Αγνοείται 777 της Malaysia AL

Εγώ να ρωτήσω κάτι?Γιατί η ευθύνη έρευνας ,ενημέρωσης κλπ να ανήκει στην Μαλαισία ?Το αεροπλάνο χάθηκε μετά την τελευταία του επικοινωνία με τον πύργο της ως όφειλε και χάθηκε καθαρά το στίγμα του στο FIR του Βιετνάμ .

Για παράδειγμα ,αεροσκάφος της Αegean πηγαίνοντας για Αυστραλία χάνετε κάπου στον ειρηνικό μετα απο ανεφοδιασμό στην Ινδία,λιγο μετα το τελος του FIR Ινδίας.Ποιος ειναι υπεύθυνος να κανει έρευνες ,ποιος κάνει ανακοινώσεις κλπ?
 
Στο συγκεκριμένο παράδειγμα μάλλον ούτε ο Θεός ο ίδιος :rolleyes: Γιατί για να φτάσει η Aegean να πάει Αυστραλία via Ινδίας με 321 τότε θα έχει γυρίσει ο κόσμος ανάποδα και θα βρέχει ωκεανό. Γιατί υπάρχει κάποιος που να πιστεύει πως αν την ευθύνη της έρευνας την είχαν οι Αμερικάνοι θα μάθαινε κανείς την αλήθεια; Εδώ έχουν μπερδευτεί 25 χώρες ( αν δεν είναι παραπάνω) και τα έχουν κάνει κουλουβάχαρτα παίζοντας την κολοκυθιά σχεδόν ένα μήνα . Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος αλλά από τη στιγμή που το αεροπλάνο έχει Μαλαισιανό νηολόγιο επόμενο δεν είναι τυπικά να ηγείται της έρευνας η Μαλαισία; (Δε λέω φυσικά κατά πόσο είναι ικανοί να το κάνουν)
 
Στα αεροπλάνα ισχύει ότι και στα πλοία?
Στα πλοία ισχύει ότι ελληνική εταιρία μπορεί έχει στην κατοχή της πλοίο με νηολόγιο Μπαχάμες .Οπότε ανήκει στην νομοθεσία Μπαχάμες. ισχύει και στα αεροπλάνα το ίδιο?
Νομίζω ότι μιλάμε για παγκόσμιο οίκο ανοχής δηλαδή στην αεροπλοΐα?
Σε περίπτωση που χαθεί τουρκικών συμφερόντων αεροπλάνο στο ελληνικό FIR ,θα πρέπει υπεύθυνη να είναι η Τουρκιά?Και αν η Ελλάδα δεν το βρίσκει τότε τι?
Θέλω να πω ότι δεν θα πρεπε να υπάρχει ένας παγκόσμιος οργανισμός υπεύθυνος που να αναλαμβάνει και να οργανώνει την έρευνα και διάσωση σε τέτοια σημαντικά γεγονότα και στο τέλος να βγάζει το πόρισμα?
 
Απ'οσα γνωρίζω και απ' οσα μπορώ να γνωρίζω απο αυτο το πρώτο έτος στο ναυτιλιακό, σε περίπτωση ναυτικου ατυχήματος το ελληνικό δικαιο προβλέπει την διερεύνηση των αιτιών απο τη χωρά της οποίας τη σημαία φέρει το πλοίο δηλαδή της χώρας στο νηολόγιο της οποίας είναι εγγεγραμμένο το πλοίο. Υπογραμμίζω το παραπάνω διότι κάθε χώρα έχει διαφορετικό δίκαιο ενώ στην αεροπορία δεν νομίζω να ισχύει αυτό δηλαδή υπάρχει ένα ενιαίο, διεθνές δίκαιο (αυτό το λεω απ'οσα εχω μάθει εδω μέσα οποτε μπορεί να είναι και λάθος!!! διορθώστε) Επόμενος σίγουρα την διερεύνηση του αεροπορικού ατυχήματος δεν μπορεί να έχει μια χωρά μόνο άλλα όσες εμπλέκονται σύμφωνα με αυτό το διεθνές δίκαιο (το οποίο δεν εχω ιδεα τι λεει)
 
Σίγουρα υπάρχει οργανισμός υπεύθυνος για τις έρευνες αλλά και αυτό έχει να κάνει με την εκάστοτε χώρα. Στην Ελλάδα είναι η EΔΑΑΠ, στη Γαλλία είναι η ΒΕΑ, στην Αγγλία η ΑΑΙΒ, στις ΗΠΑ NTSB και ούτω καθεξής. Παγκόσμιος οργανισμός για να ερευνά αποκλειστικά ατυχήματα απ' όσο γνωρίζω δεν υπάρχει, όμως αυτό δε σημαίνει πως οι χώρες μεταξύ τους δε μπορούν να συνεργαστούν ή να βοηθήσουν σε τέτοιες περιπτώσεις
 
