airfan
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 11/02/2018
- Μηνύματα
- 292
- Likes
- 172
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
ενα σενάριο που δεν μπορεί να αποκλειστεί ακόμα- αφου΄δεν υπάρχουν στοιχεία- ειναι το βαρομετρικό υψομετρο να εδινε λάθος δεδομένα στον transponder, που με τη σειρά του έστελνε στο radar εδάφους. Πιθανόν το στρατιωτικό radar που καταγράφεται αργότερα υπολογισε μόνο του το ύψος, αφου΄στην αρχή γράφει ATC Radar, το οποίο καταγράφει κωδικούς P****, αυτο σημαίνει οτι δεν παίρνει τον κωδικό του transponder απο το δευτερεύον, αλλά τον "γεννάει" το ίδιο το πρωτεύον (primary), αλλιώς θα έπρεπε οι κωδικοί να ειναι της μορφής Α*****. Αν ειναι έτσι, τοτε το ATC Radar δεν έπαιρνε δεδομένα απο το δευτερεύον, άρα δεν έπαιρνε το ύψος. και το πρωτεύον να επιανε και να έχανε το αεροπλάνο, οποτε να το κατέγραφε καθε φορά ώς νέο στόχο ! Πιθανό και αυτό !!