Αγνοείται 777 της Malaysia AL

Πολύ χαίρομαι που με διαβάζει και ο κύριος Χισαμουντίν :D άν και το συμπέρασμα τών δικών του λεγομένων είναι απλώς ότι "θα κάνουμε ό,τι μπορούμε".Δέν μπορεί,άλλωστε,πρός το παρόν,να πή κάτι πιό συγκεκριμένο ο άνθρωπος.

Ας περιμένουμε λοιπόν κι'εμείς....
 
AGV":29yw7rxg said:
Σκέψεις από τη Στάνη:

1. Έχει ολοκληρωθεί η έρευνα της περιοχής που υποτίθεται εστιαζόντουσαν οι ελπίδες ανεύρεσης των συντριμμιών χωρίς κανένα εύρημα.
Εν τω μεταξύ εγώ έχω βάλει μπρός ιστοσελίδες με αστροχαρτογραφία και αστρολογία.Κάτι πρέπει να κάνω.Αν και τα εξηγούν με λεπτομέρεια,εννοώ τις αστρολογικές συγκυρίες και τι σημαίνουν, οριστικό συμπέρασμα δε βγαίνει διότι "Η αστρολογία πιό πολύ λέει το πότε παρά το γιατί". Οι περισσότεροι λένε ότι ο κυβερνήτης ήταν επαγγελματίας και ότι το πρόβλημα φαίνεται να είναι τεχνικής φύσεως.Όλοι πάντως συμφωνούν ότι το αεροπλάνο έχει καταλήξει σε θάλασσα, αποκλείοντας τα άλλα σενάρια συνωμοσίας,όχι όμως και τήν ίδια τη συνωμοσία. Τουλάχιστον δύο επισημαίνουν ομοιότητες με τις συγκυρίες τής 9/11 και πώς φαίνεται ότι οι αρμόδιοι ξέρουν περισσότερα από όσα λένε...
Α,ναι: και πώς όσο είναι ανάδρομοι ο Άρης και ο Κρόνος δε θα έχουμε εξελίξεις...μέσα στον Ιούνιο ίσως...

"Ιστορίες από τήν Κρύπτη"
 
Δεν πιστευω οτι θα βρεθουν ποτε τα μαυρα κουτια του αεροσκαφους. Επισης η περιπτωση αεροπειρατειας που λεγαμε στην προηγουμενη σελιδα ταιριαζει στα γεγονοτα περισσοτερο απο τις αλλες θεωριες. Αν βαλεις και την λεξη καταρριψη μες την προταση, ολα ξαφνικα αρχιζουν και βγαζουν νοημα.
 
Κάτι φαίνεται να κινείται.

Η διεθνής κοινότητα (λέγε με ICAO) άρχισε να σκέφτεται ότι κάτι ίσως να μην πήγε καλά με την MH370 (κάλιο αργά παρά ποτέ) και διοργανώνει διεθνές συνέδριο με θέμα "Multidisciplinary Meeting regarding Global Tracking":

http://www.icao.int/meetings/GTM/Pages/default.aspx
 
Το οποίο συνέδριο ήδη διεξάγεται-άν δέν έχη ολοκληρωθεί ήδη.

Ελπίζω να δημοσιευτούν τα πορίσματά του ώστε να ενημερωθούμε κι'εμείς.

Πάντως η διεθνής κοινότητα ξέρει ότι κάτι δέν πήγε καλά με την MH370,διότι προφανώς άν όλα είχαν πάει καλά,το αεροπλάνο θα εξακολουθούσε να κάνη δρομολόγια.

Αν ο ICAO "ξύπνησε" τώρα,μετά από σχεδόν δύο μήνες,είναι άλλο θέμα.Ας έπαιρνε ξυπνητήρι.....
 
Πράγματι τα αποτελέσματα του συνεδρίου δημοσιεύτηκαν:
http://www.icao.int/Meetings/GTM/Docume ... ations.pdf

και το καλό είναι ότι υπήρξε και Ελληνική συμμετοχή (ευτυχώς η ΥΠΑ δεν το περιέκοψε για λόγους οικονομίας):
http://www.icao.int/Meetings/GTM/Docume ... -05-13.pdf

όσο για τους λόγους του συνεδρίου το ακόλουθο έγγραφο είναι κατατοπιστικότατο:
http://www.icao.int/Meetings/GTM/Docume ... acking.pdf
 
Άντε και το πρώτο βιβλίο - σενάριο για την MH370.
Την κατέρριψαν οι Αμερικάνοι σε συνεργασία με τους Ταϋλανδούς (λέτε να μιλάει και για Αρειανούς το βιβλίο;):

http://www.naftemporiki.gr/story/808175/biblio-me-senario-katarripsis-tis-moiraias-ptisis-mh370


(Και σας είπα ωρέ, βοηθάτε να εκδόσουμε εμείς το πρώτο σενάριο, έχουμε μέχρι και αστρολόγους στο forum, θα ήταν best seller!)
 
Ας διορθώση πρώτα κάποιος τον αρθρογράφο που μιλάει γιά 747 (ελπίζω ότι ο κύριος Κόθορν* τουλάχιστον αναφέρεται στον σωστό τύπο).

Το σενάριο τής κατάρριψης πάντως δέν μού κάθεται και πολύ καλά,διότι μετά από τα καζίκια τής KAL007 και τής Iran Air,νομίζω πως οι διεθνείς αρχές έβαλαν μυαλό και ειδοποιούν γιά το πού γίνονται στρατιωτικά γυμνάσια,επίσης δέ και οι "γυμναζόμενες" στρατιωτικές δυνάμεις προσέχουν ώστε να μήν ρίξουν πυρά σε λάθος αεροπλάνο-ειδικώς όταν τα πυρά είναι πραγματικά.

*Κόθορνος στην αρχαία Ελληνική γλώσσα λέγεται το ειδικό ψηλό παπούτσι που φορούσαν οι ηθοποιοί γιά να φαίνωνται ψηλότεροι......
 
Σε κάθε περίπτωση, ο κύριος Κόθορνος έχει κάνει εντυπωσιακές επιστημονικές ανακαλύψεις. Εφόσον το αεροσκάφος καταρρίφθηκε στην Ταϋλάνδη, σημαίνει περίπου ή λίγο αργότερα από τη στιγμή που χάθηκε από τα ραντάρ, το Satcom συνέχιζε να λειτουργεί για 3 ακόμα ώρες.
Χωρίς τροφοδοσία, αφού το αεροσκάφος είχε καταστραφεί. Συνεπώς οι αμερικάνοι έχουν ιδιαίτερα προηγμένη τεχνολογία και την οποία εφαρμόζουν σε εμπορικές χρήσεις όπως το B777, με την οποία είναι σε θέση να δημιουργούν ενέργεια εκεί που δεν υπάρχει, ώστε να μπορεί να εκπέμπει ο πομποδέκτης ευκρινώς ώστε να γίνεται αντιληπτός ακόμα και από τους δορυφόρους του Inmarsat. Συνεπώς αυτό δεν ήταν αεροπλάνο, ήταν το Star Trek (ίσως αυτός μάλιστα να ήταν και ο λόγος της κατάρριψής του).

[και σας λέω ρε παιδιά, εμείς θα βγάζαμε καλύτερο σενάριο!]
 
Top