Αγνοείται 777 της Malaysia AL

Άλλο οι υπηρεσίες έρευνας και διάσωσης (Search and Rescue - S.A.R.), οι οποίες παρέχονται συνήθως από το κράτος που παρέχει και τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας του FIR, και τα όρια είναι σαφώς ορισμένα εκ των προτέρων, και άλλο η επιτροπή που θα κάνει τη διερεύνηση των αιτίων ενός ατυχήματος.

Για το 1ο: πχ. στο FIR Αθηνών η Ελλάδα παρέχει υπηρεσίες έρευνας και διάσωσης και για το σκοπό έχει ορίσει συγκεκριμένο αριθμό C130, Super Puma, B205, σκαφών του λιμενικού κλπ.
Μπορεί να ζητήσει τη συνδρομή και άλλων μονάδων ή αντίστοιχα μπορεί να παρέχει σε άλλους (βλ. κατ'αντιστοιχία τους σεισμούς στην Τουρκία που στείλαμε την ΕΜΑΚ), αλλά το συντονισμό τον έχει η Ελλάδα με το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ).

Στο 2ο μπορούν να συμμετέχουν:
α) η χώρα που έγινε το ατύχημα
β) η χώρα με τους περισσότερους επιβάτες
γ) η χώρα με κάποιους επιβάτες
δ) η χώρα σχεδιασμού του αεροσκάφους
ε) η χώρα κατασκευής του αεροσκάφους
στ) η χώρα νηολόγησης του αεροσκάφους
ζ) η χώρα του εκμεταλλευόμενου του αεροσκάφους
 
Όλα τα ανωτέρω είναι σωστά.
Πάντοτε παραμένει θέμα διακρατικής συνεργασίας και όχι πραξικοπηματικής ενέργειας.
Η απόσταση που ανέφερα ήταν απλώς για παράδειγμα (σε κάποιο διάταγμα της δεκαετίας του '30 είχα δει κάτι για 10 νμ! καλά, μην βαράτε, επιστρέφω στη στάνη μου! )
 
Ωραίο θέμα αυτό - ίσως να μεταφερόταν σε ξεχωριστό τόπικ για να μην επικεντρωθεί στο συμβάν της Malaysia;
 
Ένα ενδιαφέρον 45λεπτο ντοκιμαντέρ του channel5 σχετικά με το χρονικό της εξαφάνισης καθώς και εξήγηση πολλών σεναρίων που έχουν ακουστεί
http://www.channel5.com/shows/lost-at-s ... flight-370
 
Έχει δύο ενδιαφέροντα σχόλια αναγνωστών από κάτω και συμμερίζομαι τήν άποψή τους.Είναι φανερό ότι κάτι άλλο έχει συμβεί. Τα σενάρια συνωμοσίας έχουν πιά εξαντληθεί και έχει πέσει μία παράξενη ηρεμία παντού.Οι ειδήμονες τής αεροπορίας έδειξαν τίς γνώσεις(;)τους και ξεπέρασαν τούς εαυτούς τους επινοώντας σενάρια πού θα τα ζήλευε η Αγκαθα Κρίστι. Κατηγόρησαν συνάδελφό τους πιλότο. Σε τι έχει αλλάξει η αεροπορία από τήν εποχή πού χάθηκε η Αμέλια Ερχαρτ και δεν μπόρεσαν να τη βρούν; Μέχρι και κατάσκοπο τη βγάλανε!
Ένας λόγος πού το αεροπλάνο θεωρείται το ασφαλέστερο μέσον είναι ότι υποτίθεται ότι παρακολουθείται μετά τήν απογείωση ανελλιπώς από ραντάρ από τα κατά τόπους κέντρα ελέγχου εναερίου κυκλοφορίας. Κι όμως δεν είναι έτσι.Ούτε από το τρίγωνο τών Βερμούδων να είχε περάσει το αεροπλάνο!
Θυμάστε τι είχε γίνει με το Γιάκοβλεφ το 1997: Μέχρι το τέλος όλες οι θεωρίες ήταν λάθος. Τρείς μέρες άφαντο,είχε αρχίσει να ενοχλείται ο πρωθυπουργός πού δεν μπορούσαν να το βρούν,σκεφτόντουσαν να ζητήσουν βοήθεια από τούς Αμερικανούς για τυχόν καταγραφές από δικό τους δορυφόρο και αν δεν είχε τυχαία παρατηρήσει ένας πιλότος μέταλλα να γυαλίζουν στις παρυφές ενός δάσους,ποιός ξέρει;
Θα πω κάτι που από τήν αρχή φοβόμουν να το γράψω: Μήπως έχουμε επανάληψη περιστατικού σε στύλ Σουισσαίρ;Μήπως καρφώθηκε στα ρηχά νερά όπου χάθηκε αρχικά από το ραντάρ και ο πυθμένας δεν έχει δώσει ακόμα ευρήματα;Μήπως έπεσε στην ξηρά και έγινε αποκαϊδια και δε φαίνεται;Αν έχετε λόγους να τα αποκλείσετε αυτά περιμένω να τούς διαβάσω.
 
