Hastaroth1
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 10/04/2013
- Μηνύματα
- 77
- Likes
- 0
Αρχίζοντας και πάλι από το τέλος:ώς γνωστόν "γέρων όνος νέον βηματισμόν ού μανθάνει",οπότε τώρα στα γεράματα δέν μπορώ να ξεμάθω την γραμματική που έμαθα και χρησιμοποιώ επί 60 συναπτά έτη.
Πάμε παραπίσω:δέν ξέρουμε τί συνέβη στην MH370,αλλά άν είχαμε έναν τρόπο να την παρακολουθούμε όλες αυτές τίς ώρες που πετούσε μετά την στιγμή που "χάθηκε απ'τα ραντάρ",είναι πιθανόν ότι θα μπορούσαμε και να προβλέψουμε σε ποιό σημείο τού Ινδικού θα επρόκειτο να πέση,ώστε να στείλουμε κάποιες μονάδες SAR στην περιοχή γιά να είναι εκεί εγκαίρως.
Μιά κάμερα μέσα στο πιλοτήριο,λοιπόν,σε σημείο που να μήν μπορή κάποιος να την απενεργοποιήση (ή απλώς να την καλύψη μ'ένα αδιαφανές αντικείμενο) και που θα ήταν "προγραμματισμένη" ν'αρχίση να στέλνη εικόνα μόλις κάποια πράγματα μέσα στο πιλοτήριο έδειχναν "αφύσικα" (π.χ.είσοδος κάποιου προσώπου μή καταχωρημένου στην μνήμη τού επεξεργαστή της,ή αφύσικες κινήσεις τών πιλότων),θα αποκάλυπτε στο OC τής Malaysian ότι πιθανόν είχε ξεσπάσει αεροπειρατεία ή ότι οι πιλότοι αντιμετώπιζαν κάποιο ανεξήγητο πρόβλημα και άρα το αεροπλάνο ήταν πιθανόν να πέση σε κάποιο σημείο τής περιοχής.Ακόμη κι'άν η επικοινωνία με το αεροπλάνο είχε διακοπεί,η κάμερα θα εξακολουθούσε να στέλνη σήμα,αφού θα ήταν σε άλλη συχνότητα απ'το σήμα τής επικοινωνίας.Καθώς μάλιστα θεωρώ ότι το αεροπλάνο έπεσε λόγω δομικής αστοχίας (η κακή επισκευή πτέρυγας που λέγαμε.....),η κάμερα θα είχε στείλει σήμα μέχρι την στιγμή τής διάλυσης τού αεροπλάνου (που ναί μέν διαλύθηκε σε μικρά κομματάκια,αλλά σίγουρα προηγήθηκαν κάποια δευτερόλεπτα ή και λεπτά ακόμη "ασταθούς" πτήσης,κλυδωνισμών κλπ).
Γιά τα περί κόστους συντήρησης τής ΟΑ δέν θα πώ τίποτε,διότι δέν υπήρξα ποτέ εργαζόμενός της ώστε να μπορώ ν'αντικρούσω τα λεγόμενα "εκ τών έσω".Θυμάμαι μόνο ότι κάποια εποχή η ΟΑ είχε στον στόλο της γύρω στους 5 ή 6 τύπους αεροπλάνων διαφορετικών κατασκευαστών ταυτοχρόνως.Αυτό δέν βοηθά στην διατήρηση χαμηλού κόστους συντήρησης.Δέν είναι βλάκες οι άλλοι που έχουν μόνο έναν ή δύο το πολύ τύπους-και μάλιστα απ'τον ίδιο κατασκευαστή.
Πάμε παραπίσω:δέν ξέρουμε τί συνέβη στην MH370,αλλά άν είχαμε έναν τρόπο να την παρακολουθούμε όλες αυτές τίς ώρες που πετούσε μετά την στιγμή που "χάθηκε απ'τα ραντάρ",είναι πιθανόν ότι θα μπορούσαμε και να προβλέψουμε σε ποιό σημείο τού Ινδικού θα επρόκειτο να πέση,ώστε να στείλουμε κάποιες μονάδες SAR στην περιοχή γιά να είναι εκεί εγκαίρως.
Μιά κάμερα μέσα στο πιλοτήριο,λοιπόν,σε σημείο που να μήν μπορή κάποιος να την απενεργοποιήση (ή απλώς να την καλύψη μ'ένα αδιαφανές αντικείμενο) και που θα ήταν "προγραμματισμένη" ν'αρχίση να στέλνη εικόνα μόλις κάποια πράγματα μέσα στο πιλοτήριο έδειχναν "αφύσικα" (π.χ.είσοδος κάποιου προσώπου μή καταχωρημένου στην μνήμη τού επεξεργαστή της,ή αφύσικες κινήσεις τών πιλότων),θα αποκάλυπτε στο OC τής Malaysian ότι πιθανόν είχε ξεσπάσει αεροπειρατεία ή ότι οι πιλότοι αντιμετώπιζαν κάποιο ανεξήγητο πρόβλημα και άρα το αεροπλάνο ήταν πιθανόν να πέση σε κάποιο σημείο τής περιοχής.Ακόμη κι'άν η επικοινωνία με το αεροπλάνο είχε διακοπεί,η κάμερα θα εξακολουθούσε να στέλνη σήμα,αφού θα ήταν σε άλλη συχνότητα απ'το σήμα τής επικοινωνίας.Καθώς μάλιστα θεωρώ ότι το αεροπλάνο έπεσε λόγω δομικής αστοχίας (η κακή επισκευή πτέρυγας που λέγαμε.....),η κάμερα θα είχε στείλει σήμα μέχρι την στιγμή τής διάλυσης τού αεροπλάνου (που ναί μέν διαλύθηκε σε μικρά κομματάκια,αλλά σίγουρα προηγήθηκαν κάποια δευτερόλεπτα ή και λεπτά ακόμη "ασταθούς" πτήσης,κλυδωνισμών κλπ).
Γιά τα περί κόστους συντήρησης τής ΟΑ δέν θα πώ τίποτε,διότι δέν υπήρξα ποτέ εργαζόμενός της ώστε να μπορώ ν'αντικρούσω τα λεγόμενα "εκ τών έσω".Θυμάμαι μόνο ότι κάποια εποχή η ΟΑ είχε στον στόλο της γύρω στους 5 ή 6 τύπους αεροπλάνων διαφορετικών κατασκευαστών ταυτοχρόνως.Αυτό δέν βοηθά στην διατήρηση χαμηλού κόστους συντήρησης.Δέν είναι βλάκες οι άλλοι που έχουν μόνο έναν ή δύο το πολύ τύπους-και μάλιστα απ'τον ίδιο κατασκευαστή.