου και Χανίων είναι υποκείμενοι φόρου, ανά επιβάτη, ως εξής:

-στα δρομολόγια των χαρακτηρισμένων άγονων γραμμών φόρου 16,74 ευρώ, αντί του μέχρι τώρα ισχύοντος φόρου 0,3 ευρώ, και

-στα υπόλοιπα δρομολόγια φόρου 13,86 ευρώ, αντί του μέχρι τώρα ισχύοντος φόρου 12,3 ευρώ.

«Η Astra Airlines με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους επιβάτες, αναλαμβάνει να καλύψει το επιπλέον ποσόν του φόρου για όλα τα εισιτήρια που έχει εκδώσει μέχρι στιγμής και δεν συμπεριλαμβάνουν την εν λόγω αύξηση, ανεξάρτητα από την ημερομηνία αναχώρησης των επιβατών», αναφέρει η αεροπορική.
 
Τελικά τη γραμμή Θεσσαλονίκη-Κέρκυρα για μετά τον Ιούλιο ποια εταιρία θα την κάνει; Θέλουμε να κλείσουμε εισιτήρια και ακόμη δνε ξέρουμε τα δρομολόγια!
 
Η Astra θα (συνεχίσει να) κάνει το SKG-CFU-SKG, απ'όσο θυμάμαι όλο τον χρονο φέτος. Δεν γνωρίζω γιατί βγάζουν τις πτήσεις για ένα δίμηνο την φορά. Πάρτους ένα τηλέφωνο, σίγουρα θα βοηθήσουν.
 
Κάποιο μπλοκάρισμα έχει παίξει λόγω ένστασης της Sky Express. Τοσο το SKG-CFU όσο και το ATH-JKL φαίνεται πως δίνονται με δίμηνη διάρκεια με διαγωνισμούς απευθείας διαπραγμάτευσης.

Εδώ μπορείτε να δείτε την πρόσφατη ανακοίνωση για διενέργεια διαγωνισμού για την περίοδο 1/8 με 30/9.

Αντιγράφω από το κείμενο:

Εγκρίνουμε τη διαδικασία διαπραγμάτευσης, χωρίς να προηγηθεί η δημοσίευση σχετικής
προκήρυξης, για την ανάδειξη αναδόχου για το χρονικό διάστημα από 01/08/2017 μέχρι
30/09/2017, με δυνατότητα παράτασης μέχρι 30/11/2017, οπότε αναμένεται να έχει
εκδοθεί Απόφαση επί της ασκηθείσας αίτησης ακύρωσης της εταιρείας SKY EXPRESS,
για την εκμετάλλευση των ακόλουθων τακτικών αεροπορικών γραμμών σύμφωνα με το
συνημμένο Παράρτημα Γ΄ (Όροι Επιβληθεισών Υποχρεώσεων):
 Αθήνα – Κάλυμνος
 Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα

2. Προσκαλούμε τις κάτωθι αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες ήδη εκμεταλλεύονται βάσει των
ισχυουσών συμβάσεων γραμμές στις οποίες έχουν επιβληθεί υποχρεώσεις παροχής
δημόσιας υπηρεσίας, να συμμετάσχουν στη διαδικασία διαπραγμάτευσης:
ASTRA AIRLINES
OLYMPIC AIR
SKY EXPRESS
 
Περαιτέρω άγονες γραμμές για την Sky Express. H εταιρία ανέλαβε το δικαίωμα αποκλειστικής εκμετάλλευσης, από 01/12/2017 έως 30/09/2021, των κάτωθι τακτικών αεροπορικών γραμμών

-Ακτιο – Σητεία έναντι μεγίστου συνολικού αντισταθμίσματος δύο εκατομμυρίων εξακοσίων εξήντα έξι χιλιάδων οκτακοσίων τεσσάρων (2.666.804) ευρώ.
-Αλεξανδρούπολη – Σητεία έναντι μεγίστου συνολικού αντισταθμίσματος δύο εκατομμυρίων ογδόντα πέντε χιλιάδων επτακοσίων δώδεκα (2.085.712) ευρώ.
-Ρόδος – Κως – Κάλυμνος – Λέρος – Αστυπάλαια έναντι μεγίστου συνολικού αντισταθμίσματος τεσσάρων εκατομμυρίων εκατόν ενενήντα έξι χιλιάδων εννιακοσίων οκτώ (4.196.908 ευρώ).

https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... %84%CE%B5/
 
Για το Αθήνα -Κάλυμνος γνωρίζουμε κάτι ;
 
Να επαναλάβω μια ερώτηση:Ποιος ο λόγος να συνδέονται αεροπορικώς η Σητεία με το Άκτιο ή την Αλεξανδρούπολη;Υπάρχει τόση κίνηση μεταξύ τους;
 
Top