Αγνοείται 777 της Malaysia AL

Ωστόσο,το link που έδωσες δέν "ανοίγει".Μήπως ο αρθρογράφος αντελήφθη την παπαριά που έγραψε και το άρθρο το έφαγαν οι φάλαινες;
 
Δεν το πιστεύω!!!
Πράγματι το εξαφάνισαν μέσα σε λίγα λεπτά!
Και φανταστείτε ότι αυτό είναι το περίφημο πρακτορείο Ρόυτερς.
Και για του λόγου το αληθές, αν πάτε στη κύρια σελίδα και κάνετε αναζήτηση για MH370 :
http://uk.reuters.com/search?blob=mh370
το άρθρο (όσο εμφανίζεται ο τίτλος) είναι το :
"UPDATE 4-Australia says missing Malaysia plane not where "pings" ... "
 
τα ημέτερα ΜΜΕ πρόλαβαν να το αντιγράψουν. Μόνο που δεν ανέφεραν τίποτε για κύτη που μιμούταν ήχους. Αλλά, για να μιμηθείς κάτι, δεν θα πρέπει να το ακούσεις πρώτα; Απορία ψάλτου.
 
Συγγνώμη για τη σύγχυση, το σχόλιο για τα κήτη ήταν δικό μου, το οποίο όμως προϋπέθετε ότι θα μπορούσατε να διαβάσετε την πραγματική είδηση.
 
Τελικά το άρθρο των Reuters επανεμφανίστηκε και έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον:
http://uk.reuters.com/article/2014/...-update-4-pictures-grap-idUKL3N0OF04620140529

Και για να επανέλθω στο σχόλιό μου σχετικά με τα κήτη, ο ήχος των Underwater Locator Beacons είναι συγκεκριμένης συχνότητας υπερήχων σαν και αυτούς που μπορούν να ακούσουν τα περισσότερα πλάσματα της θάλασσας αλλά διακοπτόμενος σε σύντομους επαναμβανόμενους παλμούς με συγκεκριμένη περίοδο επανάληψης, ώστε να μην μπορεί εύκολα να παραχθεί από κάποιο φυσικό αίτιο. Και φυσικά απέχει πολύ από εκείνους τους μακρόσυρτους υπέρηχους που βγάζουν τα θαλάσσια ζώα και ειδικότερα οι φάλαινες. Όταν βεβαιώθηκε ότι τα σήματα πιθανόν να προέρχονταν από το Β777 προφανώς σήμαινε ότι τα σήματα που ελήφθησαν ήταν αυτού του τύπου.

Το να βγούμε και να πούμε ότι προφανώς κάναμε λάθος δεν σημαίνει τίποτε, αν δεν δώσουμε κάποια λογική εξήγηση από πού ενδεχομένως προερχόντουσαν τα σήματα που ελήφθησαν. Εφόσον τέτοια εξήγηση δεν δίνεται, η μόνη παραδεκτή εξήγηση [Δημοκρατία έχουμε και ο καθένας ...] είναι εκείνη της φάλαινας που πέρασε πάνω από το σκάφος, άκουσε τον ήχο του ULB και μετά όταν βρέθηκε μακρυά σε άλλο σημείο του ωκεανού τον μιμήθηκε με επακριβή επανάληψη της συχνότητας εκπομπής, της παλμικής διάρκειας και της περιόδου επανάληψης του τόνου. Με άλλα λόγια αυτή δεν ήταν φάλαινα, ήταν ο "Μπαβαρόττι" των θαλασσών με πολύ ανεπτυγμένη την αίσθηση της ακρίβειας.

[μιας και απέτυχα σαν βοσκός είπα να επιστρέψω στο πεδίο της σεναριολογίας!]
 
Τώρα αρχίζει η διεθνής κοινότητα (λέγε με ICAO) να αναρωτιέται "ή στραβός είν' ο γιαλός, ή στραβά αρμενίζουμε". Βλέπε:
"Star Navigation Presents at "Expert Dialogue on Real-time Monitoring of Flight Data, including the Black Box" Conference in Malaysia":
http://uk.reuters.com/article/2014/06/02/idUKnCCN6ySjs6+1c8+MKW20140602
 
