Αγνοείται 777 της Malaysia AL

CHANIATOWER":jc1tfpwd said:
Καλά πόσο άσχετος μπορεί να ειναι κανείς?Τόσο καιρο πίστευαν οτι το Malaysian three seven zero που επαναλαμβανουν τοσες φορές στο τελος ηταν το υψόμετρο?Και αναρωτιοντουσαν για ποιο λογο να επαναλαμβανουν το υψόμετρο τόσες φορές, ενώ κάνει μπαμ ότι αναφέρονται στο flight sign 370 και με υψόμετρο 350... :wall:

Εντάξει,να δεχτούμε ότι τα νούμερα,ώς "κοντινά" μπορεί να προκαλέσουν σύγχιση (three seven zero με three five zero "μοιάζουν" ηχητικά,ιδίως ακουγόμενα μέσα απ'τα ηχεία ή τα ακουστικά ασυρμάτου και ακόμη χειρότερα άν πρόκειται γιά HF επικοινωνίες που δέν δακρίνονται γιά την ποιότητά τους).Αλλά πόσο άσχετος μπορεί να είναι κάποιος ώστε να ξεχάση ότι τα υψόμετρα (επίπεδα πτήσης) αναφέρονται ώς flight levels και όχι ώς...ονόματα εταιριών;
 
Κάποτε διάβαζα το περιοδικό "Αινίγματα του Σύμπαντος"(1975-1980).Σε ένα άρθρο σχετικά με τήν Ατλαντίδα ο συγγραφέας έκανε ορθά-κοφτά το εξής σχόλιο:"Αν προβάλλετε το αστρικό σας σώμα στο τάδε σημείο τής θάλασσας (τών Σαργασσών) θα δείτε τι ισχυρούς κραδασμούς θα νοιώσετε..." Τι να κάνουμε;θα πρέπει να καταφύγουμε σε άλλες μεθόδους.Άλλωστε αυτό το σχόλιο ωχριά μπροστά σε κάτι άλλα κουφά πού έχουν γραφτεί. Αχ,και να μάς διάβαζε τώρα!
 
Καλησπερα. Ενημερωθηκα για τις εξελιξεις στην συγκεκριμενη υποθεση, κυριως απο αυτο το φορουμ. Γραφτηκα σημερα, για να ρωτησω κατι που με προβληματιζει λιγο καιρο. Απο οτι εχω διαβασει για αεροπορικα ατυχηματα σε περιπτωση συντριβης ειτε στην θαλασσα ειτε στην στερια, μεσα σε 3-4 μερες μαξιμουμ εχουν βρεθει συντριμμια που ταυτοποιουνται με το "χαμενο" αεροσκαφος. Το οτι δεν εχει βρεθει τιποτα μεσα σε ενα μηνα ειναι φυσιολογικη εξελιξη? Υπαρχει προηγουμενο στην προσφατη ιστορια?

Με το "προσφατη" εννοω απο την στιγμη που ρανταρ-σοναρ-δορυφοροι εχουν φτασει σε τετοια τεχνολογικη εξελιξη.
 
Όταν δεν γνωρίζεις την θέση του αεροσκάφους είναι κάτι φυσιολογικό. Όπως γράφτηκε και στις προηγούμενες σελίδες του φορουμ, τη δεκαετία του 1930 χάθηκε η Αμέλια Έρχαρτ χωρίς μέχρι σήμερα να βρεθούν κάποια ίχνη.
Συνέβη όμως και σε πλέον σύγχρονη περίπτωση Αιρμπας 330 της ΑιρΦρανς να χαθεί στη μέση του Ατλαντικού Ωκεανού την 1η Ιουνίου 2009 σε θέση που ήταν γνωστή από πριν. Εκεί βέβαια μέσα στις πρώτες 10 ημέρες βρέθηκαν κάποια συντρίμια, όμως για να μπορέσει να ολοκληρωθεί η διερεύνηση έπρεπε να βρεθούν τα μαύρα κουτιά. Αυτό έγινε 2 χρόνια αργότερα με ρομποτικά βαθυσκάφη που χρειάστηκε να σαρώσουν ολόκληρη την περιοχή για 2 περίπου μήνες συνέχεια (βλέπε: http://www.bea.aero/docspa/2012/f-an120720.en/pdf/f-an120720.en.pdf)
 
AGV":3hwrvvtt said:
Όταν δεν γνωρίζεις την θέση του αεροσκάφους είναι κάτι φυσιολογικό. Όπως γράφτηκε και στις προηγούμενες σελίδες του φορουμ, τη δεκαετία του 1930 χάθηκε η Αμέλια Έρχαρτ χωρίς μέχρι σήμερα να βρεθούν κάποια ίχνη.
Συνέβη όμως και σε πλέον σύγχρονη περίπτωση Αιρμπας 330 της ΑιρΦρανς να χαθεί στη μέση του Ατλαντικού Ωκεανού την 1η Ιουνίου 2009 σε θέση που ήταν γνωστή από πριν. Εκεί βέβαια μέσα στις πρώτες 10 ημέρες βρέθηκαν κάποια συντρίμια, όμως για να μπορέσει να ολοκληρωθεί η διερεύνηση έπρεπε να βρεθούν τα μαύρα κουτιά. Αυτό έγινε 2 χρόνια αργότερα με ρομποτικά βαθυσκάφη που χρειάστηκε να σαρώσουν ολόκληρη την περιοχή για 2 περίπου μήνες συνέχεια (βλέπε: http://www.bea.aero/docspa/2012/f-an120720.en/pdf/f-an120720.en.pdf)

Ok, θα επιμεινω ομως...Την δεκαετια του 30, ηταν η δεκαετια του 30! Δεν υπηρχαν ουτε καν σοναρ (νομιζω) και φυσικα ουτε δορυφοροι, ασε που ηταν μικρο αεροπλανακι. Δεν το μετραω αυτο... Το ατυχημα της αιρ φρανς το γνωριζω, ομως συντριμμια βρεθηκαν στις πρωτες δυο μερες. Αν προσεξες δεν μιλησα για τα κουτια (το πως εγινε δηλαδη) αλλα για κατι που να αποδεικνυει περαν αμφιβολιας οτι το αεροπλανο εχει συντριβει.

