Το τέλος της Cyprus Airways

Το -DCL είναι stored στη Βυρητό από τις 5/1/2015
 
Οι πολίτες, δυστυχώς, φταίνε περισσότερο από τους πολιτικούς.
καλα τα λετε θεωρητικα ομως αν θελουν να βουλιαξει ενα πλοιο( η κρατος η οτι διποτε του κρατους) το κανουν απο εξω ,απλως με την βοηθεια των απλων πολιτων αυτου του κρατους.Οπως εχουν κανει και με μας το κανουν και με την Κυπρο.
Εχ καποτε ημασταν Ελλαδα και τωρα γιναμε ελλαντα.Που θα παει ,καποια μερα ολα θα στρωσουν.


http://www.sigmalive.com/news/local/183 ... hei-ton-ka

http://dialogos.com.cy/blog/pasipi-skan ... astasiadi/ τωρα για να τα γραφουν λογικα κατι παραπανω γνωριζουν.

Συγκεντρωτικά, στους προορισμούς που πετούσαν οι Κυπριακές Αερογραμμές, πετάνε επίσης από την Λάρνακα οι παρακάτω εταιρείες
χαρα βλεπω που θα κανουν καποιες εταιρεις που εβγαλαν απο την μεση την ΚΑ.
Ενα δεν μπορουσα να καταλαβω γιατι τα εισιτηρια της ΚΑ ηταν ακριβα ;


Εχει σταματησει η γραμμή Λάρνακα - Μόσχα και οι επόμενες πτήσεις που είχαν προγραμματιστεί για τις 10 Ιαν. Δεν είναι ακόμη σαφές πώς θα επιλυθεί το ζήτημα να διορίσει η Κυπριακή πλευρά ποιος αερομεταφορέας θα αναλαβει αυτην την διαδρομή. Άλλες τοπικές αεροπορικές εταιρείες στην Κύπρος δεν υπαρχουν , και η ρωσική aviavlastey κατηγορηματικά παντα απαιτούν να πετάει μονο τοπικος αερομεταφορεας
κατι που εχουν γραψει οι ρωσοι,αυτο ειναι καλο.

Παλι ξεφευγω απο το φεμα.
Συντονιστες να με συνχωρεσετε.
 
Οι απέξω δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα, τα καταφέρνουμε μια χαρά να αυτοκαταστρεφόμαστε μόνοι μας. Ο ξένος δάκτυλος (είτε υπάρχει είτε όχι), απλώς αποτελεί το μόνιμο άλλοθι.
 
Καπου εχεις δικιο.Απλως αυτον τον δρομο καποιοι καποτε μας τον ειχαν δειξει.Τωρα μονοι μας πηγαινουμε αυτοματα προς τα κατω.
Που θα παει ευχομαι το συντομοτερο ολα να περασουν και να ανεβουμε προς τα πανω.

Κατι αλλο μαθαινω ,γιατι ολοι σας γνωριζετε οτι απο αεροπορικα γνωριζω λιγα.

Καποιος ειδικος (ρωσσος ) δήλωσε ότι η αεροπορική εταιρεία Κύπρος Airways ήταν δημοφιλής στους «πλουσιους » τουρίστες, που την επιλέγαν, λόγω της υψηλής ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών επί του σκάφους. «Είναι κρίμα για τον τερματισμό των δραστηριοτήτων της. Αυτο το καλοκαίρι στην Κύπρος θα εχουμε τσάρτερ και τακτικές πτήσεις της «Aeroflot» και «Transaero», αλλά, κατά τη γνώμη μου, μόνο η "Aeroflot" μπορεί να συγκριθεί με την ΚΑ στο επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών, και παλι οχι σε ολα.
Αρα μας λεει οτι πραγματικα η ΚΑ ειχε καλυτερη εξυπηρετηση απο την αεροφλοτ.Για να το λεει κατι γνωριζει παραπανω .
 
Μήπως γνωρίζει κανείς αν στη διαδικασία εκκαθάρισης μπορούν να συμμετάσχουν και "απλοί" πολίτες; Για παράδειγμα, μπορώ εγώ να αγοράσω αντικείμενα που ανήκουν στην εταιρεία;
 
Κανονικά πρέπει να γίνει δημοπρασία (πλειοδοτικός διαγωνισμός). Δεν βλέπω γιατί να μην μπορεί να συμμετέχει ο καθένας (μιλάμε για Κύπρο, όπου δεν υπάρχουν οι δικές μας αγκυλώσεις), αλλά φοβάμαι ότι (εκτός από τυχόν ακίνητα) θα είναι σε μεγάλα πακέτα αντικειμένων (lots) ώστε να συμφέρει μόνο επαγγελματίες μάντρες και παλιατζήδες. Επίσης μπορεί να πάρει αρκετούς μήνες έως χρόνια μέχρι να αρχίσουν οι δημοπρασίες.
 
