Αγνοείται 777 της Malaysia AL

ενα σενάριο που δεν μπορεί να αποκλειστεί ακόμα- αφου΄δεν υπάρχουν στοιχεία- ειναι το βαρομετρικό υψομετρο να εδινε λάθος δεδομένα στον transponder, που με τη σειρά του έστελνε στο radar εδάφους. Πιθανόν το στρατιωτικό radar που καταγράφεται αργότερα υπολογισε μόνο του το ύψος, αφου΄στην αρχή γράφει ATC Radar, το οποίο καταγράφει κωδικούς P****, αυτο σημαίνει οτι δεν παίρνει τον κωδικό του transponder απο το δευτερεύον, αλλά τον "γεννάει" το ίδιο το πρωτεύον (primary), αλλιώς θα έπρεπε οι κωδικοί να ειναι της μορφής Α*****. Αν ειναι έτσι, τοτε το ATC Radar δεν έπαιρνε δεδομένα απο το δευτερεύον, άρα δεν έπαιρνε το ύψος. και το πρωτεύον να επιανε και να έχανε το αεροπλάνο, οποτε να το κατέγραφε καθε φορά ώς νέο στόχο ! Πιθανό και αυτό !!
 
Καλημέρα και χρόνια πολλά. Παρά το ότι τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγετε έχουν εκ πρώτης όψεως μια λογική, με πολλές όμως παραδοχές, δεν θέλω να τοποθετηθω υποθέτοντας. Προτιμώ σε αυτές τις περιπτώσεις να δω πρώτα το πόρισμα και την άποψη των ειδικών που έχουν μελετήσει τα δεδομένα. (δυστυχώς σε αυτή την περίπτωση δεν θα υπάρξει ποτέ πόρισμα, τα στοιχεία είναι στον βυθό). Όμως θα ήθελα να επισημάνω κάτι που μου έκανε εντύπωση: στις 18:00:59 UTC το report λέει ότι καταγράφεται μια πτώση από τα 58,200ft στα 4,800ft ,δηλαδή μια πτώση 53,400ft μέσα σε ένα λεπτό! Αν προσπεράσουμε το γεγονός του αν μπορεί ένα Β777 να ανέβει , με αυτό το βάρος, σε αυτό το ύψος, πως εξηγείτε ένα τέτοιο rate;
Καλη Ανάσταση και πάντα με υγεια
Ceiling of all 777s 43.100ft ....... 58.200ft ???!
 
Top