Το τέλος της Cyprus Airways

Καλά,έχουμε ακόμα τουρκική κατοχή στο νησί και συζητάμε για το αν θα πρέπει να υφίσταται (σωστός) Δημόσιος Αερομεταφορέας;
 
Την Τούρκικη κατοχή δεν την αμφισβητεί κανείς. Το θέμα είναι σε τι θα μπορέσει να σε βοηθήσει η Cyprus σε αυτό; Και αν πιστεύεις ότι θα βοηθούσε σε κάτι γιατί δεν την προστάτευες που ήταν υποχρέωση σου. Το να δανείζεις χρήματα που σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αποπληρωθούν δεν είναι λύση. Από την στιγμή που έδωσαν για δεύτερη φορά χρήματα όλοι ήξεραν ότι της έχουν βάλει την ταφόπλακα. Όποιος περίμενε την 9/1 για να ακούσει την απόφαση απλά έχει ογκώδη άγνοια. Το γεγονός ότι η A3 και η FR ήθελαν μόνο το κέλυφος της εταιρίας είναι τυχαίο; Δεν νομίζω.
 
nick15801":vlpqo3s7 said:
Τα λαμόγια δούλευαν στην ολυμπιακή, τα λαμογια δουλεύουν και στην Α3.

Θα ήταν ενδιαφέρον αν μπορούσες να μας πεις μερικά... έτσι για να δούμε αν ξέρεις τι λες... :rolleyes:
 
alex96":2ysl5nqv said:
Καλά,έχουμε ακόμα τουρκική κατοχή στο νησί και συζητάμε για το αν θα πρέπει να υφίσταται (σωστός) Δημόσιος Αερομεταφορέας;

Το "σωστός Δημόσιος Αερομεταφορέας" που έγραψες είναι σχήμα οξύμωρο.
Το κράτος έχει κατ'επανάληψη αποδείξει πως αδυνατεί να παίξει το ρόλο του επιχειρηματία.
Και μάλιστα σε έναν τόσο ανταγωνιστικό κλάδο όπως οι αερομεταφορές οι ζημίες που προξενεί είναι εξωφρενικές.

Εμείς απαλλαχτήκαμε από την Ολυμπιακή, ήρθε ο καιρός να απαλλαγούν και οι κουμπάροι μας.
Ο μόνος χαμένος είναι αυτοί που εργάζονταν σε αυτούς τους κρατικούς δεινοσαύρους και όσοι το είχαν φιλοδοξία.
Όλοι οι άλλοι κερδίζουμε.

@nick15801
Ο ημέτερος που από την Ολυμπιακή πήγε στην Aegean αν δεν δουλέψει στην Aegean και δεν φέρει τα λεφτά που παίρνει συν κέρδος θα πάρει πόδι.
Οι ημέτεροι που δούλευαν στην Ολυμπιακή ότι και να κάναν δεν έτρεχε κάστανο.

Καταλαβαίνεις τη διαφορά?
 
Δεν είναι ευθύνη της κάθε εταιρείας (ιδιωτικής ή κρατικής) να "διασώζει" τους μη προνοούντες.
ενταξει ειναι μια αποψη ομως εγω δεν την δεχομαι.
Να ναι καλα η FR που απλως ηθελε να δειξει ποσο καλη ειναι.
Ολοι γνωριζουν ποσο καλη ειναι. :mrgreen:
Και αν δεν ηπηρχε η FR συγουρα η Α3 θα ζηταγε τα λεφτα που ηθελε.(μην μου πειτε οτι κανω λαθος αφου δεν ειμαστε μικρα παιδια.)
Στις λεπτομερειες μπορεις να καταλαβεις τον ανθρωπο η σε αυτην την περιπτωση την εταιρεια.
 
http://www.tourdom.ru/news/loukoster-po ... rnaku.html τώρα τι πω,αν είναι σωστά αυτά που γράφουν είναι λίγο περίεργη η κίνηση που κανουν οι ρωσοι.
Θα σας το μεταφράσω,(δεν το έχω στα αγγλικά ) όμως όπως μπορώ γιατί δεν είμαι ιδικός στις μεταφράσεις. (εντάξει ,σε πολλά δεν είμαι ιδικός απλός προσπαθώ κάτι να μάθω)

Παρόλο που είναι ανεπίσημες .
Σύμφωνα με ανεπίσημες πηγές της Κύπρου, η αεροπορική εταιρεία "Pobeda " έχει λάβει Slot από το αεροδρόμιο της Λάρνακας για το καλοκαίρι 2015 .
Από ότι γράφουν θα έχουν 14 πτήσεις την εβδομάδα