Η πρώτη φορά που ανασύρθηκαν αντικείμενα ήταν στις 29/3(Σάββατο) στη νέα περιοχή ερευνών. Η ανάσυρση έγινε από Κινεζικό σκάφος. Τα ευρήματα αποδείχθηκαν άσχετα με την ΜΗ370 και αυτό είναι γνωστό ήδη από το Σάββατο.
http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_A ... _of_events
http://www.bbc.com/news/world-asia-26797866
 
CHANIATOWER":1vba8jjl said:
Εγώ να ρωτήσω κάτι?Γιατί η ευθύνη έρευνας ,ενημέρωσης κλπ να ανήκει στην Μαλαισία ?Το αεροπλάνο χάθηκε μετά την τελευταία του επικοινωνία με τον πύργο της ως όφειλε και χάθηκε καθαρά το στίγμα του στο FIR του Βιετνάμ .

Σύμφωνα με τους κανονισμούς του ICAO (Annex 13) εφόσον ένα ατύχημα συμβαίνει σε διεθνή ύδατα (δηλ. σε απόσταση μεγαλύτερη από 6 ν.μ. από τις ακτές) η χώρα νηολογίου μπορεί να διατηρήσει την ευθύνη της διερεύνησης. Ειδάλλως την ευθύνη έχει η χώρα που έχει το FIR μέσα στο οποίο συνέβη το ατύχημα. Σε κάθε περίπτωση επιβάλλεται η συνεργασία των δυο χωρών.
Το ίδιο είχε συμβεί με το Β707 της TWA (N8734, 8-Sep-1974) που έπεσε 50 νμ δυτικά της Κεφαλλονιάς. Τη διερεύμηση έκανε το NTSB.
 
Προσοχή με τα ναυτικά μίλια διότι θα μπλέξουμε, ειδικά αν φέρνουμε ελληνικά παραδείγματα. Γενικά ότι δεν είναι διεθνή ύδατα, το κουμάντο το έχει η κυρίαρχος χώρα. Φαντάζεστε ένα συμβάν ΤΗΥ - χτυπάω ξύλο- στα ανοιχτά του Πειραιά και να έρχονται οι Τούρκοι για έρευνα χωρίς άδεια;

Τα διεθνή ύδατα αρχίζουν 12 νμ από την ακτογραμμή, εκτός της ελληνικής περίπτώσης - πέρα των άλλων- που για γνωστούς λόγους είναι στα 6 νμ. Το FIR της Αθήνας είναι στα 10 νμ, ενώ κανονικά έπρεπε να ταυτίζεται με τα εθνικά ύδατα.

Όπως γράφει παραπάνω ο AGV, υπάρχουν συμφωνίες ήδη εν ενεργεία, αλλά η καθυστέρηση στην περίπτωση του εξαφανισμένου Β777 έχει να κάνει με λόγους περισσότερο πρακτικούς, παρά συντονισμού.
 
Προσοχή, τα 10Nm αφορούν στον εθνικό εναέριο χώρο, όχι στο FIR που είναι μεγαλύτερο.
 
Διόρθωση:

τα ελληνικά ύδατα εκτείνονται 6ν.μ. από τις ακτές, ο ελληνικός εθνικός εναέριος χώρος περιλαμβάνει το χώρο άνωθεν ελληνικού εδάφους και εκτείνεται 10ν.μ. από τα όριά του και το F.I.R. εγκολπώνει και όλες τις ενδιάμεσες περιοχές. Με άλλα λόγια το F.I.R. δεν ταυτίζεται με τον εθνικό εναέριο χώρο αλλά είναι πολύ μεγαλύτερο. Εντός του F.I.R. αρμοδιότητα για search and rescue έχει μόνο η ελλάδα. Σε περίπτωση διερεύνησης ατυχήματος ευθύνη έχει το κράτος όπου συνέβη το περιστατικό, αλλά οφείλει να ενημερώσει άμεσα τον ICAO, το κράτος νηολόγησης, το κράτος κατασκευής, το κράτος σχεδιασμού και το κράτος του εκμεταλλευόμενου. Όλα αυτά τα κράτη έχουν δικαίωμα να αποστείλουν αντιπροσώπους ώστε να συμμετάσχουν στη διερεύνηση. Επίσης το κράτος όπου συνέβη το ατύχημα μπορεί να αναθέσει εξ ολοκλήρου ή εν μέρει τη διερεύνηση στο κράτος νηολόγησης ή στο κράτος του εκμεταλλευόμενου, παρέχοντας όμως κάθε δυνατή βοήθεια και στοιχείο. Στην πράξη καλούνται συνήθως και εκπρόσωποι της κατασκευάστριας εταιρείας για συμβουλευτική υποστήριξη.
 
Top