Θεωρώ πως η πρόταση της Α3 απορρίφθηκε (σε πρώτο στάδιο) για σκοπούς ευθιξίας απέναντι στην κοινή γνώμη. Πολλοί ήταν εκείνοι που έσπευσαν να κατηγορήσουν την Κυβέρνηση, πως από το κλείσιμο των ΚΑ (θα) επωφελείτω η Α3 και πως το λουκέτο μπήκε για να συμφέροντα "τρίτων". Αλλωστε ας μην ξεχνάμε πως ο Υπ. Συγκοινωνιών Μάριος Δημητριάδης, που επί της δικής του θητείας μπήκε το λουκέτο, υπήρξε μέλος του ΔΣ της Τράπεζας Πειραιώς, η οποία είναι μέτοχος της Α3. Μια πώληση των δικαιωμάτων χρήσης του εμπορικού ονόματος και λογότυπου στην Α3, θα σημαίνει αμέσως "στημένο παιχνίδϊ", έστω και αν η Α3 κατέθεσε υψηλότερη προσφορά από την S7 και γνωρίζει την κυπριακή αγορά ίσως λίγο περισσοτερο από την S7. Αυτή η "κατευθείαν" πώληση στην Α3 θα έφερνε αναστάτωση στην κοινή γνώμη και θα υπήρχαν τριγμοί στην Κυβέρνηση, η οποία διαφυλάσσει την εσωτερική της πολιτική σαν κορη οφθαλμού. Αλλωστε στο άρθρο αναφέρεται πως θα κληθεί η διαπραγματευτική ομάδα της S7 για συζήτηση, και αν καταλήξουν σε αδιέξοδο, τότε θα επανεξετάσουν την πρόταση της Α3. Επίσης αξίζει να αναφερθεί πως η αίτηση για άδεια εμπορικής λειτουργίας της Charlie υποβλήθηκε από τον πρώην CEO των ΚΑ Γιώργο Μαυροκώστα. Οσοι γνωρίζουν λίγο την ιστορία των ΚΑ, θα μπορούν να εξάγουν τα δικά τους συμπεράσματα.
Αυτά όλα σημαίνουν ένα πράγμα. Η Α3 δεν έχει βγει ακόμα από το παιχνίδι. Ισως (μπορεί και να κάνω λάθος) τελικά να υπάρξει αδιέξοδο στις διαπραγματεύσεις με την S7 και τελικά η πρόταςη της Α3 να θεωρηθεί "δεσμευτική σε βαθμό που να κρίνεται αμετάκλητη".