Συνήθως πρέπει να συμβεί μια ολόκληρη ακολουθία γεγονότων για να συμβεί κάποιο αεροπορικό ατύχημα. Το γεγονός ότι ο δορυφόρος έπιανε για αρκετές ώρες μετά την "εξαφάνιση από τα ραντάρ" σήματα του αεροσκάφους, σημαίνει ότι συνέχιζε να πετά (όπως όλα δείχνουν, μέχρι εξαντλήσεως των καυσίμων). Βέβαια δεν είναι απαραίτητο να πετούσε προς τον νότιο ινδικό ωκεανό. Θα μπορούσε άνετα να πετά και πάνω από στεριά. Πιστεύω όμως ότι οι Βρετανοί (του ΑΑΙΒ) είναι αρκετά έμπειροι και για να ορίζουν την πορεία του όπως την όρισαν (γιατί αυτοί έκαναν τη μελέτη) βασίστηκαν σε στοιχεία που προφανώς δεν γνωρίζουμε.

Δυστυχώς ακόμα και αν βρεθούν τα συντρίμια, δεν σημαίνει ότι θα μπορέσουμε να έχουμε απαντήσεις για το τι ακριβώς συνέβη. Το σίγουρο όμως είναι ότι δεν θα μπορέσουμε να μάθουμε τίποτα αν δεν βρεθούν κάποια έστω συντρίμια.

Για τα σενάρια τώρα, είναι η ανθρώπινη περιέργεια που πυροδοτεί τη φαντασία κυρίως των δημοσιογράφων οι οποίοι πρέπει κάτι να γράψουν από τις πρώτες ώρες, δηλαδή όταν η διερεύνηση δεν έχει καν ξεκινήσει. Και όταν η επίσημη ενημέρωση καθυστερεί, δίνεται περιθώριο ακόμη και για τα πιο απίθανα σενάρια. Και εδώ είναι που έρχονται αντιμέτωπα και διάφορα συμφέροντα και μερικοί πιστεύουν ότι αυτή είναι η κατάλληλη ευκαιρία να πετύχουν διάφορα οφέλη. Μέσα σε αυτόν τον αχταρμά, μια αγαπημένη αιτία για κάθε δυστύχημα είναι το σφάλμα του πληρώματος. Βγάζει από διάφορες δυσάρεστες θέσεις αρκετούς και όταν το ίδιο το πλήρωμα δεν είναι πλέον σε θέση να αντιμετωπίσει την κατηγορία, είναι οι περισσότεροι ευχαριστημένοι.

(πρέπει όμως να επιστρέψω στη στάνη μου γιατί η ψυχολογία και μάλιστα του όχλου δεν είναι το αντικείμενό μου!)
 
Air Greece θσ συμφωνήσω με τον AGV. Υπάρχουν τόσα πολλά δεδομένα που έχουν δημοσιευθεί και τα έχουμε υπεραναλύσει στις προηγούμενες σελίδες. Και πάλι θα πω ότι ο αποκλεισμός δεδομένων για τη διεξαγωγή συμπερασμάτων μόνο σε λάθος κατεύθυνση θα οδηγήσει. Και υπάρχουν πάρα πολλά που πρέπει να παραβλέψουμε από όσα μας έχουν πει, για να καταλήξουμε στα σενάρια που παραθέτεις. Τώρα το πόσο αληθή είναι όλα αυτά που μας έχουν πει είναι μια άλλη συζήτηση, αλλά την εγκυρότητά τους δε θα μπορέσουμε ποτέ να τη διασταυρώσουμε.
 
Δόθηκε η καταγραφή των συνομιλιών. Επίσημα η περιοχή αναζήτησης εκτείνεται και πάνω από την νοτιοδυτική ασία (περιοχή κάλυψης δορυφόρου).
http://mh370.dca.gov.my/
 

Attachments

  • MH370-ATC_Comm.pdf
    58,2 KB · Προβολές: 158
Καλά πόσο άσχετος μπορεί να ειναι κανείς?Τόσο καιρο πίστευαν οτι το Malaysian three seven zero που επαναλαμβανουν τοσες φορές στο τελος ηταν το υψόμετρο?Και αναρωτιοντουσαν για ποιο λογο να επαναλαμβανουν το υψόμετρο τόσες φορές, ενώ κάνει μπαμ ότι αναφέρονται στο flight sign 370 και με υψόμετρο 350... :wall:
 
Tο είχαμε συζητήσει ότι αυτό που πρωτοδημοσιεύθηκε ήταν 'προϊόν' δημοσιογραφικό. Ό,τι να ναι κατάλαβαν, ό,τι να ναι απέδωσαν, ό,τι να ναι μετέφρασαν. Σαν τα αγγλικά των πολιτικών μας...μέχρι palso δηλαδή.
 
Top