Αγνοείται 777 της Malaysia AL

Αρχίζοντας και πάλι από το τέλος:ώς γνωστόν "γέρων όνος νέον βηματισμόν ού μανθάνει",οπότε τώρα στα γεράματα δέν μπορώ να ξεμάθω την γραμματική που έμαθα και χρησιμοποιώ επί 60 συναπτά έτη.

Πάμε παραπίσω:δέν ξέρουμε τί συνέβη στην MH370,αλλά άν είχαμε έναν τρόπο να την παρακολουθούμε όλες αυτές τίς ώρες που πετούσε μετά την στιγμή που "χάθηκε απ'τα ραντάρ",είναι πιθανόν ότι θα μπορούσαμε και να προβλέψουμε σε ποιό σημείο τού Ινδικού θα επρόκειτο να πέση,ώστε να στείλουμε κάποιες μονάδες SAR στην περιοχή γιά να είναι εκεί εγκαίρως.
Μιά κάμερα μέσα στο πιλοτήριο,λοιπόν,σε σημείο που να μήν μπορή κάποιος να την απενεργοποιήση (ή απλώς να την καλύψη μ'ένα αδιαφανές αντικείμενο) και που θα ήταν "προγραμματισμένη" ν'αρχίση να στέλνη εικόνα μόλις κάποια πράγματα μέσα στο πιλοτήριο έδειχναν "αφύσικα" (π.χ.είσοδος κάποιου προσώπου μή καταχωρημένου στην μνήμη τού επεξεργαστή της,ή αφύσικες κινήσεις τών πιλότων),θα αποκάλυπτε στο OC τής Malaysian ότι πιθανόν είχε ξεσπάσει αεροπειρατεία ή ότι οι πιλότοι αντιμετώπιζαν κάποιο ανεξήγητο πρόβλημα και άρα το αεροπλάνο ήταν πιθανόν να πέση σε κάποιο σημείο τής περιοχής.Ακόμη κι'άν η επικοινωνία με το αεροπλάνο είχε διακοπεί,η κάμερα θα εξακολουθούσε να στέλνη σήμα,αφού θα ήταν σε άλλη συχνότητα απ'το σήμα τής επικοινωνίας.Καθώς μάλιστα θεωρώ ότι το αεροπλάνο έπεσε λόγω δομικής αστοχίας (η κακή επισκευή πτέρυγας που λέγαμε.....),η κάμερα θα είχε στείλει σήμα μέχρι την στιγμή τής διάλυσης τού αεροπλάνου (που ναί μέν διαλύθηκε σε μικρά κομματάκια,αλλά σίγουρα προηγήθηκαν κάποια δευτερόλεπτα ή και λεπτά ακόμη "ασταθούς" πτήσης,κλυδωνισμών κλπ).

Γιά τα περί κόστους συντήρησης τής ΟΑ δέν θα πώ τίποτε,διότι δέν υπήρξα ποτέ εργαζόμενός της ώστε να μπορώ ν'αντικρούσω τα λεγόμενα "εκ τών έσω".Θυμάμαι μόνο ότι κάποια εποχή η ΟΑ είχε στον στόλο της γύρω στους 5 ή 6 τύπους αεροπλάνων διαφορετικών κατασκευαστών ταυτοχρόνως.Αυτό δέν βοηθά στην διατήρηση χαμηλού κόστους συντήρησης.Δέν είναι βλάκες οι άλλοι που έχουν μόνο έναν ή δύο το πολύ τύπους-και μάλιστα απ'τον ίδιο κατασκευαστή.
 
Οι ευγενής τάξη των δημοσιογράφων χτυπά ξανά:
Ερωτηματικά για το φορτίο του Boeing 777

Το άρθρο ισχυρίζεται ότι η πτήση MH370 μετέφερε "μπαταρίες λιθίου" αλλά ίσως και άλλα επικίνδυνα υλικά.

Το "συνταρακτικό" είναι όλοι οι δημοσιογράφοι (και οι περισσότεροι από εμάς φυσικά) φοράμε ρολόγια που λειτουργούν με μπαταρίες λιθίου. Αυτό λοιπόν, το γεγονός ότι ίσως το αεροσκάφος μετέφερε κάποιο φορτίο από ρολόγια χειρός αποτελεί σύμφωνα με τους δημοσιογράφους "Είδηση".
Ή μήπως οι συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι αγνοούν το γεγονός ότι εκτός από επιβάτες τα αεροσκάφη συνήθως μεταφέρουν και εμπορεύματα και αλληλογραφία;

Η παρεξήγηση βέβαια ξεκινά από το γεγονός ότι στους επίσημους καταλόγους, το λίθιο (και συνεπώς και οι μπαταρίες λιθίου) χαρακτηρίζεται σαν "επικίνδυνο υλικό".
Δεν χρειάζεται όμως ιδιαίτερη νοημοσύνη για να καταλάβει κανείς ότι τα ρολόγια χειρός (και οι μπαταρίες λιθίου) δεν μπορεί να είναι "επικίνδυνα υλικά" γιατί τότε θα είχαν απαγορευτεί από τη χρήση τους από τους αρμόδιους οργανισμούς, ή έστω θα είχε δημιουργηθεί αρκετός θόρυβος ώστε να φοβήσει τους πιθανούς καταναλωτές.
 
Ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος που συνέταξε το άρθρο στην "Κ" μάλλον δέν έχει μυαλό διότι αλλιώς δέν θα έγραφε τέτοια "μπαρούφα".

Φορτίο από ρολόγια χειρός μεταφέρουν όλα τα αεροπλάνα καθημερινώς-είναι τα ρολόγια που φοράνε οι επιβαίνοντες.....

Ωστόσο γιά ποιόν λόγο το λίθιο (και οι μπαταρίες λιθίου) περιλαμβάνονται στους επίσημους καταλόγους επικινδύνων υλικών,αφού δέν είναι επικίνδυνα υλικά;Μήπως κάπως αλλιώς τα κατάλαβε ο δημοσιογράφος;
 
Και η φωτογραφία που πλαισιώνει το άρθρο είναι τυπική για Boeing 777 :)
 
Προσοχή, Προσοχή: Αν προσέξετε, κάτω από την επικεφαλίδα, το άρθρο προέρχεται από την "Daily Telegraph" (http://www.telegraph.co.uk/) άρα δεν συντάχθηκε από την 'Κ'. Βέβαια, αν και έψαξα, δεν μπόρεσα να εντοπίσω το σχετικό άρθρο της Daily Telegraph.

Όσον αφορά τις μπαταρίες λιθίου, όσο κι αν φαίνεται παράξενο, είναι στον επίσημο κατάλογο των επικίνδυνων φορτίων: IATA: Lithium Batteries
 
Όπως και όλων των ειδών οι μπαταρίες! Ακόμα και αυτές των αεροσκαφών..Όταν χρειαζόμαστε μπαταριά στο SKG, έρχεται οδικός με φορτηγό. Όπως επίσης τα σωσίβια, οι φιάλες οξυγόνου του πληρώματος κλπ τα οποία ''πετούν'' με το αεροσκάφος αλλά σαν ανταλλακτικά θεωρούνται dangerous goods και απαγορεύεται να μεταφέρονται ως cargo σε αεροσκάφος!
 
Top