Georgi_1964":7h37nwkt said:
Ενα δεν μπορουσα να καταλαβω γιατι τα εισιτηρια της ΚΑ ηταν ακριβα ;
Διάβασε τη συνέντευξη του Βασιλάκη, εξηγεί πολύ ωραία το επιχειρηματικό κομμάτι. Αν σε αυτό προσθέσεις ότι ήταν και κρατική εταιρεία τότε έχεις μια πλήρη απάντηση.

Και φωτό απ' τον Άγιο Τάθαν της Ουαλίας όπου μαζεύτηκαν για τελευταία φορά μαζί σχεδόν όλα τα αγρινό ώστε να τα περιποιηθεί η εταιρεία του Dickinson.
:arrow: http://cardiffstathan.blogspot.gr/p/stathan-cardiff-aviation-ltd.html
 
Διάβασε τη συνέντευξη του Βασιλάκη, εξηγεί πολύ ωραία το επιχειρηματικό κομμάτι.
ενταξει ο ανθρωπος ειναι πετυχημενος επιχειρηματιας και ολη η συζητηση ηταν απλως σε αυτον τον τομεα.
Εγω εχω αλλη νοοτροπια οπως εχουν και πολλοι απ τα παιδια.
Οτι και να ειναι η Κυπρος ειναι ενα κυριαρχο κρατος που εχουν εθνικοτητα Ελληνοκυπριακη.
Για μενα πρεπει να εχει δικο της εθνικο αερομεταφορεα.
Για να γινει κερδοφορο , αν θελουν θα το κανουν ,αν δεν θελουν θα το βουλιαξουν .
Ο Βασιλακης τα καταφερε προς το παρον,τωρα στο μελλον θα δειξει γιατι δεν ειναι ο μονος που θελει να κερδισει απο την Κυπριακη αγορα.
Σε αλλα κρατη μια χαρα δουλευουν οι εθνικοι αερομεταφορεις ,
Γιατι δουλευουν και να μην δουλεψουν στην Κυπρο η και εδω στην Ελλαδα.
Οτι τα εχουν κανει μπαχαλο το καταλαβαινουμε ομως αυτα διορθωνονται.
Δεν ξερω για μενα απλος ειναι ενας υπογειος πολεμος ,οπου το μεγαλο ψαρι τρωει το μικρο.
Η ryanair με την aegean το καταφεραν.
Εγω ειμαι της γνωμης να υπαρχει και ας μην ειναι πολυ κερδοφορο,ομως να υπαρχει .
Ετσι και αλλιως το κρατος μοιραζει λεφτα απο δω και απο εκει(αν παρουμε την περιπτωση της Ελλαδα).
Απλο παραδειγμα μπορουσαν να παρουν απο την ιδια την aegean.Με τις προσφορες της εχει μαζεψει πολυ κοσμο.Θα μπορουσε να το κανει και αυτη.
Αυτα,τωρα οτι εχω διαφορετικη γνωμη δεν πειραζει. :)
 
Με καθαρά ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια βιώσιμη αεροπορική με λίγα α/φη δεν βγαίνει ότι και να κάνεις. 30 είπε ο Βασιλάκης και νομίζω κάπου εκεί είναι το όριο. Τώρα αν εννοείς να τσοντάρουν όλοι στο στύλ της κρατικής ΟΑ τότε νομίζω είναι αμαρτία τα λεφτά των φορολογούμενων γιατί παλι μείον θα είναι το μαγαζί. Η ενωμένη ευρωπαϊκή αγορά δεν αφήνει πολλά περιθώρια για ανεξάρτητα μικρομάγαζα και η αλήθεια είναι ότι και η Α3 έχει ακόμη δρόμο να διανύσει. Η FR κι όχι μόνο ανα πάσα στιγμή μπορεί να της κάνει πλάκα, το ξέρουν και το ξέρουμε όλοι. Αλλά αυτό είναι το παιχνίδι κι όχι να συντηρούνται αεροπορικές με τα λεφτά μας...
 
Georgi_1964":13hff0lf said:
Οτι και να ειναι η Κυπρος ειναι ενα κυριαρχο κρατος που εχουν εθνικοτητα Ελληνοκυπριακη.
Για μενα πρεπει να εχει δικο της εθνικο αερομεταφορεα.

Συνονόματε σύντροφε, δύο παρατηρήσεις.

1. Η Κύπρος είναι κυρίαρχο κράτος με υπηκοότητα Κυπριακή.

2. Η έννοια 'εθνικός αερομεταφορέας' ανήκει στο παρελθόν. Ίσως η Air Koryo να είναι η μόνη που πληροί αυτήν την έννοια σήμερα.
 
Top