aris79":19sdc4nf said:
1. Ο ινδικός ωκεανός είναι μια πεντακάθαρη θάλασσα. Τις τελευταίες πέντε μέρες εμφανίστηκαν σκουπίδια μόνο στην περιοχή ανοικτά του Περθ. Οι υπόλοιπες απέραντες εκτάσεις ωκεανού εδώ και μέρες, παρά το γεγονός ότι σκανάρωνται λεπτομερώς, καθάρισαν από σκουπίδια. Εκεί θα επικεντρωθώ, τελείωσε....Να ναι καλά οι δορυφόροι των Αμερικανών.
Δεν συμφωνώ.
Indian Ocean Garbage Patch
Google it. Όλοι οι ωκεανοί έχουν παρόμοιο θέμα. Μετά από το τσουνάμι του 2004 στον Ινδικό και της Ιαπωνίας πρόσφατα στον Ειρηνικό το φαινόμενο, ειδικά στους δύο αυτούς ωκεανούς, έχει ενταθεί.
----
Κάποιοι γράφουν παραπάνω για 45000, βουτια κλπ. Αυτό για την ώρα αποτελεί ΕΚΤΙΜΗΣΗ και όχι εμπεριστατωμένο στοιχείο, αφού βασίζεται σε ανάλυση του Primary (δεν δείχνει ύψη το Primary). Παρόλα αυτά η σχετική θέση (όχι μόνο το ύψος) του αντικειμένου σε σχέση με το radar μπορει και να αλλάζει το μέγεθος ίχνος του. Ναι μπορεί να ανέβηκε αλλά μπορεί και απλά να έστριψε. Οπότε βασίζετε τις εικασίες σας σε λάθος δεδομένα το "45000, βουτιά κλπ" . ΔΕΝ έχει αποδειχθεί.
-----
Έχω να γράψω χρόνια στο φόρουμ, το οποίο όμως παρακολουθώ ευλαβικά. Είπα να πατήσω το "Συνδεθείτε" μετά τα σχόλια του συντρόφου Gonso (γεια σου σύντροφε) στα οποία συμφωνώ 1000% και με μπρίζωσαν για τα καλά:
.... Στην Παλαιοντολόγιξ-ική προσέγγιση όλα βασίζονται στην ΚΕΡΑΙΑ και το AD που έβγαλε η FAA για τα Τ7. Δεν θα βρεθεί κάποιος να του πει ότι η εταιρία έχει ανακοινώσει μέρες τώρα ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος ΔΕΝ είχε το συγκεκριμένο πακέτο με το οποιό εγκαθίσταται η συγκεκριμένη κεραία? Οπότε όπως γράφει και στα πορίσματα του (για να μην τρελένεται το αυτόματο translate όταν θέλει να τα στείλει έξω) : ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ (Non-applicable).
Για τα υπόλοιπα γραφικά, όντως δημιουργούνται ερωτήματα... Αναρωτιέσαι αν τελικά (πρώην) πρόεδρος της επιτροπής είναι τελικά να "πετάω μια υπογραφή και να βγαίνω στα κανάλια" ενώ όλη την δουλειά την έχουν κάνει "updated σε γνώσεις" τριαντάριδες και σαραντάρηδες "υπαλληλίσκοι" της υπηρεσίας ή έστω "κάποια με επαρκή γνώση" μέλη της εκάστοτε επιτροπής, Ή είναι το "τέρας της γνώσης που από τα χέρια του περνάνε όλα" . Μάλλον το πρώτο...
Το μέγα θέμα - για να πούμε "Να τι έγινε" - είναι βρεθεί το σημείο πρόσκρουσης. Γιατί τα ΚΡΙΣΙΜΑ είναι τα FDR, CDR και κομμάτια πιλοτηρίου - κινητήρες. Αυτά είναι στον πάτο. Δεν επιπλέουν. Με τα ρευματα του νοτίου Ινδικού μπορεί να βρουν όλο το φτερό να επιπλέει (που λέει ο λόγος) αύριο μεθαύριο, αλλά τα ΚΡΙΣΙΜΑ κομμάτια να είναι 2000km μακρυά στα 5-6 χιλιόμετρα βάθος.
Μέχρι τότε... δηλαδή τα τέλη της επόμενης δεκαετίας - κατά την εκτίμηση μου - , καλα κρασιά. Το 2020 ΙΣΩΣ να μπορέσουμε να πούμε τι έγινε...