Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλησπέρα σε όλους!!Έχω μία απορία:Άκουσα σε ένα βίντεο της Πολεμικής μας Αεροπορίας κάποιους πιλότους να μιλάνε, και κάποια στιγμή ανφέρθηκε ο όρος: "" Bob rents"". Γνωρίζει κανείς τι σημαίνει ο όρος αυτός;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Aristoteles
 
Είσαι σίγουρος πως λένε αυτό που γράφεις και όχι πχ "Bomb range" ;
Τι βίντεο είναι; Εκπαίδευση σε βολές, αερομαχία ή κάτι άλλο;
Αν θέλεις πόσταρε ένα link του βίντεο (αν υπάρχει στο internet) μήπως βγάλουμε άκρη!
 
nikos_k.":rgoulk6t said:
Είσαι σίγουρος πως λένε αυτό που γράφεις και όχι πχ "Bomb range" ;
Τι βίντεο είναι; Εκπαίδευση σε βολές, αερομαχία ή κάτι άλλο;
Αν θέλεις πόσταρε ένα link του βίντεο (αν υπάρχει στο internet) μήπως βγάλουμε άκρη!

Nikos_k βασικά έχει 5-6 όρους αλλά για καλό και για κακό δείτε το βίντεο:
http://www.youtube.com/watch?v=5ay2Y3ah ... re=related
Οι όροι είναι από τα 04:58 και μετά αλλά κυρίως από τα 05:09 λεπτά ο κύριος με το μουστάκι.
Ευχαριστώ.
 
Είναι ακριβώς όπως το λέει ο nikos_k. ( :great: ), "bomb range". Φαντάζομαι πως εννοεί το βεληνεκές βομβαρδισμού. Σίγουρα θα υπάρχουν στο forum κάποιοι που ξέρουν με λεπτομέρειες τι εννοεί συνολικά ο εκπαιδευτής.
 
Αν δεν γίνομαι σπαστικός υπάρχουν και κάτι άλλοι όροι όπως:Multi booki arena, tracking time.Aν μπορεί κανείς να εξηγούσε και αυτούς;ΚΑι τέλος το breffing είναι το <<συμβούλιο>> για τις πτήσεις της ημέρας ή το συμβούλιο για την πτήση άσκηση;
 
Βomb Range ειναι η οριζοντια αποσταση μιας βομβας και τη βρισκουμε σε ειδικους βαλλιστικους πινακες.

Briefing ειναι η ενημερωση-σχεδιασμος που γινεται παντα πριν απο μια πτηση οποιασδηποτε φυσεως ειναι αυτη και debriefing ειναι η απενημερωση που γινεται μετα το περας της πτησεως.Σε αυτη λαμβσνουν μερος τα πληρωματα της συγκεκριμενης πτησης

Και υπαρχει και η καθημερινη πρωινη ''ενημερωση'' της Μοιρας για το προγραμμα πτησεων της ημερας.
 
oat_student":23xz28oq said:
Βomb Range ειναι η οριζοντια αποσταση μιας βομβας και τη βρισκουμε σε ειδικους βαλλιστικους πινακες.

Briefing ειναι η ενημερωση-σχεδιασμος που γινεται παντα πριν απο μια πτηση οποιασδηποτε φυσεως ειναι αυτη και debriefing ειναι η απενημερωση που γινεται μετα το περας της πτησεως.Σε αυτη λαμβσνουν μερος τα πληρωματα της συγκεκριμενης πτησης

Και υπαρχει και η καθημερινη πρωινη ''ενημερωση'' της Μοιρας για το προγραμμα πτησεων της ημερας.

Επεοδή το μθαλό δεν κόβει και πολύ μπορείς μήπως να εξηγήσεις τί είναι οι βαλλιστικοί πίνακες;
 
Καλά, το video είναι όλα τα λεφτά!!!

Αυτό που παρακολουθούμε στο video είναι το debriefing δηλαδή η απενημέρωση μετά την πτήση/άσκηση ώστε να σχολιαστούν τα λάθη για να μην επαναληφθούν, αλλά, μιας και μιλάμε για το ΣΟΤ, και να δούνε αν πέτυχαν τα πειράματα!!!
Τώρα bomb range είναι, όπως είπε και ο oat_student, η οριζόντια απόσταση που θα διανύσει η βόμβα μέχρι να πλήξει το στόχο.
Tracking είναι στα ελληνικά η ιχνηλάτηση (συγκεκριμένα στην αεροπορία ιχνηλάτηση στόχου)
Γενικότερα με τις λίγες γνώσεις αεροπορικής τακτικής που έχω το σενάριο έχει ως εξής:
Τα Α-7 θα πρέπει να πλήξουν κάποιους στόχους υπό την παρουσία της εχθρικής αεροπορίας. Γι’ αυτό πρέπει να κινηθούν έτσι ώστε με δεδομένο bomb range να δημιουργήσουν, ελισσόμενοι κατάλληλα, μεγάλο tracking time για να επιτύχουν ικανοποιητική στοχοποίηση και κατά συνέπεια καταστροφή των στόχων!
Τέλος αυτό που λέει ο Γιώργης είναι multi bogey arena.
Bogey είναι στην πολεμική αεροπορική αργκό τα εχθρικά αεροσκάφη.
Εννοεί δηλαδή πως συνάντησε πολλά "εχθρικά" αεροσκάφη.
 
Μια ίσως χαζή ερώτηση. Σε μερικούς μικρούς διαδρόμους σε διαφορα αεροδρόμια, τα αεροσκάφη χρησιμοποιούν flaps περισσότερο από το κανονικό (πχ 10 μοίρες αντί για 5 κτλ) για να μπορέσουν να σηκωθούνε σε μικρότερη ταχύτητα, άρα σε λιγότερο διάδρομο. Τώρα με το μικρό μου το μυαλό σκέφτομαι εγώ, εάν more flaps = shorter minimum ΤΟ runway length τότε γιατί δεν χρησιμοποιούν full flaps στο ΤΟ? Σπάω το κεφάλι μου k δεν μπορώ να βρω απάντηση.

για βοηθήστε.. :roll:
 
Για την απογείωση χρησιμοποιείται πάντα μια βέλτιστη διαμόρφωση στις πτέρυγες. Αεροδυναμικά τα πράγματα έχουν ως εξής:
Όσο περισσότερα flaps χρησιμοποιείς τόσο περισσότερη οπισθέλκουσα παράγεται. Επομένως μειώνεται η επιτάχυνση με αποτέλεσμα να φτάνεις αργότερα στην Vmu (minimum unstick speed) και κατά συνέπεια να αυξάνεται το μήκος του διαδρόμου που χρειάζεται το αεροσκάφος για να "ξεκολλήσει" από το έδαφος. Κάτι που δεν θέλουμε...
Επίσης, αφού το αεροσκάφος απογειωθεί, έχεις μειωμένο climb performance.
Δηλαδή αργείς να επιταχύνεις σε climb speed, αργείς να μαζέψεις τα flaps, αργείς να απομακρυνθείς από το έδαφος (και οι κάτοικοι παραπονιούνται για θόρυβο!)....
Σαν πολλά αρνητικά δεν μαζεύτηκαν;!
Άρα καλύτερα λίγα flaps στην απογείωση :wink:
 
Top