Σύντροφοι,θα γίνω ολίγον κακός αλλά μήπως μιά καλή βοήθεια στην λύση τού προβλήματος θα ήταν η εγκατάσταση βιντεοκαμερών εντός τών ΘΔ,που θα στέλνουν σε πραγματικό χρόνο την καταγραφή τους στα Operations Centers τών αεροπορικών εταιριών;Ξέρω ότι οι εκ τών μελών εδώ μέσα που είναι πιλότοι θα γκρινιάξουν ("θα μάς παρακολουθάτε τί κάνουμε και στα πιλοτήρια τώρα;") αλλά ίσως είναι και αυτό ένας τρόπος να ξέρουμε πού βρίσκεται ένα αεροπλάνο όταν δέν βρίσκεται στο έδαφος,συνδυάζοντας τίς καταγραφές αυτές με τα δεδομένα από τα CVRs και FDRs (που κι'αυτά θα στέλνωνται σε πραγματικό χρόνο στα OCs τών εταιριών).Οπότε.άν -φτού κακά- συμβή κάτι σ'ένα αεροπλάνο,όλα αυτά τα δεδομένα απ'την στιγμή που συνέβη αυτό το "κάτι" θα μάς δείχνουν πού βρισκόταν το αεροπλάνο την στιγμή τού συμβάντος και θ'αποτελούν ακόμη και μιά ένδειξη γιά την αιτία του,αφού θα υπάρχουν διαθέσιμες ήδη και οι συνομιλίες μέσα στο κόκπιτ.Επίσης όμως με τον τρόπο αυτό ίσως είναι δυνατόν να ξέρουμε εγκαίρως πού έπεσε (ή πιθανολογείται να πέση εντός ολίγου) το αεροπλάνο και να στέλνουνε τίς ομάδες SAR εγκαίρως στον τόπο τού συμβάντος,ώστε ν'αυξάνωνται οι πιθανότητες ανεύρεσης επιζώντων.Κάτι τέτοιο θα είχε βοηθήσει στην ανεύρεση τής MH370 που ψάχνουμε ακόμη,αλλά και στην έγκαιρη ανεύρεση τής AF447 ώστε κάποιοι,άν όχι όλοι,από τους επιβαίνοντες να είχαν επιβιώσει....

Πάντως το σενάριο με την φάλαινα "Παβαρότι" είναι ενδιαφέρον (καθ'όσον και ο ίδιος ο αείμνηστος Παβαρότι,σάν φάλαινα έμοιαζε οπτικώς).Προσφέρομαι να γράψω την μουσική τού σεναρίου άν βρεθή κάποιος από εδώ μέσα να το σκηνοθετήση....
 
Hastaroth,

με μια λέξη θα περιγράψω το βασικό τεχνικό πρόβλημα: bandwidth -
και με μια λέξη το βασικό πρόβλημα από τη μεριά του ΘΚ: privacy.

To να καταγραφούν σε μια 'ρουφιάνα' που εκτός από ήχο γράφει και εικόνα, σίγουρα θα αποτελούσε επιπλέον πληροφορία. Που, προφανώς, δεν είναι η μόνη χρήσιμη στο να μεταδοθεί προς τα έξω. Ίσως ακόμα πιο χρήσιμη θα ήταν τα στοιχεία του 'μαύρου' κουτιού, δηλαδή να μεταδίδονται προς κάποιο κέντρο (π.χ. στο Operations Center) της κάθε εταιρείας. Το πρόβλημα είναι ότι ένας τέτοιος όγκος δεδομένων ούτε μεταδίδεται, ούτε αποθηκεύεται, ούτε αναλύεται 'δωρεάν'. Το κύριο πρόβλημα είναι η άμεση μετάδοσή του, η ροή δεδομένων από το ΑΦ, μέσω, προφανώς, κάποιου δορυφορικού συστήματος, προς τη βάση. Αυτό το bandwdith είναι περιορισμένο. Αλλά ακόμα και να έφτανε, τόσο η αποθήκευσή του, όσο και η ανάλυσή του (ποιος ο λόγος να το στείλεις αν δεν πρόκειται ποτέ να το αναλύσεις σε real-time?) έχουν κόστος, χωρίς το όφελος να είναι αντισταθμιστικό.

Σε ό,τι αφορά στο δεύτερο λόγο, νομίζω ότι και μόνο το ότι το CVR ονομάστηκε 'ρουφιάνα', μας εξηγεί το πώς θα αντιμετωπιστεί η καταγραφή και της εικόνας μέσα από το ΘΚ.
 
Το θέμα με τις κάμερες είναι παλιό. Οι Βρετανοί στα μέσα της δεκαετίας του '80 το είχαν προτείνει, μαζί με μια δεύτερη ακόμα, στην κορυφή του κάθετου σταθερού, που θα κατέγραφε τις πραγματικές κινήσεις των πηδαλίων. Όπως όμως γνωρίζετε, το θέμα στράβωσε, δεν περπάτησε και ήταν "άλλη μια καλή ιδέα που έπεσε στο κενό".

Hastaroth1":lmh5t3i1 said:
Πάντως το σενάριο με την φάλαινα "Παβαρότι" είναι ενδιαφέρον (καθ'όσον και ο ίδιος ο αείμνηστος Παβαρότι,σάν φάλαινα έμοιαζε οπτικώς).Προσφέρομαι να γράψω την μουσική τού σεναρίου άν βρεθή κάποιος από εδώ μέσα να το σκηνοθετήση....

Γρήγορα, τώρα που έχουμε εθελοντές, κάποιος καλός στο μπλα-μπλα να γράψει το σενάριο. Άντε! πριν μας προλάβουν πάλι οι σύμμαχοι!
 
Top