Γιατί θέλει να ξεκινήσει στη διεθνή αγορά η «pobeda» και για πιο λόγο επέλεξε την Κύπρο;
Η αεροπορική εταιρεία αποποιείται κάθε σχόλιο, αλλά οι λόγοι για τους οποίους επέλεξε καταλαβαίνουμε σε γενικές γραμμές είναι γνώστες . Σε αυτόν τον τομέα, υπάρχει μια εγγυημένη ροή των πελατών ,πολλοί ιδιοκτήτες έχουν ακίνητα στο νησί , καθώς και για πολλούς ταξιδιώτες η Κύπρος είναι ελκυστική, λόγω της απλής διαδικασίας θεώρησης βίζας

Η ρωσική νομοθεσία δίνει στις ρώσικες εταιρείες αδεία το δικαίωμα μόνο μετά από 2 χρονιά να μπορούν να κανουν πτήσεις στο εξωτερικό.
Ομως από ότι γράφουν θα βγει καινούριος νόμος.
Αλλά όλες αυτές τις απαιτήσεις μπορεί να τις καταργήσει το Υπουργείο Μεταφορών, τον Φεβρουάριο.

Για να τα γράφουν νομίζω κάτι σκέφτονται οι ρωσοι.
Αν είναι έτσι πάει να πει ότι (τους βλέπουμε ότι είναι η aegean η ryanair και οι ρωσοι) ήθελαν να κλείσουν της ΚΑ.
Λογικά νομίζω η Α3 θα πάρει την αδεία απ τους ρωσους για πτήσεις προς ρωσια.(αφού όλοι τους
βλέπω είναι μια καλή και όμορφη παρέα) :cool:

Τα γράφω εδώ .Δεν νομίζω να έχω κάνει κάποιο λάθος.(δεν εννοώ ορθογραφικά γιατί σε αυτά είμαι πρώτος) :)
 
Κάτι ακόμα σας βρήκα.
http://www.airlineberg.com/russian-auth ... -airlines/ σας βρήκα ότι σίγουρα θα αλλάξουν το νόμο γιατί στην αρχή δεν τους δόθηκε άδεια(στην pobeda πριν 1 μηνά) για το δρομολόγιο Μόσχα -Καλίνινγκραντ.
Από ότι βλέπω σίγουρα θα έχουν πτήσεις προς Κύπρο.Ο χρόνος θα δείξει.
Ειλικρινά να σας πω τη γνώμη μου : καθόλου δεν χαίρομαι για αυτές τις κινήσεις των ρωσων. Το ίδιο και για της Α3 παρόλο που σαν εταιρεία μου αρέσει (εντάξει δεν έχουν κάλο φαγητό,Κάποτε είχαν.(πολύ οικονομία βρε παιδιά της εταιρείας κάνετε). :cry:
Για την άλλη δεν γράφω όμως από ότι γράφουν η ryanair και η pobeda είναι ίδιες .
 
Georgi_1964":4nb0xck9 said:
...Για να τα γράφουν νομίζω κάτι σκέφτονται οι ρωσοι.
Αν είναι έτσι πάει να πει ότι (τους βλέπουμε ότι είναι η aegean η ryanair και οι ρωσοι) ήθελαν να κλείσουν της ΚΑ.
Λογικά νομίζω η Α3 θα πάρει την αδεία απ τους ρωσους για πτήσεις προς ρωσια.(αφού όλοι τους
βλέπω είναι μια καλή και όμορφη παρέα) :cool: ...

Βρε συ Γιώργη, με το συμπάθειο, αλλά έχεις κολλήσει στο ότι η τάδε και η δείνα έκλεισαν την CY όταν οι ίδιοι οι Κύπριοι έστειλαν την αεροπορική τους για βρούβες εδώ και χρόνια. Άσε που δεν είναι μλκες στις άλλες αεροπορικές να σκίζονται για έσοδα σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλον την ώρα που η CY είχε πίσω της το μεγάλο πορτοφόλι...
 
OA701 κοιτά εσύ τα γνωρίζεις καλύτερα .
Δεν γνωρίζω τι σκέφτονται στην Κύπρο γιατί μπορεί οι άνθρωποι να θέλουν να δημιουργήσουν μια καινούργια εταιρεία στην Κύπρο.Τότε είμαι μαζί τους.
Εγώ απλώς έγραψα την γνώμη μου.Εύχομαι να έχουμε στο μέλλων μια καινούργια ΚΑ που τα άτομα που θα δουλεύουν εκεί να είναι σαν και αυτά που δουλεύουν στην Α3 .
Και αυτοί που δούλευαν στην ΚΑ δεν ήταν όλοι τους κακοί.Μεταξύ τους σίγουρα και υπήρχαν καλά άτομα.
 
Δεν τα γνωρίζω καλύτερα, απλά η κοινή λογική λέει ότι και νέα αεροπορική να γίνει, αν δεν είναι κάτω απ' την ομπρέλα μεγαλύτερου αερομεταφορέα τότε δεν θα έχει το scale που απαιτείται για μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα...
 
Top