Αγνοείται 777 της Malaysia AL

Hastaroth1":1uchbkh9 said:
aris79":1uchbkh9 said:
Nα συμπληρώσω ωστόσο ότι η επιστήμη δεν είναι επιρρεπής στα σφάλματα μόνο. Στα ακούσια σφάλματα. Ανέκαθεν ήταν και επιρρεπής και σε κατευθυνόμενα αποτελέσματα. Η επιστήμη χρηματοδοτείται.
Και η τέχνη χρηματοδοτείται.Και η πολιτική χρηματοδοτείται.Ακόμη και η θρησκεία χρηματοδοτείται.Ουδέν γίνεται άνευ χρημάτων.Και τα πάντα είναι επιρρεπή σε σφάλματα.Οπότε αυτό που λές δέν αποδεικνύει τίποτε.
Είπα ότι η επιστήμη χρηματοδοτείται και ότι πολλές φορές τα αποτελέσματά της (πχ στην ιατρική) μπορεί να είναι κατευθυνόμενα. Δεν είπα τίποτε άλλο, ούτε είπα ότι αυτό αποδεικνύει κάτι. Μια ακόμη διάσταση έβαλα στο θέμα της επιστήμης, των ερευνών και των αποτελεσμάτων που δημοσιεύονται ακόμα και σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά.
Επίσης με τη βοήθεια της επιστήμης μάθαμε τι έγινε στην πτήση 93 της United την 11/9. :?
 
Η επιστημονική έρευνα έχει πάντα να αντιμετωπίσει την προκατάληψη. Όσο επιστημονικά και να μιλήσεις, υπάρχει κόσμος που ακόμα πιστεύει στα 'ψεκάσματα'.
 
stargazer73":32wkivf3 said:
Ενα σεναριο που σκεφτομαι αλλα δεν ξερω αν ειναι δυνατο να ισχυει, ειναι να προσθαλασσωσε ο πιλοτος το αεροπλανο μαλακα και ωραια και μετα να βυθιστηκε ετσι οπως ηταν, ολοκληρο. Βεβαια σε μεγαλο βαθος θα "εσπαγε" οπως και να εχει, αλλα με το φτωχο μυαλο μου υποθετω οτι τα συντριμια θα ηταν λιγοτερα και σε συνδυασμο με την μεγαλη εκταση του ωκεανου θα ειναι τρομερα δυσκολο να εντοπιστουν.
Αν υποθέσουμε ότι έγινε κάτι τέτοιο,δέν θα έπρεπε οι επιβαίνοντες-άν όχι όλοι,τουλάχιστον κάποιοι απ'αυτούς-να είναι ζωντανοί;Θα είχαν φορέσει λοιπόν τα σωσίβιά τους και θα είχαν βγεί απ'το αεροπλάνο.Επίσης θα είχαν μαζί και τα κινητά τους,ώστε να επικοινωνήσουν με τους συγγενείς τους και να ενημερώσουν διά τα δέοντα...
Ωστόσο,γιά να προσθαλασσωθή το αεροπλάνο "μαλακά κι'ωραία",θα έπρεπε η επιφάνεια τού νερού να είναι-έστω και σχετικώς-ήρεμη.Μπορεί ο Sullenberger να κατέβασε "μαλακά κι'ωραία" το Airbus του,αλλά από κάτω του ήταν τα ήρεμα νερά τού ποταμού Hudson,όχι ο Ινδικός Ωκεανός.Οπότε μάλλον απίθανο μού φαίνεται το σενάριο αυτό.
Αυτό που λέω εγώ έχει περισσότερες πιθανότητες να ισχύη.Και πάντως το αεροπλάνο δέν το απήγαγαν οι Ελ και οι Δρακουμέλ,ούτε τα "ούφια"...... :D
 
Aν μεναν καποιοι με σωσιβια στην μεση του ινδικου δεν θα ειχαν πιθανοτητες να επιβιωσουν, ουτε μια στο τρισεκατομμυριο. Τα κινητα δεν νομιζω να εχουν σημα εκει. Επισης αν αληθευει και η ανοδος στα 45000 ποδια μπορει στην καθοδο οι επιβατες να ηταν σε κωματωδη κατασταση η ισως νεκροι. Δεν ξερω αν μπορει να πεσει ενα αεροπλανο αθικτο στην θαλασσα, δεν μου φαινεται ομως αδυνατο. Μου φαινεται περισσοτερο περιεργο το οτι δεν εχει βρεθει τιποτα ακομα.

Αυτο που λες εσυ ειναι οτι εχουν βυθιστει τα κομματια? Αφου διαβασα σε προηγουμενες σελιδες οτι δεν βυθιζονται ολα...διαβασα για την πτηση 447 οτι ειχαν βρει 640 κομματια του αεροσκαφους τον πρωτο μηνα, ενω στην περιπτωση αυτη ουτε ενα! Αν σκεφτουμε επισης οτι ψαχνουν ποσες βδομαδες, ξοδευοντας απειρο χρημα, δεν νομιζω οτι εχουν αφησει περιθωρια επιστημονικου λαθους. Δεν μιλησα για υπερφυσικες απαντησεις, τα περι ουφο, τριγωνου κλπ μου φαινονται γελοια. Νομιζω οτι καποιος κανει εξ αρχης λαθος υποθεσεις για το που ειναι το αεροπλανο και για το πως επεσε. Η αυτο η η υποθεση οδηγειται αλλου εσκεμμενα.
 