Το οτι μετα απο ενα μηνα δεν εχει βρεθει ΤΙΠΟΤΑ, δεν προβληματιζει κανεναν?

Καποιος σε προηγουμενες σελιδες ειχε πει οτι μετα απο 110 χρονια αεροπλοιας οτι ηταν να γινει στον αερα το εχουμε δει. Αφου δεν εχουμε ξαναδει κατι τετοιο μετα απο αεροπορικο δυστυχημα, η απλη μου λογικη λεει οτι ειτε στον αερα ειτε στην θαλασσα εγινε κατι που δεν εχει ξανασυμβει μεχρι τωρα. Εκτος αν υπαρχει μια αλλη λογικη εξηγηση, που μου διαφευγει.
 
Το ότι έχουν ήδη συμβεί και τα πλέον απίθανα ατυχήματα, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο. Αυτό, χωρίς υπερβατικές ερμηνείες.
Όταν όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση η θέση του αεροσκάφους, ακόμη και η πορεία του παραμένει άγνωστη και όλη η αναζήτηση στηρίζεται σε εκτιμήσεις (επιστημονικές μεν, αλλά πάντα μπορεί να σου ξεφύγει μια σημαντική λεπτομέρεια), είναι πιθανό η έρευνα να προχωρά σε λάθος κατεύθυνση.

Υπάρχουν δυο είδη σκέψης, η επιστημονική και η φιλοσοφική. Μόνον η πρώτη μπορεί να λύσει τα πρακτικά προβλήματα όπως στο συγκεκριμένο θέμα, είναι όμως επηρεπής σε σφάλματα (ολόκληρη η ανθρώπινη γνώση βασίζεται στη διαρκή διόρθωση των σφαλμάτων ή στην πείρα - δηλαδή στο άθροισμα των σφαλμάτων).
 
Nα συμπληρώσω ωστόσο ότι η επιστήμη δεν είναι επιρρεπής στα σφάλματα μόνο. Στα ακούσια σφάλματα. Ανέκαθεν ήταν και επιρρεπής και σε κατευθυνόμενα αποτελέσματα. Η επιστήμη χρηματοδοτείται.
 
Εγω σαν μη έμπειρο μέλος του forum αυτού, θα ηθελα παρα πολυ να ακούσω την γνώμη των "πρεσβυτερων¨ - έμπειρων μελών του forum, για το τι ισως εχει γινει, παντα κατα την γνώμη τους. Seven4seven και gonso....
 
aris79":3oylrdag said:
Nα συμπληρώσω ωστόσο ότι η επιστήμη δεν είναι επιρρεπής στα σφάλματα μόνο. Στα ακούσια σφάλματα. Ανέκαθεν ήταν και επιρρεπής και σε κατευθυνόμενα αποτελέσματα. Η επιστήμη χρηματοδοτείται.
Και η τέχνη χρηματοδοτείται.Και η πολιτική χρηματοδοτείται.Ακόμη και η θρησκεία χρηματοδοτείται.Ουδέν γίνεται άνευ χρημάτων.Και τα πάντα είναι επιρρεπή σε σφάλματα.Οπότε αυτό που λές δέν αποδεικνύει τίποτε.
Ωστόσο εγώ σκέφτομαι πως ο βυθός τού Ινδικού ωκεανού δέν είναι πλήρως εξερευνημένος και θα πρέπη να υπάρχουν σημεία του τόσο βαθειά που ούτε βαθυσκάφος μπορεί να τα φτάση.Ποιός μάς λέει πως το -MRO δέν έχει βουλιάξει σε κάποια τέτοια περιοχή και γι'αυτό δέν βρίσκουν τα συντρίμμια του;Πέραν δέ τού ότι σε τέτοια βάθη η υδροστατική πίεση είναι τόσο μεγάλη που τα συντρίμμια αυτά θα έχουν γίνει κυριολεκτικώς σκόνη....
 
Δεν νομιζω φιλε μου οτι θα γινονταν σκονη, στην πτηση της αιρφρανς βρηκαν το αεροπλανο σε 4000 μετρα και ηταν διαβασα "σχεδον αθικτο".

Ασε που μεχρι να το εντοπισουν ειχαν βρει κομματια να επιπλεουν, καθως και πενηντα νεκρους απο την συγκεκριμενη πτηση. Αυτα στις 5 πρωτες μερες...

Ενα σεναριο που σκεφτομαι αλλα δεν ξερω αν ειναι δυνατο να ισχυει, ειναι να προσθαλασσωσε ο πιλοτος το αεροπλανο μαλακα και ωραια και μετα να βυθιστηκε ετσι οπως ηταν, ολοκληρο. Βεβαια σε μεγαλο βαθος θα "εσπαγε" οπως και να εχει, αλλα με το φτωχο μυαλο μου υποθετω οτι τα συντριμια θα ηταν λιγοτερα και σε συνδυασμο με την μεγαλη εκταση του ωκεανου θα ειναι τρομερα δυσκολο να εντοπιστουν.
 
Top