Το τέλος της Cyprus Airways

  • Thread starter Thread starter valentinovissi
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν είχα και 5 % από τις γνώσεις που έχεις μπορεί να σκεφτόμουν διαφορετικά.
Εγώ το μόνο που βλέπω ότι για κάποιο λόγο στην Ελλάδα δεν δουλεύει τίποτα σωστά.Και διαβάζω ότι πολλά λεφτά παίρνουν ιδιωτικές εταιρείας από το κράτος.Για τις άγονες γραμμές συγκεκριμένα.Τώρα δεν τα γνωρίζω εις βάθος τα πράγματα για αυτό το λόγο κάπου μπορεί και να κάνω λάθος.
Όμως και πάλι από ότι βλέπουμε φεύγουν πολλά λεφτά προς ιδιωτικές εταιρείες.(Δεν έχω την αντίρρηση να υπάρχουν ιδιωτικές εταιρείες γιατί κακό δεν κανουν. )
Ότι το έχουν παρακάνει στις κρατικές υπηρεσίες αυτό το βλέπουμε και το γνωρίζουμε όλοι.Όμως αυτά διορθώνονται αν κάποιος θέλει να τα διορθώσει.

αν δεν είναι κάτω απ' την ομπρέλα μεγαλύτερου αερομεταφορέα τότε δεν θα έχει το scale που απαιτείται για μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα
εγώ μαζί σου συμφωνώ όμως αν αυτή η καινούργια εταιρεία έχει ομπρελά το ίδιο το κράτος πάλι θα επιβιώσει.
Απλώς το ίδιο το κράτος πρέπει να βρει κάποια άτομα που να γνωρίζουν 5 πράγματα.Και να υπάρχει έλεγχος παντού γιατί αυτό δεν υπάρχει πουθενά.(το ίδιο και σε όλο το κράτος ).
Αν βρουν λίγα άτομα για μένα μια χαρά θα δουλέψει η εταιρεία,εκτός αν βάλουν κάποιους που δεν γνωρίζουν(π.χ σαν εμένα ) που το μόνο που θα καταφέρουν θα είναι να την ξανά βουλιάξουν.

Στην ΚΑ από ότι κατάλαβα θα πρέπει να γινόταν χάος , όπως και στην Ελλάδα .
Το μόνο που εγώ παρατήρησα σαν απλός πολίτης ήταν ότι είχαν υψηλές τιμές.
Είχε διπλά το Ισραήλ που η EL AI δημιούργησε low cost εταιρεία και είχε χαμηλές τιμές ομως η ίδια πάλι δεν έκανε αλάλαξε τίποτα . Η τιμές που ειχε παλι μείναν υψηλές. Για να μην κάνεις κάτι πάει να πει ότι υπήρχε αδιαφορία . Το ίδιο είχε υψηλές προς ρωσια.
Τι να πω ένα από τα δυο είναι η αδιαφορία η κάποια συμφέροντα.

Μην σας ζαλίζω άλλο.Απλώς γράφω την αποψή μου. :thx:
 
Airborn το 5B-DCL, ξεκίνησε από ΒΕΥ πριν καμιά ώρα, τώρα είναι πάνω απ΄την Κω.
 
Όχι γιατί είναι κατηγορία και όχι ένα απλό θέμα. Όπως και η κατηγορία "Olympic Airways & Airlines", παραμένει ως έχει.
 
Εδώ και λίγες μέρες αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της "εταιρείας" ανακοίνωση, η οποία αφορά την πώληση κινητών περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας, όπως έπιπλα, ηλεκτρονικούς υπολογιστές και οχήματα. Αν διέθετα τα χρήματα ίσως να αγόραζα ένα όχημα που φέρει το logo της αείμνηστης... :(
 
Η πώληση "περιουσιακών" στοιχείων της εταιρίας συνεχίζεται. Η λίστα ανανεώθηκε και προστέθηκαν σε αυτή trolleys, καθώς και γεννήτριες που χρησιμοποιούνταν από το cargo και Catering department. Ο εξευτελισμός όμως δεν τελείωσε με το κλείσιμο της εταιρίας. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα, πέρα από οχήματα και κλιματιστικά, πωλούνται επίσης τρόφιμα, αναψυκτικά, καφέδες και χυμοί... Στη λίστα αναγράφεται η ποσότητα και η ημερομηνία λήξης του κάθε είδους. Και εδώ μου δημιουργείται το ερώτημα: γιατί δεν προσφέρουν όλα αυτά τα τρόφιμα και τα αναψυκτικά, που αρκετά από αυτά σύντομα θα λήξουν, σε άπορες οικογένειες που μπορεί να τα στερούνται; Ποιος θα επωφεληθεί από την πώληση 24 λίτρων ξιδιού; Κρίμα για την κατάντια...
 
Άφωνος.
Και επίσης πολύ λογική η σκέψη του Ανδρέα.
 
Andrea, έχεις δίκιο αλλά προφανώς έχει μπει εκκαθαριστής και το θέμα είναι λογιστικό. Τα πάντα πρέπει να απογραφούν, να κοστολογηθούν και να εκποιηθούν. Πρέπει αυτά τα προϊόντα να τα χαρακτηρίσουν ως μηδενικής αξίας και μετά να τα διαθέσουν στις άπορες οικογένειες και πάλι υπάρχει πρόβλημα. Θα μπορούσαν όμως να βάλλουν αρχική τιμή πάρα πολύ χαμηλή και αφού τα πάρει κάποιος ιδιώτης να τα διαθέσει εκείνος. Με την ευκαιρία αν γνωρίζει κάποιος να μας πει, οι πρώην εργαζόμενοι- απολυμένοι έχουν πάρει τα χρήματα της αποζημίωσης ή την πάθανε και αυτοί σαν τους εργαζόμενους στην Ολυμπιακή.
 
Σωστή ιδέα. Σχετικά με το ερώτημά σου, παραθέτω απόσπασμα από την δημοσίευση ενός πρώην υπαλλήλου σε ομάδα στο Facebook:
Στις 9 Ιανουαρίου 2015 βιάστηκαν να κλεισουν τις ΚΑ παράνομα και 3 μέρες μετά δεσμεύτηκαν οτι όλοι οι υπάλληλοι θα παιρναν τις αποζημιώσεις τους στο ακέραιο.
Στις 30/1/15 πλήρωσαν όλους για δυο μηνες (notice) αλλα κόπηκαν 17% για την διάσωση της εταιρίας που είχε κλείσει 3 βδομαδες πριν. Το συνολικό των αποκοπών ανήλθε στο ποσώ 1,324,000 ευρώ.
Ο υπουργός οικονομικών ειπε οτι στις 31/3/15 όλο το προσωπικό θα έπαιρνε το υπόλοιπο του ταμείου προνοίας και θα επιστραφεί το 17%.
Πέρασαν σχεδόν δυο μηνες απο την μέρα που έπρεπε όλοι να πάρουν το ταμείο αλλα τίποτα.
Ο ΠτΔ δεσμεύτηκε στις 13/1/15 οτι η κυβέρνηση θα καλύψει το ελλειμματικό ταμείο και Κονδύλη των 14 εκατ ευρώ ειναι έτοιμο για τον σκοπό αυτόν. Τελικά τα 14 γίναν 9.1 και τα 9.1 γίναν 8.9.
Και ο νοών νοείτω...
 
Αυτές τις μέρες αν θυμάμαι καλά έληξε/λήγει/θα λήξει η πώληση brand και logo, υπάρχει κατι νεότερο;
 
Top