Πριν από λίγο διάβαζα τήν ανάλογη συζήτηση στο Airliners.net και βρήκα κάτι ενδιαφέρον στις τελευταίες καταχωρήσεις: Στο home page εκει πού λέει Right now in the forum πατήστε Aviation Forum και μετά MH370 Malaysia Airlines missing. Διαβάστε το Reply 157.
 
Βάλε ένα link φίλε καλύτερα.
 
Αν όντως αληθεύη η είδηση,θα πρόκειται γιά το ELT τού FDR.Ομως μπορεί άραγε να εκπέμπη σήμα η συσκευή αυτή επί τόσο χρονικό διάστημα;Εχει περάσει πάνω από μήνας απ'την ημέρα που χάθηκε το αεροπλάνο....
 
Αγαπητέ Hastaroth1,

Επειδή φαίνεται να έχεις απορίες σχετικά με τους πομπούς ανάγκης ενός αεροπλάνου επέτρεψέ μου να σου τα ξεκαθαρίσω λιγο.

Οι (δύο ανεξάρτητοι) καταγραφείς (Cockpit Voice Recorder και Flight Data Recorder) έχουν ο καθένας ενσωματωμένο από ένα Underwater Locator Beacon (ULB), το οποίο ενεργοποιείται μόνο σε επαφή με νερό και το οποίο εκπέμπει ένα "μπιπ" στα 37kHz με μπαταρία που κρατάει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 30 ημέρες. Σε χαμηλές θερμοκρασίες μπορεί να κρατήσει και περισσότερο.
Για να ακουστεί το ULB πρέπει να περάσει ένα "σόναρ" πολύ κοντά του. Υπάρχει επίσης πάντα η περίπτωση να έχει αποσπαστεί το ULB από το recorder, δηλαδή το να βρεθεί το ULB δεν σημαίνει υποχρεωτικά ότι θα βρεθεί και το recorder.

Το ELT (Emergency Locator Transmitter) είναι ανεξάρτητο σύστημα του αεροπλάνου (καμία σχέση με τα recorders) και ΔΕΝ μπορεί να εκπέμψει κάτω από το νερό (εκπέμπει στα VHF/UHF). Eνεργοποιείται είτε χειροκίνητα είτε κατά την πρόσκρουση. ELT έχουν επίσης και οι βάρκες του αεροπλάνου. Αν είχαν εκπέμψει τα ELT αυτό θα γινόταν γνωστό EΝΑ λεπτό μετά την ενεργοποίησή τους, καθώς το σήμα τους λαμβάνεται αμέσως από τους δορυφόρους του COSPAS-SARSAT και πολλές φορές το σήμα που εκπέμπουν περιέχει και πληροφορίες θέσης.

Στην παρακάτω φωτογραφία ενός recorder, το ULB είναι το μικρό ασημί κυλινδρικό αντικείμενο που στηρίζεται με τους δύο μαύρους σφιγκτήρες στο μπροστινό μέρος και έχει διαστάσεις περίπου 10cm X 5cm.

Πάντα στην διάθεσή σου.

mh370-conundrum-1.jpg
 
Μέχρι στιγμής σκοπίμως έκανα ελάχιστες αναφορές στο ατύχημα. Δεν επιθυμούσα να είμαι ένας ακόμη μαϊντανός σε αυτό το σύνολο των ειδικών ; ; ; ; !!!!!!! που βγήκαν να μας ενημερώσουν για το ατύχημα γράφοντας ή λέγοντας ο καθένας τους το δικό τους σενάριο. Άπειρα λοιπόν τα μέχρι σήμερα σενάρια και οι εμφανίσεις μερικών στην ΤV. Αλήθεια πού έχουν λουφάξει άραγε όλοι αυτοί ή απολαμβάνουν τώρα στα καφενεία την δημοσιότητά τους. Ας τους αφήσουμε, ούτως ή άλλως είναι για λύπηση διότι δεν έχουν άλλο τρόπο να εμφανιστούν στην κοινωνία πλην του αίματος των άλλων και επιμένουν να εμφανίζονται στην κοινωνία ως οι σωτήρες τους. Επειδή σε αυτό το χώρο γράφουν και κάποιοι που δεν γνωρίζουν τις διαδικασίες και τα συστήματα των α/φων, δικαιολογημένα κάποιοι και πολύ σωστά προσπάθησαν να τους ενημερώσουν. ΚΑΝΕΙΣ όμως από τους άμεσα ενδιαφερόμενους, Χειριστές, Πληρώματα Καμπίνας, Μηχανικούς ακόμη και επιβάτες, δεν αναφέρθηκαν και δεν απαίτησαν (σε ατομικό ή συλλογικό επίπεδο) από τις άμεσα εμπλεκόμενες Υπηρεσίες την ανακοίνωση της αλήθειας και να απαιτήσουν έστω την όποια δυνατή βελτίωση των συστημάτων προσδιορισμού της θέσης ενός ατυχήματος (ενίσχυση σήματος ELT, διάρκεια μπαταρίας κλπ). Δεν είναι δυνατόν στην σημερινή εποχή με την υπάρχουσα τεχνολογία να μην είναι δυνατός ο άμεσος προσδιορισμός της θέσης ενός α/φους. Επειδή το μαγείρεμα αργεί πάρα πολύ, με την πιθανότητα να μην ανακοινωθεί τίποτε και ποτέ , υπομονή. Αν λέμε, αν ανακοινωθεί κάτι, τότε θα υπάρξει ενδιαφέρον επεξήγησης.
 
Top